..: Galeria zdjęć - detaily fotografie 482.033-8 :..
 

482.033-8


482.033-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Bad Schandau - Königstein (Sächs Schweiz)
 - Datum: 31.10.2015
 - Autor: Filip Lebeda 
 - Zobrazeno: 3032x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
03.03.2016 (13:58)  
Pokusím se to ukončit, tyhle místa znám velmi dobře tak k tomu mám co říct. Tento vlak by mě od pevnosti samozřejmě tmavé čelo, stačí se podívat na suncalc. Nejlepší násvit tam začíná v 13:30 nebo lépe později. Proto jsem si radši počkal zde, kde je násvit akorát. Navíc kdo mohl vědět, kdy to pojede. Jestli má pan NIcKON nějaké info o vlacích v Německu, tak sem s ním, třeba příště s flekama naložím jinak ;-)
02.03.2016 (15:56)  
Nickon:
Ano, viz tahle věta, kterou jsi už v zápalu vzteku nedočetl:

"Nicméně téměř boční = slunce bude svítit pod úhlem 45stupňů na čelo lokomotivy ze strany vozů. Čelo vlaku tedy bude černé. Podobně mizerně bude nasvícené i okolí vč domů atd."

Opakuji, slunce svítí v tento čas od JZ, tedy na prdel vlaku. A čelo zde bude nasvícené až po 15h, tedy v čase, kdy na místě (viz tohle foto) již nebude nasvícený bok.

Kromě orientace v mapách, práce se suncalc mám pocit, že se zde u fotky neorientuješ ve světových stranách.
02.03.2016 (15:47)  
Když bude slunce svítit pod úhlem 45 stupňů na čelo lokomotivy, tak bude černé? Pokud tohle myslíš vážně, tak se přestávám lecčemus z této diskuze divit.
02.03.2016 (15:44)  
Ano, bez násvitu by bylo zataženo. Nicméně téměř boční = slunce bude svítit pod úhlem 45stupňů na čelo lokomotivy ze strany vozů. Čelo vlaku tedy bude černé. Podobně mizerně bude nasvícené i okolí vč domů atd.

Pak tedy vznáším otázku, zda-li není lepší místo to, které zvolil autor? Asi proto měl pádné důvody.
02.03.2016 (15:36)  
Přečti si můj předchozí příspěvek a nepodsouvej mi, co jsem nenapsal - téměř boční násvit není totéž co bez násvitu.
02.03.2016 (15:32)  
Nickon:
"btw, násvit na čelo tam samozřejmě dostat lze. Stačí se podívat na suncalc pořádně"

A já dodám, že v čase jízdy tohoto vlaku nikoliv.

A můžeš nám ty další dva fleky nalinkovat? Zatím jsi nalinkoval jen jeden a i ten jsi teď popřel, že násvit tam asi nebude a já dodávám, že nebude ani za zastávkou.

Takže se vracíme k původní tvé radě. Kde tedy fotit vlak lépe a nasvíceně? Prosím linkuj.
02.03.2016 (15:26)  
Stále marně čekám na reakci k druhým dvěma navrhovaným flekům. Že nejsou v galerii, neznamená, že se na nich nedá fotit.
02.03.2016 (15:19)  
Je to marný, je to marný a do třetice je to marný...

1) jsi nalinkoval jen jednu fotku, nic víc, takže srovnáváme tohle a tebou nalinkované.
2) o kousek dřív? To nemyslíš vážně? těsně za zastávkou? a pak jedině na výšku. Co z toho asi může vzniknout za paskvil? A čelo stejně nenasvítíš, protože je to rozdíl cca 150m.
3) prvadu máš, čelo nasvícené nebude = bude těžce boční násvit. Takže to bude i barevně na prdel a nemluvě o tmavém čele loko, odlesku boku vlaku atd.
Alespoň něco jsi z této debaty pobral.
Mmch pokud dáváš takovou radu, pak to jde fotit s tmavým čelem i před Bádem, v Ráthenu... a vlastně kdekoliv, pravidla fotoškoly třeste se!

Tedy toliko na tvou radu: "jen bych si dokázal představit místo k focení s menším množstvím rušivých objektů. Je jich v blízkém okolí dostatečný výběr"

To je opravdu super! Za zastávkou, z boku, bez násvitu...

Proč mám pocit, že jsi přestřelil a teď místo toho, abys přiznal pravdu, tak měníš strategii, byť přiznáváš nenásvit, ae zároveň si neodpustíš urážku ve stylu "já jsem žp" a já mám pravdu.
Jestli ti to pomůže, máš pravdu, ale pak být Charym, tak tě pošlu... víš kam!
02.03.2016 (14:58)  
Takže potřetí a doufám naposledy:
Na mnou odkazovaném fleku lze fotit vlak i o kousek dřív. Ať na to koukám jak koukám, kolem jedenácté to možné je. Byť za cenu téměř bočního násvitu - na té fotce to ostatně není jinak.
Stále marně čekám na reakci k druhým dvěma navrhovaným flekům. Nebo že bych měl pravdu? V tom případě by to chtělo veřejnou omluvu nejen autorovi a odhození vizitky vševěda.
02.03.2016 (14:14)  
Nickon:
děláš si z nás srandu nebo to opravdu myslíš vážně? Datum si můžeš zadat třeba dnešní, protože ten rozdíl ve slunci na zimní čas v těchto datech je minimální.
Nicméně pokud neumíš používat mapy a suncalc, zkus zapřemýšlet jen pouhou logikou. Tento flek (otočení tratě) je cca J/Z a tebou linkované foto je flek cca Z až skoro S/Z, na fotce jasně vidíš i tohle místo. Tedy pojedeš-li prstem po trati (a očima) zjistíš, že trať se stáčí když to přeženu o 90 stupňů. Tedy pokud je tohle místo ideálně nasvícené kolem 13h na zimní čas už téměř ve 12h, tak kdy myslíš bude nasvícený flek za zast. otočený téměř o 90 ať nežeru o 70stupňů. No v 11h to samozřejmě nebude, protože hodnoty času neubíráme, ale naopak přidáváme!!! Takže pokud zde odchází násvit ve 14.30h, tak za zastávkou stěží začíná, což je vidět i na té "tvé" fotce - viz čelo loko 180. Prosím pěkně to je od 11h rozdíl 3,5h !!!
Zkus tuhle oblast navštívit osobně a uvidíš.

Konec fotoškoly na téma používání logiky, map a suncalc.

Možná by bylo vhodné odhodit vizitku moderátora žp a pokorně se (nejen autorovi) za rady a plevelení omluvit.

Já též přidávám omluvu, že jsem si tě spletl se správcem, byť jsi moderátor, který evidentně má občas potřebu komentovat za každou cenu fotky, i když se to vůbec neshoduje s realitou.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy - pytania i odpowiedzi


Info
informacni okenko