Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ASP 09-16 CSM 142 + DGS 62 N | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Bezpráví - Brandýs nad Orlicí - Datum: 12.8.2011 - Szerző: Jiří Navrátil ![]() - Zobrazeno: 3686x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Taz: Díky zavysvětlení.
M.Michl: Když už nepoznáte maják ani když na něj někdo poukáže, tak si aspoň odpusťte svoje poznámky, vy siréno...;-)
M.Michl: Když už nepoznáte maják ani když na něj někdo poukáže, tak si aspoň odpusťte svoje poznámky, vy siréno...;-)
Osobně bych použil ještě tvrdší slova jako tunelování firmy TSS, a.s. (nově opět štěpení firmy, změna názvu od 1.1.12 na TSS Cargo a.s.). Schopni zaměstnanci, kteří měli možnost jít jinam, už utekli. Jsem zvědav na další vývoj firmy dříve s největším množství traťové mechanizace v ČR.
24.03.2012 (20:47)
Já jsem spíše zvědav, jaké stroje budou použity pro nutnou údržbu tratí v ČR :) Trendem mohou být např. stroje dlouhodobě zapůjčené ze zahraničí...
A to je ještě ten lepší stroj TSS, hlavně na ni bývá často dobrá osádka. Tedy většinou se udělá kus dobré práce, :-). Uvidíme letos, obávám se, že přes zimu dali údržbě strojů ještě méně než minulou zimu...
24.03.2012 (19:35)
No, pokud myslíš původní osádku této podbíječky, tak to byli skutečně velmi šikovní chlapi, ale to bývalo... teď jezdí na strojích pokaždé někdo jiný :( Odhaduju, že zimní údržba nebyla vůbec žádná letos... aneb úsporná opatření.
Kdyby jel na háku, to by ASP asi moc nepodbilo, :-). Dle stavu strojového parku TSS by se nejspíše ASP možná postupně rozpadla na šroubky, :-).
24.03.2012 (19:15)
Však nejsi daleko pravdy... jestli se dobře pamatuju, tak po cca 200m dále se právě tato podbíječka rozpadla a už seji nepodařilo dát dohromady a musela přijet jiná :-P
V závěsu jede dynamický stabilizátor DGS 62 N CZ?
24.03.2012 (18:56)
Ano, je tam stabilizator, doplnil jsem to do popisu fotky. Jen pro upresneni, neni primo zavesen na haku, ale jede kousek za podbijeckou :)
Systém AVYS
Vývoj automatického výstražného systému s obchodním názvem AVYS realizovala společnost ÚVAR – Servis, a. s., ve spolupráci se společností Skanska ŽS, a. s. Před schválením systému pro používání na železničních drahách v České republice proběhl jeho náročný tříletý zkušební provoz.
Účelem vyvinutého zařízení, které Skanska ŽS, a. s., na svých stavbách již používá a nabízí i ostatním zhotovitelským firmám ať již formou prodeje nebo poskytováním služby zabezpečení pracoviště, je varovat s dostatečným časovým předstihem pracovníky v kolejích nebo jejich blízkosti nebo osádky pracovních strojů před blížícími se kolejovými vozidly, zvýšit bezpečnost pracovníků během stavebních nebo rekonstrukčních prací a omezit materiální škody způsobené případnými kolizemi stavebních strojů s projíždějícími vlaky.
Víc k tématu je zde: http://www.cd.cz/old/TCD2005/5_48varo.htm
Vývoj automatického výstražného systému s obchodním názvem AVYS realizovala společnost ÚVAR – Servis, a. s., ve spolupráci se společností Skanska ŽS, a. s. Před schválením systému pro používání na železničních drahách v České republice proběhl jeho náročný tříletý zkušební provoz.
Účelem vyvinutého zařízení, které Skanska ŽS, a. s., na svých stavbách již používá a nabízí i ostatním zhotovitelským firmám ať již formou prodeje nebo poskytováním služby zabezpečení pracoviště, je varovat s dostatečným časovým předstihem pracovníky v kolejích nebo jejich blízkosti nebo osádky pracovních strojů před blížícími se kolejovými vozidly, zvýšit bezpečnost pracovníků během stavebních nebo rekonstrukčních prací a omezit materiální škody způsobené případnými kolizemi stavebních strojů s projíždějícími vlaky.
Víc k tématu je zde: http://www.cd.cz/old/TCD2005/5_48varo.htm
ad Martin Michl tak to se budu hádat, ale maják tam je a není k vidění pouze zde, ale kolikrát už sem ho spatřil i na MUVce.
Též by mě zajímalo k čemu maják slouží. Myslím, že Louis, jako expert na pracovní stroje nám totok objasní.
Též by mě zajímalo k čemu maják slouží. Myslím, že Louis, jako expert na pracovní stroje nám totok objasní.
24.03.2012 (2:00)
bohuzel, s timto opravdu nemam zkusenost, napada me treba vyuziti majaku pro system automatickeho varovani, ale nemyslim ze by zrovna na teto podbijecce kdy neco takoveho bylo namontovano...
23.03.2012 (22:24)
vy mate ale starosti.... tak samo by vas mohla zajimat ta rozvodna skrinka v prave oblasti fotografiie jinak na te strese to neni majak, ale obyc sirena. na zvukova znameni.
23.03.2012 (21:40)
Co je to za kabel připojený k levému stožáru ?
24.03.2012 (1:58)
kabel na slevem sloupu TV souvisi se skrinkou vpravo - je to 6 kV napajeni zabezpecovacky, ktere bylo po povodnich 1997 provizorne vyveseno na sloupy TV... tusim ze ze skrinky je napajen sloup GSM-R http://www.flickr.com/photos/26713801@N06/6863678982/in/photostream/
Je to policejní podbíječka, když ji fíra zahlídne v zrcátku, musí zastavit vlak u náspu a vytáhnout doklady.
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko












