Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
541-012 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Ljubljana - Datum: 7.10.2009 - Autor: Ivan_B - Pozn.: IC 312 - Zobrazeno: 6240x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Doomlukasi odpusť, ale mimo vůbec nejsem. Na tehnle typ rétoriky jsem už trochu starý.
Ale jinak vcelku souhlasím. Budeme pravděpodobně zajedno, řeknu-li, že nasazení tauruse na tři vozy je více než velkorysé - to je fakt. A o bobině tu nikdo ani neceknul. O té věz, že vím, že pěkně "hřeje". Ale existují určitě i lokomotivy s hospodárnou regulací, které by třeba byly na takové výkonové aplikace vhodnější, o jednotkách ani nemluvím. Ale neznám důvod, proč jelo tohle, třeba byl dost pádný...
Ale jinak vcelku souhlasím. Budeme pravděpodobně zajedno, řeknu-li, že nasazení tauruse na tři vozy je více než velkorysé - to je fakt. A o bobině tu nikdo ani neceknul. O té věz, že vím, že pěkně "hřeje". Ale existují určitě i lokomotivy s hospodárnou regulací, které by třeba byly na takové výkonové aplikace vhodnější, o jednotkách ani nemluvím. Ale neznám důvod, proč jelo tohle, třeba byl dost pádný...
10.02.2011 (12:59)
Ano, důvod byl dost pádný. Je to pravidelné řazení. :-)
Jak jsem již psal, železniční doprava ve Slovinsku je slabší než u nás, toto kapacitně do Villachu dostačuje. On byl taky velký kontrast vystoupit ve Villachu ze snad deseti- či vícevozového plného OIC z Vídně a nastoupit do méně než poloprázdného takovéhoto IC směr Ljubljana a Zagreb.
http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=SZ&cislo=312&rok=2009
Jak jsem již psal, železniční doprava ve Slovinsku je slabší než u nás, toto kapacitně do Villachu dostačuje. On byl taky velký kontrast vystoupit ve Villachu ze snad deseti- či vícevozového plného OIC z Vídně a nastoupit do méně než poloprázdného takovéhoto IC směr Ljubljana a Zagreb.
http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=SZ&cislo=312&rok=2009
743 010-1: S tou lokomotivou s třetinovým výkonem jsi trochu mimo. Jestli si myslíš, že když má bobina oproti taurusu třetinový výkon, tak díky tomu bude mít i třetinovou spotřebu, tak to není pravda. Ušetřit se dá leda nasazením lehčí elektrické jednotky místo klasické soupravy, ne méně výkonnou lokomotivou. Stará slabší lokomotiva bude mít spotřebu spíše vyšší než moderní výkonná.
Prvotní výkřik: " Taký velký Erén, na tak malý bubon!" ... Jó časy se mění. Dnes 3 klasy na IC mohou být z Lublaně normál, jakož i 3 klasy za našimi stroji na osobácích tam, kde bývalo kočárů 10 i víc. V 1978 - 80 z Budějic na Kájov byl záskok T 478.3 s jednim kočárem za hydru "úděsným překvapením".
Strnda: myslel jsem tím "trolej italského provedení", jak ji použivají slovinské a na tratích 3 kV i chorvatské železnice. První elektrifikovaná železnice na dnešním slovinském (a částečně i chorvatském) území vznikla za režie italských železnic v trase Trieste - Divacca - Fiume (Terst - Divača - Rijeka) kolem roku 1940 samozřejmě za použití normovaných trolejových armatur FS. Po válce pak jugoslávské železnice (JŽ) pokračovaly v elektrifikaci systémem 3 kV až po stanici Zagreb-Sava spolu s dalšími tratěmi a pro 3 kV zachovaly použití italských trolejových armatur.
Rambo: modroočko je pěkná přezdívka, líbí se mi víc než Messerschmitt - k tomu jsem nějak nepřilnul. Někde jsem slyšel - viděl i přezdívku Bivoj, to taky jde.
Nic proti taurusům, ale přátelé, chytněte se za nos. Když tu někdo vylepí fotku brejlovce nebo plecháče se třemi vozy, to je kraválu, že to je nehospodárné a kdesi a cosi. Tohle je velmi podobné, na takovýto výkon by stačila lokomotiva s třetinovým výkonem. Ale ve Slovinsku se jezdí v jiných kapacitách, to já vím. Nu což, ty rozjezdy mohou být dost impozantní, ty by mi za to stály (-:
Nic proti taurusům, ale přátelé, chytněte se za nos. Když tu někdo vylepí fotku brejlovce nebo plecháče se třemi vozy, to je kraválu, že to je nehospodárné a kdesi a cosi. Tohle je velmi podobné, na takovýto výkon by stačila lokomotiva s třetinovým výkonem. Ale ve Slovinsku se jezdí v jiných kapacitách, to já vím. Nu což, ty rozjezdy mohou být dost impozantní, ty by mi za to stály (-:
Ve Slovinsku moc dlouhých vlaků není a železniční doprava je o dost slabší než u nás. Tohle je IC 312 z Lublaně do Villachu.
Rambo: To jste neustále nepochopil, že 380 je oproti 1216 op třídu spolehlivější a lepší. Alespoň to tuším někde tak psaly.
Taurus tady, Taurus tam, všude kam se podívám. Objevuje se na spoustě tratí i na klasických osobácích. Zde dokonce čtyřsystémová na IC spíš připomínající taky osobák. Jen na těch naších tratích žádná patřící české společnosti. Jediná záchrana je modroočko, které by snad nemuselo být o nic horší a ne tolik okoukanější.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP,
- správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info

informacni okenko