Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Topič IV. | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: někde před Norimberkem - Datum: 11.9.2007 - Autor: topič ![]() - Zobrazeno: 4551x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 7 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Pro Dobromil "Pavel" Retrych:
V daném případě jde velmi pravděpodobně o Hauptmanna, neb Kapitän je "zur See". Já bych si vsadil na strojvůdce-instruktora s ohledem na vážnost situace na pozici "Heizer". Oslovení "Herr Meister" zpravidla postačí.
Foto tedy doporučuji přejmenovat na "topič fotí Heizera". Zvláště hodnotím, že pro "die Schwarzen" (slangově název lok. čety na parách) je nejtěžším úkolem strefit se při V max do tunelu.
Ochsenlok 41 byla velice povedená, kotel shodný (i u Reko) s 03. V max 90. Setkal jsem se s názorem (ČVUT FSI, 1982-3, seminář doc. Zeithammer, doc. Bauer), že na 1-D-1 by se dala Šlechtična udělat levněji, jednodušeji a s naším (Škoda) kotlem a vyladěným podvozkem by to kilo zvládala taky.
V daném případě jde velmi pravděpodobně o Hauptmanna, neb Kapitän je "zur See". Já bych si vsadil na strojvůdce-instruktora s ohledem na vážnost situace na pozici "Heizer". Oslovení "Herr Meister" zpravidla postačí.
Foto tedy doporučuji přejmenovat na "topič fotí Heizera". Zvláště hodnotím, že pro "die Schwarzen" (slangově název lok. čety na parách) je nejtěžším úkolem strefit se při V max do tunelu.
Ochsenlok 41 byla velice povedená, kotel shodný (i u Reko) s 03. V max 90. Setkal jsem se s názorem (ČVUT FSI, 1982-3, seminář doc. Zeithammer, doc. Bauer), že na 1-D-1 by se dala Šlechtična udělat levněji, jednodušeji a s naším (Škoda) kotlem a vyladěným podvozkem by to kilo zvládala taky.
17.01.2010 (11:36)
Mě zase připomíná pana Blahoše z Pohádek o mašinkách, ale ten dělal ve výtopně.
Až jsem se lekl,že to je dozorce depa z Vršovic na vedlejšáku.Dokonalý dvojník.
16.01.2010 (19:01)
15.01.2010 (22:24)
Paráda.
15.01.2010 (21:47)
Tak jsem se dověděl spoustu zásadních informací,takže zbývá jediná:co je to za mašinu?Tipoval bych 01 s olejovým vytápěním?
15.01.2010 (21:59)
41.018, tady ji máš zvenku: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/db228.jpg
tehdy jako přípřež 498.022 a 475.179 a musím říct, že to je pořádnej tahoun, tu sílu úplně cítíš, zvlášť když je to podpořený pekelným hukotem z pece
tehdy jako přípřež 498.022 a 475.179 a musím říct, že to je pořádnej tahoun, tu sílu úplně cítíš, zvlášť když je to podpořený pekelným hukotem z pece
15.01.2010 (21:15)
Jaké jiné, než čisté, by měl kapitán (nevím v tomto případě, je-li hauptmann oder kapitän) mít???
Nevím proč, ale jako první mě upoutaly kapitánovi čisté rukavice. :-)
15.01.2010 (19:56)
Podle polohy ukazatele na volantu právě projíždíte mírný levý oblouk, nicht wahr? To je určitě mezi Nürnberg - Rehhof a Nürnberg - Mögeldorf!
15.01.2010 (20:13)
Ano, máš správný postřeh. Zrovna v té chvíli to musel natočit doleva a pamatuji si, že jsme se trochu naklonili na levobok. Fíra dostal palubním telefonem upozornění, že na nejbližším zhlaví to musí vzít do odbočky doleva a stalo se. Foto dokumentující telefonické řízení parních vlaků v Německu bude následovat později. :-)
15.01.2010 (19:02)
Líbí se mi ten průsvit vpravo nahoře v rohu.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko












