Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Přeznačování dle norem UIC | |
![]() | Informace o fotografii: - Place: Brno-Horní Heršpice - Datum: 13.11.2009 - By: Miloš ![]() - Zobrazeno: 6599x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 4 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
určite sem patria aj takéto fotografie... súhlasím že je to dobré odlahčenie a vďaka autorovi a diskusii sme sa dozvedeli aj niečo nové... hodnotí sa aj prínos... nielen krása...
pro ostatní: nechápu proč tuto fotku kritizujete. Jedná se o zajímavou dokumentaci a někoho tyto fotky zajímají více než ty skvostné v galerii. Raději vidim špatně provedenou, ale zajímavou fotku, než tu kvalitní a bezchybnou s Peršingem + B +B ....Toto nejsou stránky jen pro šotouše, ale i pro fandy železnice a proto sem chodim...
paolo3 : děkuji za vysvětlení, Asterix byl první ,kterym jsem jel a od průvodčího sem byl informován že je ještě Obelix, o těch ostatních jsem neslyšel a už je to taky pár let. Samozřejmě dneska jih je už spousta např. na R směr Kladno jak máku. Mezitim mě nikdy nenapadlo kouknout jaky má opravdu Obelix číslo, celou dobu jsem byl přesvědčenej že byl druhý.
Je-li tomu skutečně tak, kde udělali soudruzi chybu? http://www.chary.own.cz/zp-xx/90928-020.jpg :D
navíc zde se dočteme
http://zeleznice.e-metro.cz/osvozy/ozn2.htm
že:
80
motorový vůz se sedadly, všechny třídy, s nebo bez zavazadlového oddílu, s kabinou strojvedoucího pro opačný směr jízdy
Bftn791, Bfbdtax792, Bfbrdtn794, ABfbrdtn795
29
samostatné vytápění, bez elektrického napájení prostřednictvím vlakové sběrnice (pouze vozidla pro vnitrostátní provoz)
Btu590, Bn751, Btn752, Btn753, Bdt754, Btn755, Bdtn756, Btx761, Btx763, BDdtx764, Bmx765, Bdtx766, Btax780, Btax781, BDtax782, BDtax783, Ddax784, Bdtax785, BRn790, Bftn791, Bfbdtax792, Bfbrdtn794, ABfbrdtn795
a zde rovněž
http://cs.wikipedia.org/wiki/Mezinárodní_značení_železničních_vozů
29 : 120 km/h, samostatné vytápění
a ještě dál
http://www.vagonweb.cz/popisy/CD_osobni_vozy.php
zde jsou patrové vozy
Bmto292 / 50 54 26-18 101 ... 150
navíc zde se dočteme
http://zeleznice.e-metro.cz/osvozy/ozn2.htm
že:
80
motorový vůz se sedadly, všechny třídy, s nebo bez zavazadlového oddílu, s kabinou strojvedoucího pro opačný směr jízdy
Bftn791, Bfbdtax792, Bfbrdtn794, ABfbrdtn795
29
samostatné vytápění, bez elektrického napájení prostřednictvím vlakové sběrnice (pouze vozidla pro vnitrostátní provoz)
Btu590, Bn751, Btn752, Btn753, Bdt754, Btn755, Bdtn756, Btx761, Btx763, BDdtx764, Bmx765, Bdtx766, Btax780, Btax781, BDtax782, BDtax783, Ddax784, Bdtax785, BRn790, Bftn791, Bfbdtax792, Bfbrdtn794, ABfbrdtn795
a zde rovněž
http://cs.wikipedia.org/wiki/Mezinárodní_značení_železničních_vozů
29 : 120 km/h, samostatné vytápění
a ještě dál
http://www.vagonweb.cz/popisy/CD_osobni_vozy.php
zde jsou patrové vozy
Bmto292 / 50 54 26-18 101 ... 150
24.01.2010 (18:06)
Chary, díky, lépe to popsat nejde. Takže pro ty, co nechcou odkaz studovat celý – patrové vozy jsou identifikovány třetím dvojčíslím, kdy 16 je pro patrové vozy 1. třídy, a 26 pro patrové vozy 2. třídy. Další varianty nejsou vyhrazeny.
Pro pana Fajkuse – já na konci svého komentáře svému zdroji přece děkuji. A vám tedy děkuji, že čtete komentáře až do konce. :)
Pro pana Fajkuse – já na konci svého komentáře svému zdroji přece děkuji. A vám tedy děkuji, že čtete komentáře až do konce. :)
24.01.2010 (16:36)
Chtěl bych se zeptat pana Josefa Petráka, zda by mi mohl prozradit zdroj, který mu toto nesmyslné označení vysvětlil. Číslo ...29... označuje řadu patrových vozů???
Vlad: nedám to sem ze zásady. Někteří nevědí o jaký vlak jde,a budou zbytečně kritizovat,že to šlo vyfotit jinak,jindy,nasvícené...atd. Jenže ten či onen vlak jede zrovna,když je hnusné počasí.Jiná šance na vyfocení není nebo je až za několik měsíců.
24.01.2010 (18:06)
Nedám to sem ze zásady. Zajímavá zásada.
Někteří nevědí o jaký vlak jde. Nepotřebuji vědět, o jaký vlak jde, jde mi o krásu fotky.
...budou zbytečně kritizovat,že to šlo vyfotit jinak... Och, z Vaší strany se ten úvodní komentář nedá považovat za kritiku?
Jenže ten či onen vlak jede zrovna,když je hnusné počasí. Ale tady vidíte, že i při nevlídném počasí se dá fotit zajímavě, neotřele, poeticky.
Ale to je o umu fotografa - udělat fotku ve špatném počasí, která je k nekoukání, to bych zvládl i já. Ale udělat fotku nádhernou, to zvládnou jen někteří:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/151472.jpg
Někteří nevědí o jaký vlak jde. Nepotřebuji vědět, o jaký vlak jde, jde mi o krásu fotky.
...budou zbytečně kritizovat,že to šlo vyfotit jinak... Och, z Vaší strany se ten úvodní komentář nedá považovat za kritiku?
Jenže ten či onen vlak jede zrovna,když je hnusné počasí. Ale tady vidíte, že i při nevlídném počasí se dá fotit zajímavě, neotřele, poeticky.
Ale to je o umu fotografa - udělat fotku ve špatném počasí, která je k nekoukání, to bych zvládl i já. Ale udělat fotku nádhernou, to zvládnou jen někteří:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/151472.jpg
Já sem rád, že se tu takovýhle fotky objevujou, protože my, co k železnici nemáme takovej přístup, tak vidíme i něco ze zákulisí. Vypadá to jak kdyby zalepovali bebí :-) A pardon za menší OT na závěr, ale Dominův argument "ukaž svoje fotky a pak kritizuj" mi přijde už vážně trapnej.
Ďulo, to ale nesmíš mást lidi dvěma různými přezdívkami.
Domine, podívej se na http://www.k-report.net/diskuse/messages/28/28.html sekce 740-744, 749-751, 750-754, 753.7-755, Tratě kolem Boleslavi nebo Tratě pod Jedlovou a hledej příspěvky uživatele "750371".
Domine, podívej se na http://www.k-report.net/diskuse/messages/28/28.html sekce 740-744, 749-751, 750-754, 753.7-755, Tratě kolem Boleslavi nebo Tratě pod Jedlovou a hledej příspěvky uživatele "750371".
Domin: Vždyť ukazuju,jen stačí vědět kam koukat.
24.01.2010 (9:17)
Ďulo, ukazujete? Ukažte zde! Pojďte do srovnání se zdejšími autory. To je nabídka, ale toto pozvání není vysloveno proto, že by nám docházely fotky.
ŽelPage je výběrovou galerií, s nemalými nároky na autory. Mnozí se musí ještě učit a učit, než jim fotky projdou, ale zase to není tak složité, když to zvládnou i mladíci, kterým je 13 - 15. let. Kritizovat je vždy velmi jednoduché, jít s kůží na trh bývá komplikovanější. Dočkám se? (A nebo zůstane jen u řečí?)
ŽelPage je výběrovou galerií, s nemalými nároky na autory. Mnozí se musí ještě učit a učit, než jim fotky projdou, ale zase to není tak složité, když to zvládnou i mladíci, kterým je 13 - 15. let. Kritizovat je vždy velmi jednoduché, jít s kůží na trh bývá komplikovanější. Dočkám se? (A nebo zůstane jen u řečí?)
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Registered Photograph or Member of ŽelPage,
- Gallery or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Frequently Asked Questions
Info
informacni okenko












