Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
451.048-3 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: DKV Praha - PJ ONJ - Datum: 25.1.2007 - Autor: Miroslav Venclík - Pozn.: Je ráno 3:47 hod. S tímto žabím sněhulákem mám odjet na trať... - Zobrazeno: 9235x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
16.03.2010 (0:28)
Sběrač se nejlépe očistí tím, že se vyzkouší několikrát jeho funkce. Sleduji průběh zdvihu a také zda má sběrač dostatečný přítlak k troleji, aniž bych vzápětí zapínal pomocné pohony ( motorgenerátor a kompresor ). Je pochopitelné, pokud sněhová pokrývka přesahuje únosnou mez, musí se takové hnací vozidlo odstavit mimo trolej a sněhovou nadílku odklidit.
Miroslav Venclík : No dobře, stránky znám, ale to není odpověď na to, co stím, když stojí vlak celou noc, nebo několik dnů mimo zastřešení a na sběrači je několik cm sněhu.
22.02.2010 (16:11)
Na internetových stránkách, zabývající se provozem pantografových jednotek 451,452,470,471 ( www.pantograf.wz.cz ) je možné si najít detailní fotografie z těchto jednotek, kde si můžete prohlédnout např, uspořádání elektrických zařízení na střeše motorového vozu 451, 452. Trolejový sběrač není přímo připevněn ke střeše vozu, ale na střeše jsou navařeny čtyři patky ve tvaru obráceného písmene U, na kterých jsou připevněny čtyři izolátory oddělující sběrač od střechy vozidla. Při přípravě hnacího vozidla v DKV plní strojvedoucí řadu povinností, které jsou dány služebním předpisem. Jednou z nich je i vizuální kontrola stavu sběrače, na základě které jsem se rozhodoval s ohledem na množství sněhové nadílky o dalším postupu při zprovozňování pantografové jednotky. Strojvedoucí je provozně-technická profese, kde za veškeré úkony, které vykoná v souvislosti s provozem a provozováním hnacího vozidla nese svou plnou odpovědnost. A o tom to je!
A co se dělá s tím sněhem na sběrači, kor když ho má během jeho padání dole??
No a teď zbývá všem žábám necelé 2 roky existence :-(
No a teď zbývá všem žábám necelé 2 roky existence :-(
22.02.2010 (5:37)
Nemyslím si, že bych se ošidil. Jen jsem to z příslušného diáře, ve kterém mám uveden jen postupný nárůst hodin v měsíci, chybně odečetl. Uvedenou směnu jsem měl v lednu 2007 celkem 3x.
21.02.2010 (17:34)
Miroslav Venclík : ošidil jste se o 10 minut. Směna v TS 459 (personálně nezařazené výkony) měla délku 5,41. Nástup 4.29 - konec 10.10. Strojově TS 451.
NIcKON : ano, takto jsou mnohé (na hlavu postavené) oběhy skutečně sestavené. Když si zákazník (kraj, stát) objedná vlak, tak tam musíte příslušné náležitosti poslat třebas přes půlku republiky...
Negativní je taková směna pro personál, protože směny na hranici denní normy s "šíleným nástupem" může fíra fasovat několikrát za sebou, takže je "furt" v práci a volno celkem žádné... jistě důvod závidět režijku za "zaměstnaneckou cenu" ...
V současnémm grafikou je něco podobné; v kladívka soupravově z Prahy do Poříčan, přes Nymburk osobák 5847 do Kolína, osobák 2260 do Lysé nad Labem a pak souprava do Nymburka.
Ostatně tohle nedělají jen ČD. Před několika lety takhle jezdila prázdná souprava z Bellinzony do Airola pro nepárový osobák, jímž jelo asi tak dvacet lidí. Kanton si objednal, kanton zaplatil, SBB dodaly.
Něco podobně "na hlavu postaveného" existuje i v pražské MHD. Tramvaj najede z vozovny přes celou Prahy na linku, aby udělala v době 8 minutového intervalu jedno kolo a pak se zase vracela přes celou Prahu do domovské vozovny, přičemž výjezd a zatahování do vozovny trvají déle, než vlastní "produktivní kolo" ... Na rozdíl od železnice se dá k takovémuto výkonu přidat "sřtídání" bezpečnostních přestávek.
NIcKON : ano, takto jsou mnohé (na hlavu postavené) oběhy skutečně sestavené. Když si zákazník (kraj, stát) objedná vlak, tak tam musíte příslušné náležitosti poslat třebas přes půlku republiky...
Negativní je taková směna pro personál, protože směny na hranici denní normy s "šíleným nástupem" může fíra fasovat několikrát za sebou, takže je "furt" v práci a volno celkem žádné... jistě důvod závidět režijku za "zaměstnaneckou cenu" ...
V současnémm grafikou je něco podobné; v kladívka soupravově z Prahy do Poříčan, přes Nymburk osobák 5847 do Kolína, osobák 2260 do Lysé nad Labem a pak souprava do Nymburka.
Ostatně tohle nedělají jen ČD. Před několika lety takhle jezdila prázdná souprava z Bellinzony do Airola pro nepárový osobák, jímž jelo asi tak dvacet lidí. Kanton si objednal, kanton zaplatil, SBB dodaly.
Něco podobně "na hlavu postaveného" existuje i v pražské MHD. Tramvaj najede z vozovny přes celou Prahy na linku, aby udělala v době 8 minutového intervalu jedno kolo a pak se zase vracela přes celou Prahu do domovské vozovny, přičemž výjezd a zatahování do vozovny trvají déle, než vlastní "produktivní kolo" ... Na rozdíl od železnice se dá k takovémuto výkonu přidat "sřtídání" bezpečnostních přestávek.
21.02.2010 (13:32)
Jednalo se o krátkou směnu v délce 5.31 hod. Veškeré topení včetně kaloriferů v celé soupravě bylo zapnuto. Vzhledem k výstavbě Nového spojení, kdy byl tehdy omezen příjezd osobních vlaků do žst.Praha Masarykovo n. ( různá omezení provozu a výluky ) vedlo také k danému výkonu, aby cestující měli ve špičce návaznost na MHD ( metro "C" ) ze žst.Praha Holešovice.
Autor: Příběhy napsané životem, o to jsem teď radši, že jsem dal takové hodnocení, jaké jsem dal. Mimochodem, to jsou oběhy skutečně postavené tak, že souprava musí jet dvě Sv jízdy, z toho jednu dlouhou, aby odvezla jediný Os? Jsem sám, komu to připadá postavené na hlavu?
Má to zvednutý smeták, takže topení fungovalo (snad). To nikoho nenapadlo, když to bude ráno odjíždět, nechat to vyhřát?
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko












