Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
451.025-1 | |
![]() | Informace o fotografii: - Section: Říčany - Praha-Kolovraty - Datum: 13.2.2007 - By: Josef Petrák ![]() - Comm.: DoubleFrog na Os 9138 (Benešov u Prahy – Praha hl.n.) - Zobrazeno: 5819x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Hezká fotka.Jen tam mohlo být více světla,ale inak dobrý.Dávám 3*.
19.02.2007 (19:03)
ta sousední kolej je nějaká zubatá:-)), foto naprosto krásné
16.02.2007 (19:12)
Jak od profíka...pěkná tmavá obloha a podně odpolední slunce 5*
16.02.2007 (2:10)
Chary: mě projíždí dvacet metrů od domu 95 pravidelných vlaků denně a řekl bych, že ze všech opatření, co tu provedli (odpružený svršek UIC60, antivibrační rohože, protihlukové stěny a ještě bude následovat výměna oken), má drtivě největší protihlukový účinek ten nový svršek. Po dvou měsících provozu se opět začíná výrazně šířit hluk a otřesy a to od srdcovek zcela nových výhybek a PHS ani rohože moc nepomáhají.
Jinak na tu zamračenou, co zmínil Josef Petrák, jsou všechna protihluková opatření krátká. To byl teda rachot (žádné bublání) - 751.364 vezla auta ze Škodovky :-)
Jinak na tu zamračenou, co zmínil Josef Petrák, jsou všechna protihluková opatření krátká. To byl teda rachot (žádné bublání) - 751.364 vezla auta ze Škodovky :-)
Josef Petrák: zkus si bydlet 20m od trati, kde ti za den projede byť jen 50 vlaků, z toho slušné množství nákladů v noci ;-)
Pro všechny případné reagující: neřešme výšku a nutnost "tak vysokých staveb", ale čistě jejich funkci. Kdyby stačila místo dvou nebo tří řad panelů jen jedna, bylo by to pro šotouše přijatelné? ;-)
Pro všechny případné reagující: neřešme výšku a nutnost "tak vysokých staveb", ale čistě jejich funkci. Kdyby stačila místo dvou nebo tří řad panelů jen jedna, bylo by to pro šotouše přijatelné? ;-)
15.02.2007 (23:52)
Ne všude jsou PHS opodstatněné - třeba oblouk za Hostivaří, rovinka za uhříněvským přejezdem směr Kolovraty, za Kolovratama směrem na Říčany bude odhlučňovat max. sad ...
Jinak nám teď pod okny probublala bardota a taky to nikomu nevadilo ... nehledě na těch pár Bastíků, co se už v Uhříněvsi chystají na odjezd s NExama.
Jinak nám teď pod okny probublala bardota a taky to nikomu nevadilo ... nehledě na těch pár Bastíků, co se už v Uhříněvsi chystají na odjezd s NExama.
15.02.2007 (22:28)
Ha ty koleje jsou spravne hrbaty a to nebe je taky takove zvlastni. holt kdyz se nekomu dari...
15.02.2007 (22:04)
Pěkná fotka, k tomu fotomístu doplním, že za přímo panťákem je schované místo, kde stálo hradlo Výšiny, je to jedno z mála míst, kde nebudou PHS, ale také místo, kde pod tratí bude portál tunelu dálničního okruhu R1.
Ešusy by se na trať 221 mohly podívat už v GVD 2008 na městské lince do Strančic, podmínkou je zprovoznění autobloku z Hostivaře do Strančic. Stavební práce v kolejišti budou ukončeny k 30.11.2007 (o půl roku dříve než byl plán), ale těžko říct, kdy bude zab.zař.
Ešusy by se na trať 221 mohly podívat už v GVD 2008 na městské lince do Strančic, podmínkou je zprovoznění autobloku z Hostivaře do Strančic. Stavební práce v kolejišti budou ukončeny k 30.11.2007 (o půl roku dříve než byl plán), ale těžko říct, kdy bude zab.zař.
15.02.2007 (23:04)
Oblouček za Kolovratama je oblíbené místo osádky Hostivaře442 :-)
Ad PHS) Nechápu, proč je v takové míře kolem trati osazují. "Šotiči všech zemí, spojte se a zbořte je!"
Ad PHS) Nechápu, proč je v takové míře kolem trati osazují. "Šotiči všech zemí, spojte se a zbořte je!"
Spočítá někdo někdy, kolik mají tyhle soupravy naběháno a kolik lidí odvezli? Asi těžko. S údržbou jsou problémy, náhradní díly se získávají rozebíráním zrušených souprav, nebo se vyrábějí na koleně. ještěže to není přecpané elektronikou, jako Ešus nebo Pendolino, takže opravu lze zvládnout po domácku a levně. Ano: je to staré, rozhrkané, ničí to svršek a vzhledc je poplatný době vzniku. Ale za tu práci, co odvedli si aspoň minimální úctu zasluhují. Pochybuji, že Ešusy toho vydrží tolik a tak dlouho.
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Registered Photograph or Member of ŽelPage,
- Gallery or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Frequently Asked Questions
Info

informacni okenko