..: Fotogaléria - detaily fotografie 131.011-9 + 131.012-7 :..
 

131.011-9 + 131.012-7


131.011-9 + 131.012-7Informace o fotografii:
 - Úsek: Štrba - Štrba zastávka
 - Datum: 9.4.2006
 - Autor: Jakuza  Poslať e-mail autorovi
 - Zobrazeno: 5173x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
13.12.2006 (20:11)  
Na některou z nich byla v rámci modernizace dosazena i EDB, ale jak to dopadlo už nevím.
11.04.2006 (21:10)  
Cituji: Požadavky na růst objemu a zrychlení nákladní dopravy na slovenské části hlavního tahu ČSD vyvolaly potřebu nových nákladních lokomotiv, odvozených ze řady E 479.0. Závody Škoda vyrobily a dodaly v letech 1980 až 1982 lokomotivy E 479.1. Ačkoli může být každá lokomotiva provozována samostatně, od počátku jsou lokomotivy řady 131 v provozu zásadně ve dvojicích s vícenásobným řízením, a proto se vžil pojem „dvoudílná lokomotiva“
Jde o čtyřnápravové skříňové lokomotivy s jednou kabinou strojvedoucího. V zadním čele jsou dveře s návalky pro přechod do druhé lokomotivy. Oproti řadě 130 byly použity modernější i výkonnější trakční motory 9 AI 4846 zT a snížen převodový poměr. Konstrukce podvozků umožňuje výměnu pružin primárního vypruženi bez vyvázání dvojkolí(předtím jen u řady 140). K primárnímu vypruženi jsou zařazeny třecí tlumiče, samočinná brzda se ovládá brzdičem DAKO-BSE. Skříň lokomotiv svým provedením a tvarem kabiny s unifikovaným stanovištěm odpovídá řešení pro II generaci lokomotiv ŠKODA. Poprvé byly použity deformační nárazové čelníky. Každá lokomotiva má, stejně jako řada 125.8, jedno kompresorové soustrojí K 3 lok. V roce 1992 byly upraveny lokomotivy 131 045 + 046 a 065 + 066 tak, aby bylo možné šuntování i na sériovém spojeni trakčních motorů, což původně (stejně jako u řady 130) nebylo možné.
Lokomotivy jsou v provozu nasazovány na stejnosměrně elektrizovaných tratích ŽSR včetně tratě do Plavče. Na ČD zajíždějí do Horní Lidče i na Ostravsko. Za éry ČSD však dopravovaly vlaky do Lhotky nad Bečvou a ojediněle až do Olomouce. Od dodání je domovským depem celé řady Spišská Nová Ves. V letech 1999 a 2000 byly na dvojicích 131 .033+034 a 131.035+036 nahrazeny skupiny relé v řídících obvodech a impulzory mazání okolků novým procesorovým systémem MIRER 8031 (není totožný se systémem MIREL), vyvinutým v RD Spišská Nová Ves. Lokomotivy mají rovněž upravenou původní diagnostiku a na stanovišti nový zobrazovač funkčních stavů. Takto se nyní upravuje celá lokomotivní řada.
Lokomotivy jsou napájeny trakční soustavou 3 000 V stejnosměrného proudu. Trvalý výkon lokomotiv je 2 240 kW. Průměr kol dvojkolí lokomotivy je 1 250 mm, délka přes nárazníky 17 210 mm, hmotnost ve službě 85 t a největší dovolená rychlost 100 km/h.
11.04.2006 (19:33)  
Povedené. 4*
registrovaný užívateľ jnd  mail  
Počet komentárov užívateľa163 »fotek 0
11.04.2006 (18:31)  
Mno snad se tam letos taky dokopu .......5*
11.04.2006 (16:07)  
pěkně nařezanej flek. to snad ani není možný že takovýto flek někde najdete. toto je přímo nádherná fotka. jojo nákladáci jsou nakladaci :-) 5*
registrovaný užívateľ kubyk 
Počet komentárov užívateľa15 »fotek 0
11.04.2006 (13:12)  
je to narez!!!!!!!!!!!!!
11.04.2006 (9:54)  
Chary: :-D
11.04.2006 (9:44)  
mazec fotka 5*
registrovaný užívateľ eMPage  mail  
Počet komentárov užívateľa823 »fotek 0
11.04.2006 (7:08)  
Pěkné místo na focení, krásné pozadí, člověk se až diví, že zrovna tudy vede elektrika, opravdu povedené :)
11.04.2006 (6:57)  
Já jen tak, aby ses pak neválel nahoře na kopci. :-D kdyby tě to pak pošťouchlo...
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia - otázky a odpovede


Info
informacni okenko