..: Fotogalerie - detaily fotografie 150.009-9 :..
 

150.009-9


150.009-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Hranice na Moravě - Drahotuše (EC 144 Detvan vjíždí do st.Drahotuše)
 - Datum: 8.1.2008
 - Autor: bazala68  Poslat email autorovi
 - Pozn.: foto na téma slavobrána
 - Zobrazeno: 4897x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Kubi 
Počet komentářů uživatele296 »fotek 0
12.01.2008 (15:19)  
slavobrána moc hezká, vlak bych ještě možná nechla trošičku popojet, ale 150 je zachycena překrásně 5*
registrovaný uživatel V. 
Počet komentářů uživatele961 »fotek 0
12.01.2008 (13:46)  
Přema:nevykej mi není důvod ;-)
12.01.2008 (11:29)  
Pan x: To se Vám zdá, já tam vidím červené.
registrovaný uživatel V. 
Počet komentářů uživatele961 »fotek 0
12.01.2008 (11:07)  
zdá se mi to nebo jsou všechna návěstidla vyplá?
11.01.2008 (20:02)  
paráda! intercity, eurocity a supercity se mi vždycky líbí na každé fotce ! 5*
10.01.2008 (23:03)  
Bazala: jen doplním, že to snížení rychlosti bylo následkem zpřísnění norem, ne technického stavu. Mám dojem, že to souviselo s nějakou novelizací zák. č. 173/1995 plus souvisejících norem, ale to jenom tipuju. Tehdy byly předepsány pro rychlost nad 120 tlumiče, stejně jako nad 100 LVZ. Právě pro to druhé měla řada 150 dočasně jen 100.
10.01.2008 (23:47)  


Díky za doplnění.Na 150 jsem v polovině osmdesátých let ještě jako mechanik jezdil.Ona má podvozek se skříní propojen tlumičem bočního kmihu.S vlakovým zabezpečovačem souvislost nevím.Na mašině byl LVZ-Z.Zkusím si to někde nastudovat.350 byly konstrukčně shodné,ale měly nižsí těžiště kvůli trafu a tam snad zůstávalo 160 km/h.Ale teď z hlavy fakt nevím.
10.01.2008 (22:03)  
Ještě malou poznámku k řadě 150. Lokomotiva byla původně na rozdíl od 350 konstruována na rychlost 140 km/h.V devadesátých letech docházelo u této řady k nedostatečnému tlumení kmitů podvozku a rychlost byla omezena na 120 km/h. Vzhledem k zavádění EC a IC vozby, byla polovina rekonstruována na řadu 151 pro rychlost 160 km/h a zbývající 150 turnusovány pro vozbu vlaků na tratích s V max. 120 km/h.Nyní byly upraveny tlumiče u 015 a 025 a původní konstrukční rychlost obnovena.Počítá se i s další rekonstrukcí, neboť svým trakčním výkonem je tato řada nejvýkonnější lokomotivou osobní vozby. (4000 kW) Od nového GVD, jsou lokomotivy staženy z ramena Praha-H.K. a nasazeny většinou letmo.Některé však jako tato 150 009-9 jsou v turnusu pro IC/EC, neboť 162 pro rychlost 140 km/h nevyhovují těžsím vlakům na rameni Praha-Ostrava.Zde na EC Detvan, který je znovu zaveden jako EC 144 je tato lokomotiva běžná.I když nevím,jak je to s jízdními dobami.EC 144 je počítán pro rychlost 140 km/h.Ale již zde v Drahotuších měl 10 minut zpoždění.Jinak tato řada v osmdesátých letech minulého století vozila i těžkotonážní rychlík R 20/21 Dukla, který měl 21 vozů upraveného obrysu SŽD a vážil úctihodných 1000 tun v celém úseku Praha - Košice solo.Pouze na stoupání do Mostů u Jablůnkova za zroršených adhézních poměrů byl nabízen postrk lokomotivou řady 183 (E 669.3).Avšak toto bývalo na rozhodnutí strojvedoucího, zdali ho chce. Znamenalo to prodloužení jízdních dob a tak když to šlo, postrk se nebral.
10.01.2008 (19:22)  
Moc pěkná fotka v akci. 5*
10.01.2008 (17:58)  
Moc se mi to líbí povedlo se ti to.
10.01.2008 (17:08)  
Tak třeba zmodernizujou zbejvající krysy až koupí těch 100 vyřazenejch vagonů z Německa:-)...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko