Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
230 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Tišnov - Dolní Loučky - Datum: 11.5.1995 - Autor: Jiří Vaněk ![]() - Zobrazeno: 9325x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
To JOKR:
No myslím že směrové vedení v celém úseku není na rychlost 120 a vyšší. Dále je v úseku Tišnov - Křižanov hooodně umělých staveb (mosty, tunely) které by musely projít rozsáhlesší reko za nemalý peníz. Dále tu máme zabzař a s tím spojené rozhledové poměry.
možná se v tom projeví i skolnonové poměry (ruku za to do ohně nedám) ale 18 - 22 promile je už docela kopec. Nevím jak by to bylo se zábrzdnými vzdálenostmi. Vliv to bude asi malý ale to je otázka kterou nezodpovím.
Oblouk na 120 km/h s převýšením 120 - 130 mm musí mít poloměr cca 900m. A to tam rozhodně všude není, a mít pár set metrů dlouhé rychlé úseky je na ho..o. to stejně budeš těžko využívat.
No a i kdyby se to do Havl Brodu modernizovalo tak dál na Vlkaněč až do Golčova Jeníkova 70 Km/h a s tím už opravdu nehneš, takže vcelku vyhozený prachy. Přes třebovou to taky není žádná sláva (Brno - Blansko) ale je to rychlejší s menšimi sklony a už to stojí ......
Jináč dokumentační foto se cení. Lamina na rychlíku to už asi neuvidíme. Pěkné. Tlačím slzu.
No myslím že směrové vedení v celém úseku není na rychlost 120 a vyšší. Dále je v úseku Tišnov - Křižanov hooodně umělých staveb (mosty, tunely) které by musely projít rozsáhlesší reko za nemalý peníz. Dále tu máme zabzař a s tím spojené rozhledové poměry.
možná se v tom projeví i skolnonové poměry (ruku za to do ohně nedám) ale 18 - 22 promile je už docela kopec. Nevím jak by to bylo se zábrzdnými vzdálenostmi. Vliv to bude asi malý ale to je otázka kterou nezodpovím.
Oblouk na 120 km/h s převýšením 120 - 130 mm musí mít poloměr cca 900m. A to tam rozhodně všude není, a mít pár set metrů dlouhé rychlé úseky je na ho..o. to stejně budeš těžko využívat.
No a i kdyby se to do Havl Brodu modernizovalo tak dál na Vlkaněč až do Golčova Jeníkova 70 Km/h a s tím už opravdu nehneš, takže vcelku vyhozený prachy. Přes třebovou to taky není žádná sláva (Brno - Blansko) ale je to rychlejší s menšimi sklony a už to stojí ......
Jináč dokumentační foto se cení. Lamina na rychlíku to už asi neuvidíme. Pěkné. Tlačím slzu.
Pořád se nemohu zbavit dojmu, že na této trati - alespoň v úsecích Brno - HB a Kolín - Golčův Jeníkov - by mohla být bez problému využívána vyšší rychlost ( klidně 140 -160 km /hod ). Trať je relativně moderní a rozumně s výjimkou okolí středního toku Sázavy naprojektována i vedena. Jsou nějaké jiné důvody, proč se rychlost drží na obligátním maximu 100 km/hod ?
ČD prostě chtěly změnit image oproti ČSD, nic jiného bych v tom nehledal.
Fotka opět 5*. To je nějaký z posledních rekeráků Balkán - NDR, že?
Fotka opět 5*. To je nějaký z posledních rekeráků Balkán - NDR, že?
Předpokládám, že v tom byla otázka viditelnosti. Přiznám se také, že mi tento nátěr líbí nejvíce. Ucelená souprava vypadá mnohém lépe, než Najbrt. Snímeček je perfektní.
Krasa. Ani vlastne nevim, proc se tenhle syte zeleny lak opustil ve prospech svetleho s pruhem, tenhle se mi libi vic.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP,
- správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info

informacni okenko