Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
380.002-6 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 9.11.2008 - Autor: Chary ![]() - Zobrazeno: 18470x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
19.11.2008 (18:27)
imisa) Přesně nevím, mám jen informaci, že kvůli chybějící radiostanici nemůžou na 330. A já už si brousil zuby, že 1216.226 se Sobieskim nebo Polonkou nafotím někde doma :/
Pro odpůrce projektu 109E-neustále se tu mudruje, že 20 kusů je málo, že jsou drahý, atp. Berte to jako první sérii, která zalepí akutně chybějící pozici ve flotile ČD - vysokorychlostní rychlíkové vícesystémové stroje. 350ky jsou prostě přežité, a ESa pomalé a nevýkonné na to, co se po nich chce. Počkejte rok-dva a uvidíte, že nám tu budu lítat naprosto bez chyb a druhá objednávka do Plzně přiletí. Přece jen i 151ky nejsou nejmladší a kdo ví, třeba tu časem budou i rychlíky lítat "jen 160 km/h". ;) A další objednávky naopak nebudou zatíženy náklady na vývoj, schvalování...
Pro odpůrce projektu 109E-neustále se tu mudruje, že 20 kusů je málo, že jsou drahý, atp. Berte to jako první sérii, která zalepí akutně chybějící pozici ve flotile ČD - vysokorychlostní rychlíkové vícesystémové stroje. 350ky jsou prostě přežité, a ESa pomalé a nevýkonné na to, co se po nich chce. Počkejte rok-dva a uvidíte, že nám tu budu lítat naprosto bez chyb a druhá objednávka do Plzně přiletí. Přece jen i 151ky nejsou nejmladší a kdo ví, třeba tu časem budou i rychlíky lítat "jen 160 km/h". ;) A další objednávky naopak nebudou zatíženy náklady na vývoj, schvalování...
19.11.2008 (18:13)
Řekl bych, že novou "vla(j)kovou loď" se budou ČD snažit co nejvíce zviditelnit a zpeněžit, takže typuju reklamní laky už z výroby.
Vsadím se, že i Škoda si pro tento účel jednu propůjčí:-)
JP: Myslíš kvůli Nedakonicím?
Vsadím se, že i Škoda si pro tento účel jednu propůjčí:-)
JP: Myslíš kvůli Nedakonicím?
mRKEF: jasné že 380 bude o nezanedbatelnou částku dražší, ale jakmile se odzkouší a bude osvědčená byť i v pouhých 20 ti kusech, tak dle mě získá i víc potenciálních kupců...uznejme si to, myslím že spíše na východ....Bulhaři například mají pár pěkně nových desir a další asi i nakupují, ale nějaké nové loko či ostatního moc nemají...(a teď mě můžete kamenovat:)
Edit:+to co napsal JP...a navíc, uznejme, než bude 380tka ověřená, tak taurusovi bude skoro 10 let...není to v žádném případě hodně ale svůj podíl to má
Edit:+to co napsal JP...a navíc, uznejme, než bude 380tka ověřená, tak taurusovi bude skoro 10 let...není to v žádném případě hodně ale svůj podíl to má
19.11.2008 (18:00)
mRKEF) Taurus je možná osvědčený, ale ne na síti SŽDC ;) Do chvíle, než bude mít papíry na reálné ježdění po všechn našich koridorech, bych ho fakt neuvažoval jako stroj, o kterém by ČD, ČDC, či kterýkoliv ze soukromníků měl uvažovat... a mluvím tu zejména o nemožnosti 1216.2 jezdit mezi Břeclaví a Přerovem!
docela by mě zajímal cenovej rozdíl osvědčenej Taurus vs. nově vyvinutá a neozkoušená 380 ...
No ať už to jezdí pořádně v provozu bez zbytečných much a ve větším počtu než je objednáno...kargáči vidíte to?...to si kupte...foto pěkné dokumentační za 4
19.11.2008 (16:50)
Panorino) ČDC chce jakou svůj nosný typ v následujících letech mít modernizované 363.5, takže nevím, jak moc se budou hrnout do současné investice 109E v nákladní verzi...
Twix - No přechodně by ten leasing šel než si CD Cargo nakoupí 109E :-)
mě osobně se tenhle stroj velice líbí a těším se až bude jezdit na EC vlakích, tenhle stroj se Škodě Transpotation vlice povedl ;-)
myslím si,že dráhy vyřadí esa peršingy banány dají na vlaky kde jezdí teď peršingy gorily tam kde jezdí esa
a tam kde jezdily banány a gorily dají taurusy
a esa a peršingy půjdou do carga
a tam kde jezdily banány a gorily dají taurusy
a esa a peršingy půjdou do carga
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info

informacni okenko