Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
380.004-2 | |
![]() | Informace o fotografii: - Abschnitt: Strelenka - Lysá pod Makytou - Datum: 4.10.2013 - Autor: Tomáš Kubovec ![]() - Bem.: Ex 123 Fatra - Zobrazeno: 5905x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Mašinky najíždí kilometry na Slovensku, aby mohly být schváleny tamním drážním úřadem.
Tome moc pěkný.
Tome moc pěkný.
08.10.2013 (12:56)
Ty dvě minuty jsou odpovídající, více nelze čekat když se tam jezdí cca 80km/h. Spíše záleží jak na mašinách funguje rychloměr.
Na 363/362 jezdí z 95% o 3-4km/h pomaleji než je traťová rychlost. Plecháč 242 jede klidně o 3km/h více. Jak je to s 380, či 151 nevím.
V každém případě fotka velmi dobrá, jen se mi zdá mašinka trochu světlejší než co znám z fabriky. Že by opršel lak, nebo autor se v tom moc hrabal.
Na 363/362 jezdí z 95% o 3-4km/h pomaleji než je traťová rychlost. Plecháč 242 jede klidně o 3km/h více. Jak je to s 380, či 151 nevím.
V každém případě fotka velmi dobrá, jen se mi zdá mašinka trochu světlejší než co znám z fabriky. Že by opršel lak, nebo autor se v tom moc hrabal.
Já si nemyslím, že vzhledem i ke směrovým poměrům je tam ř. 151 s danou zátěží až tak limitující. Sice se do kopce rozjedete rychleji, ale valit tam 140 stejně nejde...
Martin Chýle: To bych čekal větší zlepšení. Zajímavější to možná bude při přejezdu tatranské rampy, pokud pojede 380 třeba na Košičanu.
Mě by zajímal důvod nasazování ř. 380. Je to z důvodu stížností slovenské strany na adhezní vlastnosti řady 151 v podzimním období nebo snaha protáhnout 380ku na sklonově náročnějších úsecích? :-)
Pěkný To Máš Tomáši :) O týden až dva později to tam bude hrát všemi barvami...
07.10.2013 (18:27)
chickadee: Doba se zkrátit dá, hlavně díky většímu trvalému výkonu a lepší adhezi řady 380. Proto se tam občas dá jezdit i 1-2 minuty pod :-)
Fotka jak jinak než za 5...
Fotka jak jinak než za 5...
Pěkně se na to kouká. Zajímalo by mě, jak moc se v úseku Vsetín-Púchov dá krátit jízdní doba řazením 380 místo 151 - vzhledem ke sklonově náročným podmínkám...
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied,
- Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info

informacni okenko