Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
380.002-6 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Praha-Klánovice - Praha-Běchovice Blatov - Datum: 2.4.2016 - Autor: metys ![]() - Zobrazeno: 3854x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 4 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
pro Esus:
dle Meho snad horsi byl (je?) Most. Nejeden mlady zivot vyhasl na 4proudovce, kdyz si lide zkracovali cestu. Fakt besneni architektu...
dle Meho snad horsi byl (je?) Most. Nejeden mlady zivot vyhasl na 4proudovce, kdyz si lide zkracovali cestu. Fakt besneni architektu...
Mě mikdy nepřestane fascinovat, že když jde člověk v Olomouci novým podchodem a intuitivně se snaží dostat ven, skončí před sídlem Olomouckého kraje a na tramvaj se musí vracet...
Ano, nástupiště hrozně stísněné... celkově dost obtížné prodírat se davem. :/
19.04.2016 (19:37)
No mně teda hlavně vadí ta celková stísněnost. Ta nástupiště jsou neskutečně úzká, ani bych se nedivil, kdyby tam sždc žádalo o nějakou výjimku. Až tam budou jezdit náklady plnou rychlostí, tak to bude pořádně o hubu.
Dle mne se lidé časem naučí více používat i nový podchod. V Praze na hlavním nádraží, když vlak od Ostravy dojede až do oblasti nástupiště "jih", tak bývají fronty ještě větší než v Olomouci. To je prostě daň za to, že v dané stanici vystupuje velké množství lidí, kteří chtějí jít v daný okamžik stejným směrem ven. Samozřejmě, že eskalátory snížili propustnost pěšáků. Avšak je to daň za větší komfort pro některé...
Je pravda, že by situaci mohl zlepšit třetí podchod v oblasti schodiště do VB u pizzerie a lékárny. Avšak v budoucnu se tento podchod může vybudovat...
Je pravda, že by situaci mohl zlepšit třetí podchod v oblasti schodiště do VB u pizzerie a lékárny. Avšak v budoucnu se tento podchod může vybudovat...
19.04.2016 (18:40)
zirecek: Má druhá věta patřila pořád k přístupům, protože takové fronty co se tvoří v Olomouci jsem osobně ještě nezažil nikde :-( Nefunkčnost eskalátorů radši ani nekomentovat, leč aktuálně je spíše problémy se schody z peronů (z podchodu do haly už delší dobu bez problému jezdí).
Olomouc: Dvoukolejka je posunuta mezi dvě nástupiště. Tedy výrazné zlepšení možnosti kapacit v dopravní špičce oproti původnímu stavu. Jezdící schody a schodiště vycházejí z malé šířky nástupišť, neboť olomoucké osobní nádraží je hodně stísněné a úspěchem je vybudování dalšího nástupiště. Jezdící schody do budovy neměly takto být, to je bohužel výsledek zatvrzelého názoru jednoho člověka. Zkuste hodnotit Olomouc až bude stavba hotova a bude v běžném rutinním provozu, dejme tomu v druhé půlce tohoto roku...
19.04.2016 (17:45)
Přístupy do/z podchodu. Zvolené řešení nevyhovuje přepravním špičkám.
19.04.2016 (17:24)
Mně přijde, že naše železnice se modernizuje stylem "víme jak na to, ale nebudem přece ukazovat všude, že to umíme". Stačí se podívat na Přerov vs. Olomouc. Zatímco Přerov se zmodernizoval (dle mého názoru) parádně, tak Olmik teda zprasili fest...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP,
- správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info

informacni okenko