Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
193.206-0 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Hoštejn - Lupěné - GPS: 49°51'58.18"N, 16°47'56.08"E » ![]() ![]() - Datum: 8.5.2015 - Autor: David Maier ![]() - Pozn.: IC 1005 - Zobrazeno: 4880x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 7 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
25.05.2015 (19:03)
Rabin: Vím-li, má Metrans smlouvu s RJ o "výpomoci" ve chvíli, kdy žlutý nemůže a Metrans má volné stroje v dosahu. A ta 162 je přecijen 163 s těžším převodem. Vlak utáhne, dřív takové soupravy vozily Peršinky běžně, jen holt ten rozjezdový moment není takový, jako u pomalejší 163.
Zažil jsem v poslední době několik jízd se žlutým v čele se 162 a v rozjezdech s 8-10 vozy se ta lokomotiva zdá být na hranici svých možností, ne-li už trochu za ní. V jednom případě jsem zažil jízdu vlakem RJ s lokomotivou Traxx společnosti Metrans (tj. řada 386; byla to výjimka nebo se tak děje častěji?) a subjektivně byl při rozjezdech patrný dost značný rozdíl oproti 162. Jízdu s Vectronem jsem zatím neměl možnost zažít.
Jestli jezdí 160, to opravdu nevím, ale rezerva na zpoždění... Asi takhle. Vlaky Regiojetu mají v Pardubicích od Ostravy dost často pěti až desetiminutové zpoždění, aniž by to vypadalo jako trať zašprajcovaná nějakou výlukou, typicky teď stavbou v Ústí nad Orlicí. Tj. mají to zpoždění jako jediný vlak v sérii odjezdů směr Praha 6:57(LE Košice) - 7:00(ČD Uh. Hr.) - 7:08 (RJ Třinec?) - 7:15(ČD EC Brno) - 7:22(Pendolino). Samozřejmě - mají-li všechny tyto vlaky zhruba stejné zpoždění, příčina nejspíš nebude v jedné lokomotivě.
Další indicie: ty pětiminutovky nastaly v době, kdy žluté vlaky začaly jezdit v osmi až deseti vozech; v dobách krátkých souprav se to nestávalo (= jsem si toho nevšiml :-)). Takže mašina s rezervou v rychlosti a nejspíš i výkonu by spíš měla tohle eliminovat, než vylepšovat jízdní doby.
Další indicie: ty pětiminutovky nastaly v době, kdy žluté vlaky začaly jezdit v osmi až deseti vozech; v dobách krátkých souprav se to nestávalo (= jsem si toho nevšiml :-)). Takže mašina s rezervou v rychlosti a nejspíš i výkonu by spíš měla tohle eliminovat, než vylepšovat jízdní doby.
25.05.2015 (8:31)
Snímek zajímavý. Za 5*. Žlutá síla úspěšně prolamuje frontu na mnoha úsecích netečných ČD a ZSSK. Modrá a rudá ustupuje a žlutá jde vítězně vpřed.
A jezdi Vectron s temi soupravami u nas 160 ? Jak se to projevuje napr. na jizdi dobre pri dojezdech do stanic v porovnani se 162 ? Podle jizdniho radu maji jizdni casy ted prece stejne, takze s Vectronem by tam mela byt slusna rezerva na zpozdeni.
25.05.2015 (0:22)
Ross: Docela často, v poslední době skoro každý den.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info

informacni okenko