Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
742.013-6 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Bělá u Staré Paky - Stará Paka - Datum: 11.8.2016 - Autor: Petr Holub ![]() - Pozn.: Mn 84101 - Zobrazeno: 3751x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 7 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře, které se věnují rozebírání osobnosti jiného diskutujícího, tu nemají co dělat.
Jestli nemáte co říct k meritu věci, raději neříkejte nic.
Jestli nemáte co říct k meritu věci, raději neříkejte nic.
Když si přečtu polepky na vozech dnešní 84101 tak vidím:
1. uhlí M.Skála
2. nafta St.Paka
3,4,5,6,7 dřevo Horka
8,9 prázdné do St.Paky
Celkem tedy 9 vozů.
Do Bělohradu se dle zdroje nepoveze nic.
1. uhlí M.Skála
2. nafta St.Paka
3,4,5,6,7 dřevo Horka
8,9 prázdné do St.Paky
Celkem tedy 9 vozů.
Do Bělohradu se dle zdroje nepoveze nic.
NIcKON: A. N. píše "sumář nahrával současné obsluze" a "za podpory odborů", "se podařilo 84101 obhájit". To chápu jako racionální argumentaci. Oni odboráři umějí být zatraceně chytří, když jde o to, jak za stejné peníze dělat míň pakárny.
stoupa,Nickon: tak samozřejmě, že to je tak jak píšete, je hodně smutné, že o obsluhách zákaznických míst rozhodují levicový odboráři místo zákazníků samotných, pak se divíme, že ekonomika MN a samotných ČDC stále klesá spíše k nule, jak vidno, tak vedení ČDC chtělo s ekonomikou tohoto Mn něco udělat, ale zvítězily opět odbory, které když je potřeba něco odvést, tak spíš vymýšlejí jak to neudělat. Položme si otázku kolikrát do roka takový Mn 84101 veze takovouhle zátěž a kolikrát do roka vůbec zajistí obsluhu všeho plánovaného a to prosím jede dokonce 2xtýdně! Když už se tady hovoří o tom, že Mn z HK nedojede do Dvora, tak u tohoto Mn je to stejné. Obsluha Košťálova by také zajistil hradecký Mn, ale otázka je koilkrát do roka vůbec, nafta už ani nestojí za řeč kolikrát jede. Všechno je otázka směrování těch nejpravidelnějších relací, každopádně aby každý vůz nemusel objíždět půl republiky, tak by bylo alespoň záhodno, aby jezdily Mn po celé trati nebo alespoň se někde Mn předávaly zátěž, kde nejezdí Pn a samozřejmě jen byla by potřeba.
Každopádně si nemyslete, že o tom zda pojede či nepojede Mn od září rozhoduje nějaký šotouš či řadový zaměstnanec ČD!
Každopádně si nemyslete, že o tom zda pojede či nepojede Mn od září rozhoduje nějaký šotouš či řadový zaměstnanec ČD!
pro NIcKON:
Vsude kde jsem byl, jak do toho sáhly odbory, bylo resení jeste horsí.. :-)
Vsude kde jsem byl, jak do toho sáhly odbory, bylo resení jeste horsí.. :-)
Nickon: je to klasická organizace, kterak jednak hájí zájem podniku a druhak zaměstnanců, kde se např. podílí na sestavě PKS. Odbory jsou dnes téměř všude. Je to stejné jako ve vládě, kde je více stran (levice,pravice).
Pokud nemáš informace k této události, pak ti nemůže být nic jasné, ale pouze dedukuješ - vaříš z vody.
Nicméně já nastíním a máš možnost z logiky věci a přiložených materiálů učinit rozhodnutí.
Současný 84101 dělá hvězdicovou obsluhu N.Paky, Horky, Lomnice a nácestných žst Košťálov, Semily, ŽB, M.Skála. Přičemž jeho přípoje jsou relace z Nbk (hl. komodity uhlí, dřevo). Pokud zrušíš 84101, budeš muset zajistit obsluhu jinými náležitostmi a jinými PP. Čili Horku dáš skupině TS XY PP Hradec Králové, která nyní jezdí stěží do Dvora Králové. Mostek bohužel nepřežil zásah sždc. Tzn. prodloužit směnu a zavádět Mn i v dny, kdy by třeba do Dvora ani nejel.
N.S.Paku bys vyřešil prodloužením Mn z Lázní Bělohrad. Ovšem tento MN jezdí sporadicky, Ostroměř třeba jen 2x týdně, Bělohrad stěží 5x za měsíc, někdy ani to ne. Změna by opět znamenala prodloužení směn, trasování vlaku v dny, kdy by neměl zátěž pro současné nácestné žst.
Sumasumárum třeba uhlí z mostecka bys vozil oklikou přes HK, dále do Horky a přes Ostroměř do N.Paky. Podobně oklikou by jela nafta do Paky, a zpět třeba dřevo pro Planou nebo vývoz. Jediné na čem by se ušetřilo, je dřevo z Jesenicka pro Horku (palety), které by nově jelo přes HK na odvěšení a nejelo přes NBK.
Nadto bys stále musel trasovat současný 84101 ve zkrácené podobě Turnov-Košťálov.
A teď mi řekni, co je ti jasné?!
Pokud nemáš informace k této události, pak ti nemůže být nic jasné, ale pouze dedukuješ - vaříš z vody.
Nicméně já nastíním a máš možnost z logiky věci a přiložených materiálů učinit rozhodnutí.
Současný 84101 dělá hvězdicovou obsluhu N.Paky, Horky, Lomnice a nácestných žst Košťálov, Semily, ŽB, M.Skála. Přičemž jeho přípoje jsou relace z Nbk (hl. komodity uhlí, dřevo). Pokud zrušíš 84101, budeš muset zajistit obsluhu jinými náležitostmi a jinými PP. Čili Horku dáš skupině TS XY PP Hradec Králové, která nyní jezdí stěží do Dvora Králové. Mostek bohužel nepřežil zásah sždc. Tzn. prodloužit směnu a zavádět Mn i v dny, kdy by třeba do Dvora ani nejel.
N.S.Paku bys vyřešil prodloužením Mn z Lázní Bělohrad. Ovšem tento MN jezdí sporadicky, Ostroměř třeba jen 2x týdně, Bělohrad stěží 5x za měsíc, někdy ani to ne. Změna by opět znamenala prodloužení směn, trasování vlaku v dny, kdy by neměl zátěž pro současné nácestné žst.
Sumasumárum třeba uhlí z mostecka bys vozil oklikou přes HK, dále do Horky a přes Ostroměř do N.Paky. Podobně oklikou by jela nafta do Paky, a zpět třeba dřevo pro Planou nebo vývoz. Jediné na čem by se ušetřilo, je dřevo z Jesenicka pro Horku (palety), které by nově jelo přes HK na odvěšení a nejelo přes NBK.
Nadto bys stále musel trasovat současný 84101 ve zkrácené podobě Turnov-Košťálov.
A teď mi řekni, co je ti jasné?!
O existenci vlaků u ČD spolurozhodují odbory? Tak v tom případě už je mi leccos ohledně národního dopravce jasnější.
PH: na Mn tehdy byla 3.007 a asi 10 vozů, takže být výš, byla by z 743 blecha a souprava useknutá. A to by byla velká škoda.
PH:
pod tímto úhlem od tratě z louky Krkonoše vidět nejsou, ale vyleze celé okolí vč vesnice se statkem.
Podstatné je, že se s tímto Mn budeme setkávat i od září, byť tak tomu být nemělo. Avšak podařilo se vyvinout nemalé úsilí a 84101 obhájit. Bylo to téměř za 5 min 12, už se dělal plán obsluh z HK. Naštěstí se mi podařilo udělat sumář obsluh a vozů za poslední půlrok, který nahrával současné obsluze. A za podpory odborů a dalších kolegů se to povedlo. Takže si i na dále užívejte focení v této oblasti.
pod tímto úhlem od tratě z louky Krkonoše vidět nejsou, ale vyleze celé okolí vč vesnice se statkem.
Podstatné je, že se s tímto Mn budeme setkávat i od září, byť tak tomu být nemělo. Avšak podařilo se vyvinout nemalé úsilí a 84101 obhájit. Bylo to téměř za 5 min 12, už se dělal plán obsluh z HK. Naštěstí se mi podařilo udělat sumář obsluh a vozů za poslední půlrok, který nahrával současné obsluze. A za podpory odborů a dalších kolegů se to povedlo. Takže si i na dále užívejte focení v této oblasti.
13.08.2016 (9:51)
No musí se jít výš, ale je to za cenu toho, že ne úplně ideálně přečteš číslo :-)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/843280.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/843280.jpg
Začátkem léta se povedlo 013 celkem slušně vyčistit, takže na fotce vypadá výborně.
Paradoxně 10.3. jsem zde z opačné strany z kopce - louky fotil též tento Mn, ale to byl čas cca 13.30h. Docela časový rozdíl. Ale ono to záleží na manipulaci po cestě a v té době se jelo i do Tanvaldu. Bohužel v březnu byl návrat již po tmě.
Paradoxně 10.3. jsem zde z opačné strany z kopce - louky fotil též tento Mn, ale to byl čas cca 13.30h. Docela časový rozdíl. Ale ono to záleží na manipulaci po cestě a v té době se jelo i do Tanvaldu. Bohužel v březnu byl návrat již po tmě.
12.08.2016 (18:19)
Tak to může být krásný pohled, obzvlášť v tomto období, pokud by byly ještě zasněžené Krkonoše, do záběru se dají zakomponovat.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP,
- správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info

informacni okenko