Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
80-30.015-9 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Opatovice nad Labem-Pohřebačka - Čeperka - Datum: 27.6.2014 - Autor: Jiří Navrátil ![]() - Pozn.: R 1264 v pátečním řazení - Zobrazeno: 9640x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Jde mi opět (překvapivě) o to, zda rakev pálí naftu, když může hnát peršing.
já jsem nelaik, ale problematika sunutých souprav už mě jaksi míjí, já oceňuji, že tady mají borci fakt přehled-proto jsem se ptal-když jsem si všimnul, že úsek je opačně a konce nejsou vidět(pro mě novinka!)toť vše...takže, prosím, nebuďte tak uštěpační...
01.07.2014 (15:03)
ja jsem také laik ale beru to z logickeho hlediska.
01.07.2014 (15:00)
já to také nevim přesně, jen se domnívám, že ano, neni relevantni duvod si myslet opak.
jelikož je to vlakova loko je třeba aby motory bežely, z duvodu pomocných pohonu. nabíjeni, chod kompresoru atd.
jelikož je to vlakova loko je třeba aby motory bežely, z duvodu pomocných pohonu. nabíjeni, chod kompresoru atd.
Martin Michl: Promiň, náčelníku, ale třeba mně, jako laikovi, naprosto není jasné, jestli motory v 843 běží.
01.07.2014 (14:22)
to jsou dotazy jak od malych deti. beží motory? je to postrk nebo vlozena loko? atd. bude ta fotografie ted mnohem hezci/skaredejsi kdyz vsechny tyto informace uz zname? :-)
vzhledem k tomu, co uz tu bylo napsano a lide se na tom shodli, tak je ten vlak rizen z te 843 a tudíž by bylo vhodné aby motory běžely... jinak by se v tomto pripade firovi moc dobre nejelo. :-)
vzhledem k tomu, co uz tu bylo napsano a lide se na tom shodli, tak je ten vlak rizen z te 843 a tudíž by bylo vhodné aby motory běžely... jinak by se v tomto pripade firovi moc dobre nejelo. :-)
01.07.2014 (12:54)
Toffees: Předpisy loko neřídí
Áááá, pán jest zřejmě rychlokvašeným strojvedoucím, původně vyučen v maturitním oboru řezník-uzenář, specializace jitrnice-jelita, že?
Ještě můžete pronést pár podobných vět, jako "Červená neni zeď, však vy jste nikdy na křižovatce na červenou nejel?" nebo "Když tam daji třicítku, tak je to proto, aby tam lidi nejezdili víc jak 50."
M. Michl: vzadu červené svítí, jen to foťáky neberou. Je to na ně moc jasný (bodový zdroj světla s malým rozptylem), protože čip neumí logaritmovat tak, jak to umí oko.
Áááá, pán jest zřejmě rychlokvašeným strojvedoucím, původně vyučen v maturitním oboru řezník-uzenář, specializace jitrnice-jelita, že?
Ještě můžete pronést pár podobných vět, jako "Červená neni zeď, však vy jste nikdy na křižovatce na červenou nejel?" nebo "Když tam daji třicítku, tak je to proto, aby tam lidi nejezdili víc jak 50."
M. Michl: vzadu červené svítí, jen to foťáky neberou. Je to na ně moc jasný (bodový zdroj světla s malým rozptylem), protože čip neumí logaritmovat tak, jak to umí oko.
01.07.2014 (10:46)
na svetla se nekoukej, při posunu mohl svetla zapomenout v bilych.
pouziti sberace nasvedcuje tomu ze jede motorem vpred.
ale opet mohl dojit k chybe a pouziti spatneho sberace.
a persing v tomto pripade je vlozene hnaci vozidlo. je to zcela jasne vozy tlaci a zaroven tahne. coz je definice vlozeneho vozidla...
postrkove vozidlo je vzdy na konci vlaku.
pouziti sberace nasvedcuje tomu ze jede motorem vpred.
ale opet mohl dojit k chybe a pouziti spatneho sberace.
a persing v tomto pripade je vlozene hnaci vozidlo. je to zcela jasne vozy tlaci a zaroven tahne. coz je definice vlozeneho vozidla...
postrkove vozidlo je vzdy na konci vlaku.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP,
- správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info

informacni okenko