..: Galerie - Daten des Bildes CRH3C :..
 

CRH3C


CRH3CInformace o fotografii:
 - Ort: Tianjin, Čína
 - GPS: 39°8'59.255"N, 117°12'10.662"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 28.8.2010
 - Autor: Wosel  Neues Email senden
 - Zobrazeno: 4780x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 3
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
11.09.2010 (18:57)  
Horatio: Vidím, že máš opravdu dlouhý vedení, na kterým si ještě sedíš. Odpověd vzkazem.
11.09.2010 (18:48)  
Topič: Vím, a i kdybych nevěděl, tak to nějak nepotřebuji na to abych pochopil co jsi napsal. A četl jsem si to asi 5x jestli mě zrak nešálí, a nešálí. Napsal jsi to přesně opačně a tuhle věc jsem nedělal, ale je těžké to vysvětlit někomu jako jsi Ty a nemám to zapotřebí, sám vím a někdo možná odsud také zejména ten dotyčný, že to bylo naopak. Tak jestli nechápeš, že já jsem netvrdil, že se píše místo "vidím" VYDÍM, tak to pak bnemám co Ti vysvětlovat.
11.09.2010 (11:30)  
Poperte se :-)
11.09.2010 (10:06)  
Horatio: Ty máš navíc ještě problém s pochopením psaného textu, což je na studujícího dopravní fakulty dost povážlivé. Přečti si laskavě, nahlas a pomalu ještě jednou co jsem napsal. Víš vůbec co je příčestí minulé? Víš vůbec co jsem napsal?
10.09.2010 (21:18)  
topič: a Ty máš povážlivé mezery v paměti. Pokud vím, já jsem někoho plísnil za přesný opak že sloveso vidím, se píše jako vidím, nikoly s "y" to tam napsal právě ten dotyčný. Takže pokud mě chceš napomínat, beru, ale alespoň pravdivě, nikoli přesným opakem!
09.09.2010 (23:02)  
Heh, jedna exotika a jakou spustí diskusi... Tohle u nás asi opravdu jezdit nebude, rozhodně ne způsobem, kterým to jezdí tam - intervaly 10 - 30 minut, cca. 60 párů denně, 117 km cesty Beijing South - Tianjin za 30 minut, a prakticky celých 117 na samostatném betonovém mostě (tělese?) nataženém placatou krajinou jako bílá linka... Cena CNY 55 (=CZK 158) jedna cesta druhou třídou a vlaky věčně plné. Zajímavá země.
09.09.2010 (22:43)  
Horatio) Neboj, i ty moderní stroje potřebují zapálenou péči, minimálně o zevnějšek nebo dopadnou jak 1216.2 z vídeňského depa. Ty jsou zasviněné od podvozku po sběrač, že i gorily proti nim jsou mnohdy naleštěné stroje. :)
09.09.2010 (20:40)  
Horatio: Jedna OT poznámka. Až budeš zase někoho plísnit za to, že sloveso vidím píše jako vydím, tak si předtím promrskej příčestí minulá. Máš v nich povážlivé mezery.
09.09.2010 (19:59)  
Luxian: Ano s Tvým komentářem souhlasím a děkuji za příspěvky k diskuzi.
Juraj: To je pravda, ale možná bylo právě to opečovávání co je bavilo, kolik fotografií je zde s parní mašinou a lidmi u nich jak na ní dělají. Mě sice pára nic neříká, ale jiným ano. Ale samozřejmě jedna věc je zábava a druhá provoz, jak jsi psal.
09.09.2010 (19:02)  
Horatio: no s tými strojvedúcimi by som si nebol taký istý - tá familiárnosť s rôznymi vykopávkami vychádza skôr z toho, že nič lepšie nie je, a tak sa o tie mašiny musí celá skupina ľudí starať ako o tamagoči. Keby ale namiesto 810 dostali Desiro, namiesto bardoty herkula a namiesto banánu 109E, tak by sa určite nesťažovali.
Táto zvláštna šotonostalgia mi vždy nejako unikala - či už sú to 754 alebo nutnosť mať za jazdy otvorené okno. Kým ale u cestujúcich sa to dá v určitých prípadoch chápať, pokiaľ ide o pracovné podmienky, málokto by dobrovoľne zostával napr. pri 350 alebo nedajbože ešte starších strojoch.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko