..: Fotogaléria - detaily fotografie 2TE10M-2271 :..
 

2TE10M-2271


2TE10M-2271Informace o fotografii:
 - Místo focení: Йошка́р-Ола́
 - GPS: 56°37'39.232"N, 47°52'12.203"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 25.9.2010
 - Szerző: mRKEF  E-mail küldése a szerzőnek
 - Zobrazeno: 5368x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Etienne  mail  
Počet komentářů uživatele81 »fotek 0
14.03.2011 (20:21)  
Zážitek je u takové lokomotivy stát, takové malé zemětřesení, a to jsem ji zažil jen jako staniční posun v asi desetikilometrové rychlosti :)
14.03.2011 (12:37)  
Tohle se tu nevidi casto, fakt pekny. Ja loni v lete ulovil podobnou ve Sludjance, jen v modrem nateru :
http://www.michalkupsa.cz/photo.php?image=943&sort=55
14.03.2011 (12:33)  
Tak jsem něco vypátral: asi protože to jsou dost přeplňovaný 2-takty, tak to moc dobře nespaluje a dělá to čmoudíky a greenpeace si z toho trhaj vlasy (drdy)...

Dieselové 2TE10M lokomotivy: Tyto lokomotivy jsou modernizované lokomotivy 2TE10V. Hlavní rozdíly změn jsou v elektrických zařízení, které se uzpůsobily, aby pracovaly ve dvojitých tak trojnásobných jednotkách lokomotivních celků. 2TE10M se vyrábí od roku 1981 v továrně Luganskteplovoz, Ukrajina.
Lokomotiva typu: Diesel-elektrická
Výkon: 3000 hp (2206 kW) 2x !
Max.rychlost: 62 mph (100 km / h)
Pokr.rychlost: 15,3 mph (24,6 km / h)
Max. tažná síla: 400kN
Pokr. tažná síla: 245kN
Motor: Vznětový motor typu 10D100, 10 válec, 2-taktní, přeplňovaný, s vertikálním uspořádáním válců
Trakční motory: 6x stejnosměrné elektromotory ED118B
Výška: 4948 m
Šířka: 3,250 m
Délka: 16.969 m
Hmotnost: 138 t

možná to na vysvětlenou bude stačit... jinak pěkná fotka, alespoň teda na tý fotce nečmoudí :)
14.03.2011 (10:08)  
Můj tříletý syn mi nechtěl věřit, že to není parní loko;) Rozeznáváme pára/diesel ~ kouří/nekouří. Stačí dát do youtube 2TE10M.... a člověk se nestačí divit:)
13.03.2011 (22:49)  
Tak to je teda nářez to video!To snad ti fíři vozí plynový masky,kdyby v tom tunelu uvázli.To je teda o život!
13.03.2011 (19:06)  
me se jinak libi toto - taky uz asi kdekdo videl - http://www.youtube.com/watch?v=wEETEOcQW90
registrovaný uživatel Wawro  mail  
Počet komentářů uživatele67 »fotek 0
13.03.2011 (18:49)  
Koukám že nad komíny je až podivně čisto, proč myslím podivně? http://www.youtube.com/watch?v=fhixXdbvA4Y :) a takovýchto videí je na youtube více, otázka na autora: jsou tyto lokomotivy opravdu spíše "čoudivé" a nebo ty čoudivý jsou výjimka, ale když už čoudí tak to stojí za to?
13.03.2011 (19:02)  


to je totiz tak, vlak zde (bohuzel) jede vybehem, tudiz ne ve vykonu - do stanice vybehem a na konci stanice za to zase vzal no a stalo se cca to co na videu - stanice se okamzite halila do cerneho dymu. Mj ta kourivost take zalezi na motorizaci ...
13.03.2011 (17:37)  
no my jsme leteli: PRG - Moskva - Kazan a potom firemni gazelou do Joskaru. Podle domorodce by tam ale mel jezdit vlak az do Moskvy (asi i zpet). Osobni nadrazi je 300m ve smeru jizdy tohoto vlaku. Na druhou stranu je Medvedevo, kde je nakladni seradiste. Osobni vlak sem nevidel. Toto byla jedina fotka co jsem udelal + tato lokomotiva strojne pul hodinu pred timto vlakem. Kdo by rekl ze chvili pred fotkou byla nebesa zatazena cernou oblacnosti a slunce nebylo ani videt :). Ale na to, ze jsem si vysel naslepo, bez znalosti dopravy atp za mizerneho pocasi byl toto 300% uspech
13.03.2011 (16:51)  
Moc pěkná fotka. Mam jeden dotaz na autora. Chystám se tam taky. Mám tam přítelkyni. :-) Do ?????? ???????? doletím letadlem a jak dál? Ptám se, pač v ??????-??? jsem osobní nádraží nenašel. Díky za odpověď. :-)
13.03.2011 (15:37)  
Krásné Rusko, fotky z východních zemí Evropy mám rád a tahle patří mezi ty hezké, díky za pěkný snímek, líbí. :)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2025 ŽelPage - Felelősök - kérdések és válaszok


Info
informacni okenko