Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
310-006 | |
![]() | Informace o fotografii: - Ort: Jevnica - Kresnice - GPS: 46°5'27.499"N, 14°45'46.633"E » ![]() ![]() - Datum: 26.6.2013 - Autor: BBvK ![]() - Zobrazeno: 5681x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
25.09.2013 (5:53)
4* za to, že je Pendolino v přímé.
Třívozové Pendolino pro cca 160 cestujících je trochu drahý špás, ovšem jen pokud nezapočteme to, že stát ušetří desítky miliard za investice do modernizace tratí. Stačí jen kvalitní údržba kolejí a tato jednotka porazí na hlavu všechny dálkové autobusy, které dnes kralují na všech spojích mezi krajskými městy s výjimkou Praha - Ostrava.
Třívozové Pendolino pro cca 160 cestujících je trochu drahý špás, ovšem jen pokud nezapočteme to, že stát ušetří desítky miliard za investice do modernizace tratí. Stačí jen kvalitní údržba kolejí a tato jednotka porazí na hlavu všechny dálkové autobusy, které dnes kralují na všech spojích mezi krajskými městy s výjimkou Praha - Ostrava.
bazala68: To už se tu řešilo, viz komentář od zirecka....
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/sz/sz017.html
...Mnoho lidí se pozastavuje nad tím, co že to má slovinské Pendolino namontováno na vloženém voze za staré sběrače. Nejedná se o nic jiného než o dva pantografy typu FS 52/92 CAT 982/682 pocházející od společnosti COMECEL Srl, která sídlí v italském kraji Aprilia. Že se řada 310 nemůže blýsknout nějakým novějším typem sběrače, je dáno tím, že model užitý u řady 310 SŽ byl v 90. letech nainstalován i na italská Pendolina řad ETR 460/463 a ETR 480, a proto bylo pro slovinské dráhy výhodnější nedělat se sběrači experimenty a přiklonit se k těm, které Fiat nabízel. Dnes se ukazuje, že se Slovinci rozhodli dobře, pantografy COMECEL jim totiž doposud ještě žádné trable nezpůsobily.
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/sz/sz017.html
...Mnoho lidí se pozastavuje nad tím, co že to má slovinské Pendolino namontováno na vloženém voze za staré sběrače. Nejedná se o nic jiného než o dva pantografy typu FS 52/92 CAT 982/682 pocházející od společnosti COMECEL Srl, která sídlí v italském kraji Aprilia. Že se řada 310 nemůže blýsknout nějakým novějším typem sběrače, je dáno tím, že model užitý u řady 310 SŽ byl v 90. letech nainstalován i na italská Pendolina řad ETR 460/463 a ETR 480, a proto bylo pro slovinské dráhy výhodnější nedělat se sběrači experimenty a přiklonit se k těm, které Fiat nabízel. Dnes se ukazuje, že se Slovinci rozhodli dobře, pantografy COMECEL jim totiž doposud ještě žádné trable nezpůsobily.
Doporučuji u tohoto pincka věnovat pozornost i sběračům, které má. U vozidla tohoto typu je klasický "pantograf" hodně zvláštní
21.09.2013 (14:30)
Pěkné foto pěkného vlaku. Jen by mě zajímalo, zda jsou tyto vlaky taky spolehlivý - typuji, že to má stejný základ, jako ostatní Pendolina
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied,
- Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info

informacni okenko