..: Galerie - Daten des Bildes ČME3.5557 :..
 

ČME3.5557


ČME3.5557Informace o fotografii:
 - Ort: Doněck
 - Datum: 25.9.2009
 - Autor: Miroslav Hloušek  Neues Email senden
 - Bem.: Setkání Čmeláka a tramvaje
T3
 - Zobrazeno: 7563x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
29.10.2009 (19:46)  
Taky jsem si nejprve myslel, že to je v Ostravě Vítkovicích, až mne zarazilo to okolí. Velice zajímá fotka s našimi "stroji" v cizině.
Registrierter Benutzer fotista  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare176 »fotek 0
07.10.2009 (20:08)  
Tak toto se ti fakt podařilo.
07.10.2009 (17:47)  
Názory DP Praha (i realita provozu) jsou ve srovnání s jinými provozovateli MHD v tuzemsku i zahraničí skutečně pozoruhodné (mimo jiné pravidelně opakované vyvěšovaání neplatných jízdních řádů a absence aktuálně platných, v rozporu s dopravním řádem drah).
06.10.2009 (15:15)  
Pozor, i v Praze už se chystá přechod na bezžlábkové kolejnice. Jako první by měla proběhnout rekonstrukce těmito kolejemi v úseku Kbelská - Lehovec.
Registrierter Benutzer Bartisko  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare1219 »fotek 0
06.10.2009 (14:26)  
Tak to je skutečně paráda...thumbs up
Registrierter Benutzer JB 
Anzahl der geschriebenen Kommentare512 »fotek 0
06.10.2009 (12:32)  
Omluva za pokračující OT - poslední úsek s kolejnice mi bez žlábku v Praze pamatuji mezi zastávkami Harfa (dnes Nádraží Libeň) a Spalovna (dnes Podkovářská) a zanikl při celkové modernizaci této trati, kterou ale neumím datovat, snad někdy v polovině 70. let.
06.10.2009 (11:59)  
Tento názor je také podporován DP Praha, který vyžaduje výhradně žlábkové kolejnice i v oblastech s otevřeným kolejovým ložem (klasická "neschovaná" kolej jak na železnici). Avšak užití kolejnic bez žlábků je obvyklé u tramvají v Ostravě, v Brně.
06.10.2009 (11:42)  
T435 > sice jsem se nekolikrat setkal s nazorem, ze pro provoz tramvaji je zlabkova kolejnice nutnosti, ale sit travmaji v Ostrave je dukazem opaku - velke mnozstvi (chtel bych napsat vetsina, ale tak dopodrobna jsem to nezkoumal) site vedene po samostatnem telese je tvorena kolejnicemi zeleznicniho tvaru, zlabkove jsou pouzity jen pro prujezdy krizovatek a podobne.
Registrierter Benutzer T435 
Anzahl der geschriebenen Kommentare316 »fotek 0
06.10.2009 (10:54)  
Tak to je fakt dost dobrý úlovek. Dva stroje ČKD v těchto podmínkách a na pohled zachovalé. Se mi zdá že T3 nejede po žlábkových kolejnicích.
06.10.2009 (10:39)  
Z nahledu jsem tipoval Ostravu - Vitkovice, ale tam je vlak v zarezu pod urovni tramvajovych koleji. Libi se mi chechtava masina ala Zapa kocour ... a ta freza pusobi docela drsne :-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko