|
Sp 1784 « předchozí | další » |
| Útvonal:
Pardubice hl.n. 8.40, Hradec Králové hl.n. 8.58-9.01, Jaroměř 9.16-9.17, Starkoč 9.36-9.40, Trutnov hl.n. 10.20 Útvonal részletei »
|
|
A szortírozás érvényes az időszakban:
|
|
Változat: Řazení v |
|
| Mozdony / autó | Szám | A vonatból | Útvonal | A vonaton | Sajnálom. vezetés |
| 854 1) | - | 1783 | Pardubice hl.n. - Trutnov hl.n. | 1789 | CZ-ČD |
| Bdtn757 | - | 1783 | -''- | 1789 | CZ-ČD |
| Bdtn756 a) | - | 1783 | Pardubice hl.n. - Hradec Králové hl.n. | 1790 | CZ-ČD |
|
| Frissítés: 25.9.2016 (RaPa) | Állandó kapcsolat | Grafikus változat |
|
Vonat jegyzetek:
- úschova během přepravy (do vyčerpání kapacity) - vlak nečeká na žádné přípoje (Pardubice hl.n.)
|
Vonat szállító:
České dráhy, a.s.; |
|
|
Változat: Řazení v a v úseku Pardubice hl.n. - Hradec Králové hl.n. |
|
| Mozdony / autó | Szám | A vonatból | Útvonal | A vonaton | Sajnálom. vezetés |
| 440 | - | 6261 | Pardubice hl.n. - Hradec Králové hl.n. | 6233 | CZ-ČD |
|
| Frissítés: 11.4.2016 (RaPa) | Állandó kapcsolat | Grafikus változat |
|
Vonat jegyzetek:
- vůz vhodný pro přepravu cestujících na vozíku, vybavený zvedací plošinou - přeprava spoluzavazadel (do vyčerpání kapacity) - ve vlaku je plánováno řazení vozu s bezdrátovým připojením k internetu - ve vlaku řazeny k sezení i vozy 1. vozové třídy - vlak nečeká na žádné přípoje (Pardubice hl.n.) - nutno přestoupit (Hradec Králové hl.n.)
|
Vonat szállító:
České dráhy, a.s.; |
|
|
Változat: Řazení v a v úseku Hradec Králové hl.n. - Trutnov hl.n. |
|
| Mozdony / autó | Szám | A vonatból | Útvonal | A vonaton | Sajnálom. vezetés |
| 854 1)b) | - | 6273 | Hradec Králové hl.n. - Trutnov hl.n. | 1789 | CZ-ČD |
| Bdtn757 c) | - | 6273 | -''- | 1789 | CZ-ČD |
|
| Frissítés: 25.9.2016 (RaPa) | Állandó kapcsolat | Grafikus változat |
|
Vonat jegyzetek:
- úschova během přepravy (do vyčerpání kapacity)
|
Vonat szállító:
České dráhy, a.s.; |
|
Megjegyzések az autókra:
1) - úschova během přepravy |
|
Poznámky k oběhům:
a) V pro 1788 b) V od 1781, pro 1791 c) V od 1795 |
|
|
|