Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Stavba "Nového spojení" se připravuje od 60. let 20. stol., teprve vloni se začalo opravdu stavět. Komplex nových železničních tunelů, mostů a tratí výrazně zlepší a zrychlí železniční dopravu v hlavním městě. Místo zastaralé jednokolejné trati pod Vítkovem zde bude postavena nová estakáda. Tunely se začnou razit v květnu a lze očekávat v průběhu stavby i dny otevřených dveří. Systém nových tunelů výrazně zrychlí a zlepší železniční dopravu v Praze. Oproti nynějším 10 - 50 kilometrovým rychlostem se zvýší až na 80 - 100 km/h. Nové tratě spojí i Masarykovo nádraží s Vysočany, které citelně chybí. Nový komplex přijde na necelých 10 mld. Kč, tunely by mohly být hotovy už v roce 2008. Bude také potřeba zřídit nové zastávky - Podbaba, Rajská zahrada, Vyšehrad, Kačerov, Karlín) a bude nutné zmodernizovat trať z Masarykova nebo hlavního nádraží k ruzyňskému letišti. V rámci modernizace by mělo dojít k elektrifikaci a zdvojkolejnění trati, která by neměla být označována rychlodráhou. Celková cestovní doba z centra města na letiště by totiž měla být 26,5 minuty při traťové rychlosti max. 80 km//h a interval vlaků ve špičce by měl být 10 minut.CSPSV | 11.3.2005 (21:53)
Související zprávy

24.03.2005 (12:11)
Tim:Opravdu nechapu, jakou ma souvislost, to, ze by si redaktori zelpage zacali vymyslet vlastni zpravy s tim, ze by zacala draha prosperovat. Ze by snad meli takovy vliv na CD?
12.03.2005 (22:33)
Ona asi kompilace z jinych zdroju bude nutna. Nejak si nedovedu predstavit, kdyby si zpravy vymysleli sami z vlastni hlavy. Ikdyz, na druhou stranu, treba by konecne draha zacala prosperovat, misto 7 pendolin bychom meli 30 ICE4, misto marfusi 200 desir, misto tlamek by bylo 100 esusu, na stridavce jeho obdoba 571, nebo 671, brejlaci by meli novy motor a tahali klasiky ci dlouhe naklady... no radsi budu koncit :-)))
12.03.2005 (11:17)
tak tady se kompiluje odevsad vsechno :)
11.03.2005 (23:24)
Koukám, že článek je zkompilovaný ze včerejší MF DNES.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










