..: Pendolina od GVD 2005/2006 :..
pendolinoPraha - Od 11.12.2005, kdy začne platit nový jízdní řád, budou moci cestující využívat všech 7 souprav rychlovlaku pendolino (jednotka řady 680). Generální ředitel ČD, a. s., Ing. Petr Kousal informoval i o trasách jednotek. Budou jezdit v relaci Drážďany - Praha - Brno - Vídeň a na trase Praha - Ostrava.
Zatím nemohou jednotky zajíždět do Berlína kvůli stavbě nového hlavního nádraží (Lehrter Bahnhof) a od příštího jízdního řádu se nepočítá ani s nasazením pendolin do Bratislavy.
Zkušební provoz první jednotky probíhá v úseku Praha - Děčín a zpět na R 772/777. Od června se počítá se zkušebním provozem v úseku Praha - Ostrava.

CSPSV | 7.4.2005 (8:33)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
-ps-
07.04.2005 (16:15)  
Povinné rezervace také odmítám. Na vybraných spojích bude kapacita nedostatečná (PHA - OST). Nevím, proč to raději nepošlou na Bratislavu (přes ČT, ne HB). Vypadá to, že je jistota, že tu bude všech 7 jednotek do prosince - ambice velké!

Chomutovák
07.04.2005 (15:44)  
Ad Petr Hovorka: Povinná rezervace je opatření, které odpuzuje část potenciálních cestujících. Rozumné by to bylo jen tehdy, pokud by Pendolino jezdilo jako extravlak (takový druhý Manažer), s méně zastávkami. Pokud by mělo jezdit v taktu IC vlaků a povinná rezervace měla sloužit jen pro vyhnání přebytečného substrátu, pak je to špatně.
rohlikk
07.04.2005 (14:37)  
To jsem teda zvedav jak se tam ti lide nasoukaji....
Johny
07.04.2005 (13:46)  
Paráda!Konečně se taky ukážou na trati 270!!!!!
CSPSV
07.04.2005 (11:38)  
To samozřejmě ano, ale co další cestující, kteří se tam nevejdou a budou muset čekat na další odpovídající spoj (IC/EC jedoucí za 2 hodiny). Nebo budou jezdit "úsporně" ve stejný čas 2 vylaky vyšší kvality?Vytížení trati PHA-OVA je mnohem vyšší než PHA-DEC...

Z vlastní zkušenosti vím, jak je nepohodlné a hlavně pro lidi neefektivní nakupování povinných rezervací v předstihu (viz. Polsko - všechny vlaky vyšší kvality)

No, ale popravdě řečeno, asi opravdu dojde na povinné rezervace
Jiří Hovorka
07.04.2005 (10:48)  
A co povinně místenkové vlaky - lidé se neušlapou a ve vlaku bude maximálně 100% sedících cestujících.
CSPSV
07.04.2005 (9:49)  
Vše samozřejmě záleží na tom, zda italové dodají jednotky včas (čemuž naprosto nevěřím, ale necháme překvapit)-pokud ne, ČD ruší zakázku.

V ČR nesmí jezdit spojeně 2 jednotky, takže snad jediná varianta (aby se lidi neušlapali) je nasazení Pendolin na SuperCity.

Pokud nebudou pendolina naszena ve měru Bratislava, opět se nesplní jeden z předpokladů ČD, tj. vytvoření určitého taktu pendolin mezi Prahou a Brnem.

David Vrtiška
07.04.2005 (9:14)  
Bude stačit kapacita Pendolina na rameno Praha - Ostrava? V jake kategorii bude vlak veden a kolikrat denne? A last question: Jaka bude jizdni doba?

Kdo vi, napovi ...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko