Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Berlín - Po 15 letech provozu se Německé dráhy (DB) rozhodly zmodernizovat soupravy ICE 1. Projekt modernizace se týká 59 souprav, bude proveden v dílnách v Norimberku a měl by skončit v roce 2008. Soupravy budou mít nové barevné provedení, moderní sedačky a stolky a nové koberce. Jejich vybavení by mělo odpovídat soupravám ICE 3. Rekonstrukce interiéru se týká i bistra či restauračního oddílu. Díky celkové obnově se bude moci zvýšit počet míst o 60.Před 15 lety neexistovalo vybavení, které odpovídá dnešní době. Jedná se např. o elektronické rezervace míst, informační systém pro cestující či zásuvky u místa cestujícího. Obnoven bude také systém klimatizace. DB si od modernizace slibují provoz jednotek v dalších 15 letech. V současné době má každá z 59 jednotek ICE 1 ujeto více než 7 mil. km.
První zmodernizovaná souprava bude k dispozici ve 2. čtvrtletí letošního roku. Všechny soupravy by měly být obnoveny do změny jízdního řádu v roce 2008.
Při obnově 59 jednotek je nutné zajistit 42.000 nových sedaček, 40.000 m2 koberců, více než 5.000 stolků, 11.000 ks žaluzií či 42.000 elektronických displejů pro rezervace
CSPSV | 8.4.2005 (12:27)
Související zprávy

09.04.2005 (11:45)
Nejzajímavější je informace, že v době výroby nebyly zásuvky u míst pro cestující. Vedením ČD opěvovaná řada 680 je nemá ve druhé třídě taky a to jde o nový výrobek … ve srovnání s ICE1 je tedy nový výrobek 15 let zastaralý. ICE1 bude také zvyšovat kapacitu. Někde jsou totiž ve dvojce jen tří místa "vedle" sebe, v jedničce dvě. Použitím méně robustní sedačky se získají potřebné centimetry, aby se mohla přidat čtvrtá (třetí) sedačka. ČD by měly začít uvažovat o tom, jak provedou rekonstrukci řady 680, kde jsou ve dvojce rovněž zbytečně robustní sedačky, takže se vedle sebe čtyří nevejdou, takže řada 680 má ve srovnání s podobnými vozidly nejnižší kapacitu míst k sezení a proto je nejméně ekonomicky efektivní.
08.04.2005 (22:05)
Oprava, ne ICE3, ale ICE-T
08.04.2005 (22:00)
Jenom malá poznámka: proč je na obrázku ICE3, když je článek o ICE1?
08.04.2005 (16:48)
Jestli se zmensi uz tak malej prostor pro nohy ve dvojkach, tak to bude stat uplne za ho....minulej tejden jsem mel to stesti (mozna smulu) tim jet. Krom hospody tragedie. A ty sedacky s vyhledem do zdi to je fakt konec. Spis by meli vymlatit ty kupata, protoze to je fakt hruza.
08.04.2005 (14:53)
Po 15 letech rekonstrukce interieru atd, protože tehdy "neexistovalo vybavení, které odpovídá dnešní době". To mi někdo vysvětlete, proč ČD nechtějí modernizovat interier ř.451/2 ani po 40 letech, když aspoň 15 let budou ještě jezdit?
08.04.2005 (13:31)
Souhlasím pouze s výměnou sedaček ("jedničky jsou za těch 10 let hodně vyšisovaný":-), ale rozhodně ne se změnou uspořádání.
Proč se uvažuje o zvyšování kapacit těchto vlaků?(=ICE1 jsou nejdeší ze všech).Zvýšit kapacitu by potřebovaly hlavně Téčka...
Proč se uvažuje o zvyšování kapacit těchto vlaků?(=ICE1 jsou nejdeší ze všech).Zvýšit kapacitu by potřebovaly hlavně Téčka...
08.04.2005 (13:17)
O zmodernizování ICE1 se na ice-fanpage.de diskutuje uz dlouho. Problém je hlavně se zvyšováním kapacity. Budou použity nové sedačky, které se naskládají víc na husto (přibyde 1 řada). Tím pádem se rozhodí uspořádání sedaček vůči oknům a vzniknout tzv. "Wandfensterplätze" - člověk bude místo z okna koukat do zdi.
Během následujících 2 měsíců by měl být hodový prototyp a potom budou z provozu stáhnuty vždy 2 jednotky na modernizaci.
Během následujících 2 měsíců by měl být hodový prototyp a potom budou z provozu stáhnuty vždy 2 jednotky na modernizaci.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










