Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Třebovice v Čechách - V pátek 8.4.2005 projel Třebovickým tunelem naposledy vlak, kterým byl Os 3707 v 11:17 hod. do Přerova. Ve 12 hod. bylo zkratováno vedení a o čtvrt hodiny později začali pracovníci Elektrizace železnic demontovat trolejové vedení. V Třebovicích navíc v 17 hod. ukončila svůj provoz i osobní pokladna a jízdenky se prodávají již jen ve vlacích (na obou tratích 262 a 270).Po dobu 116 dní jsou vlaky na trase Olomouc - Praha v úseku z Rudoltic do Třebovic vedeny po jedné koleji. Druhá kolej bude do provozu uvedena 1.8.2005. Po nové trati budou vlaky jezdit rychlostí 140 km/h a soupravy s naklápěcími skříněmi 160 km/h. Poslední úsek stavby spojky I. a II. koridoru tak vstupuje do konečné fáze.
CSPSV | 15.4.2005 (20:31)
Související zprávy

17.04.2005 (19:06)
Ad bkp: Těch 130 bude v Rudolticích kvůli tomu staničnímu oblouku...
16.04.2005 (15:08)
bkp: Osobní pokladna ukončila provoz a tato změna je trvalá. Na druhou otázku odpověď neznám.
16.04.2005 (14:45)
>>>V Třebovicích navíc v 17 hod. ukončila svůj provoz i osobní pokladna a jízdenky se prodávají již jen ve vlacích
Tato změna je pouze dočasná, anebo trvalá?
>>>Po nové trati budou vlaky jezdit rychlostí 140 km/h a soupravy s naklápěcími skříněmi 160 km/h.
Nevíte někdo, jak to bude s rychlostí přes stanici Rudoltice v Čechách? Na jejím krasíkovském zhlaví je/byl zakrytý rychlostník 130...
Tato změna je pouze dočasná, anebo trvalá?
>>>Po nové trati budou vlaky jezdit rychlostí 140 km/h a soupravy s naklápěcími skříněmi 160 km/h.
Nevíte někdo, jak to bude s rychlostí přes stanici Rudoltice v Čechách? Na jejím krasíkovském zhlaví je/byl zakrytý rychlostník 130...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










