..: Včera byl omezen provoz v žst. Praha hl. n. :..
363Praha - V sobotu 16.4.2005 dopoledne byl na 40 minut přerušen provoz na největším nádraží v Česku - v Praze na hlavním nádraží. Důvodem byla nečinnost zabezpečovacího zařízení. V tomto případě přestanou vjíždět do a vyjíždět ze stanice vlaky. Vlaky byly odkláněny na jiná pražská nádraží. Dotčené spoje byly zpožděny.

CSPSV | 17.4.2005 (10:32)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Služby

Weitere aus ČR Praha


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
vvx
18.04.2005 (19:44)  
... před lety jsem dělal dálkové ovládání trakční soustavy dráhy. Hojně jsme používali termín "závada je mezi klávesnicí a židlí", dostatečně vystihující údajnou poruchu zařízení. Od té doby uteklo řada let a závady tohoto typu se běžně objevují i dnes ...
18.04.2005 (19:26)  
Výpadky na hlavním jsou cca poslední týden nějak často pravidelnš je ztráta dohledu na 1 a 2 stan. koleji + pár vyhybek na vršovické zhlavý a pěkně uprostřed takže moc možností neni.Dnes to vypadlo v cca 17:30 a kdy to skončilo netuším,ale v 18:00 to snad chodilo.Je zajímavé že cca 20 min před výpadkem projelo na hlavním pendolino.
Korrespondent oder ŽP Mitglied krakonoš
18.04.2005 (15:59)  
To comar.
Pokud nkde montuji nco nového, ocekavam, ze to bude spolehlivejsi a blbuvzdornejsi, nez to puvodni. Jenze ono je mnohem jednodussi placnout nekam pocitac s jakz takz fungujicim softem (ktery se da dlouho a za dalsi penize vylepsovat), nez udelat opravdu kvalitni reseni ,,na miru´´ Pred 10 lety jsem resil problem s nefungujici prumyslovou automatikou. Vyresil jsem ho tak, ze pocitac jsem vyhodil a nahradil ho sadou relatek. Funguje to bez problemu a poruch dodnes, naklady na porizeni byly 10% puvodni instalace, obestaveny prostor je polovicni, spotreba proudu ctvrtinova. Viry nebo hacking nehrozi. Jenze delat takovehle veci neni jednoduche a dneska uz to nikdo neumi (bohuzel pro zakazniky a dobre pro me, aspon si obcas prividelam k duchodu).
Korrespondent oder ŽP Mitglied zirecek
18.04.2005 (13:09)  
By me zajimalo, odkdy je Praha hl.n. nejvetsi nadrazi v Cechach. Se autor nechal trochu unest. Nechcu se hadat, ktere je nejvetsi, je to jen slovickareni, ale hlavak v Praze urcite nepatri do popredi. ZZ jim pada celkem casto, se mi stalo tak pred mesicem PArdubice-Chocen, jezdilo se na privolavacku, krokem... . Na to kolikrat to maji vse jistene, je to smula.
Korrespondent oder ŽP Mitglied comar
18.04.2005 (11:35)  
zhm: prilis zlutoucky kun obcas pouziva pocketpc s nemeckymi windows mobile, na kterych se diakritika psat neda, takze potom nemuze upet dabelske ody.
Korrespondent oder ŽP Mitglied vvx
18.04.2005 (10:24)  
... s klasickým ruským šrotem se v Kolíně zlobí přes 50 let a zbožně čekají, až ho někdo vyhodí...
ad Pečky: nepodělalo se zz, ale vypadl proud. Záložní zdroj sice hned naběhl, ale pc stihly spadnout, chvíli trvalo než dohnali zabezpečováka, který něco tvořil jinde. Pak to resnul a zase se jezdilo, nesmíte být hned vyplácaní z kdejaké hlouposti ...
Korrespondent oder ŽP Mitglied zhm
18.04.2005 (9:09)  
Příliš žluťoučký kůň úpěl ďábelské ódy.
Registrierter Benutzer comar 
17.04.2005 (21:21)  
krakonos: tak zkus zrovnat propustnost trati, maximalni rychlosti apod. autobloku a ETCS level 2 pres GSM-R nebo LZB.
jsem informatik a uskali komplikovanych pocitacovych systemu dobre znam, ale obcas je to nevyhnutelne. Vsichni nadavaji na nejruznejsi pocitacove viry apod. (ja mezi nima nejsu, protoze pouzivam linux ;-)), ale zkus nekoho presvedcit, at pouziva zase psaci stroj.
Registrierter Benutzer krakonoš
17.04.2005 (18:24)  
Inu, vseho moc skodi a pocitacu zvlast. Klasicky rusky autoblok tyhle problemy neznal. Cpat procesory s provoznim napetim kolem tri voltu do systemu s trakcnimi proudy v tisicovkach amper zarusenymi vsim moznym z elektronickych menicu asi nebude to prave orechove.
17.04.2005 (17:54)  
No na hlavnim otevřeli okno a vypadla jim releovka.Občas se stane že vypadne jen část a na chvíli takže to cestující ani nepostřehnou.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko