Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Infrastruktura - Správa železniční dopravní cesty vyhlásila v posledních dubnových dnech zajímavá výběrová řízení.1. Zhotovitel stavební akce "Modernizace traťového úseku Červenka - Zábřeh na Moravě".
Stavba má být zahájena 1.8.2005 a ukončena 30.11.2008. Tento úsek trati je dvoukolejný, stavebně měří 24,401 kilometrů.
Součástí je i modernizace stanic Červenka, Moravičany, Mohelnice a Lukavice na Moravě, přes 60 kilometrů svršku, spodku a trakčního vedení, zvýšení bezpečnosti cestujících i provozu díky novému zabezpečovacímu zařízení.
Stavba si vyžádá náklady ve výši 3 777 062 000 Kč. Financování je rozděleno mezi SFDI a kohezní fond EU. Dvě výluky (Mohelnice - Moravičany + žst. Mohelnice) jsou v přehledu výluk na českých koridorech - zde.
2. Zhotovitel stavební akce "Optimalizace trati Plzeň - Stříbro"
Stavba má být zahájena 1.9.2005 a dokončení je plánováno na 30.11.2008. Úsek Plzeň hl.n. - Kozolupy je dvoukolejný, Kozolupy - Stříbro je jednokolejný a jednokolejným zřejmě zůstane.
Optimalizace zahrnuje rekonstrukci železničního svršku a spodku, trakčního vedení, mostů a propustků, sděl. a zab. zař.,...
Tato stavba vyjde SFDI a kohezní fond EU na 4 011 390 000 Kč.
Karel Chýla
| 1.5.2005 (21:18)
| 1.5.2005 (21:18)Related news

03.05.2005 (8:35)
To jsem zvědavý jestli se tu 1.stavbu IV. koridoru podaří zahájit alespoň ten příští rok. Protože takhle se nedočkáme pořádné trati ani v roce 2020...
Ale to je otázka pro naše politiky, kteří si nejspíš neuvědomují důsledky svého jednání! Základem všeho je:
1) investice do infrastruktury
2) do vzdělání
3) do zdravotnictví
4) a pak teprve do všeho ostatního...
Ale to je otázka pro naše politiky, kteří si nejspíš neuvědomují důsledky svého jednání! Základem všeho je:
1) investice do infrastruktury
2) do vzdělání
3) do zdravotnictví
4) a pak teprve do všeho ostatního...
02.05.2005 (22:25)
Minulý týden jsem jel z Chebu. Ta trať je nádherná, zejména v úseku Pavlovice - Stříbro. Dvoukolejka by se určitě hodila, ale při použití dnešních stavebních technologií by estetický výsledek byl asi skličující. Prozatím se opravuje most přes Úhlavku na chebském zhlaví ve Stříbře.
02.05.2005 (16:05)
ad -sl- díky za upřesnění...
Ad Railman: soutěž na IV.koridor má být vypsána v létě... stavba bude zahájena na podzim (přípravné práce a příští rok v březnu naplno... pokud to zase neztroskotá...
Ad Railman: soutěž na IV.koridor má být vypsána v létě... stavba bude zahájena na podzim (přípravné práce a příští rok v březnu naplno... pokud to zase neztroskotá...
02.05.2005 (13:11)
Znáte někdo parametry budoucího zrekonstruovaného úseku Plzeň - Pňovany? Dle mého názoru by se tam při troše snahy dalo dosáhnout s klasikou tak okolo 110km/h v celé délce. Ví o tom někdo něco?
02.05.2005 (12:37)
Karle, skutečně jde o zdvoukolejnění po Pňovany.. Pňovany - Lipová nadále jednokolejně..
02.05.2005 (8:21)
Když vydím tu cenu, tak dle mě to vypadá, že se bude prodlužovat dvoukolejka, ale jen o ten malý kousek do Pňovan.
Také by mě zajímalo, kdy konečně vypíší novou VOS na úsek IV. koridoru Praha-Hostivař - Stránčice!...
Také by mě zajímalo, kdy konečně vypíší novou VOS na úsek IV. koridoru Praha-Hostivař - Stránčice!...
02.05.2005 (1:35)
Já hlavně nechápu, proč tu trať celou nezdvojkolejní. Tomu chtějí říkat koridor?
01.05.2005 (23:27)
V tom formuláři se píše 30 kilometrů rekonstruovaných kolejí, což na prodloužení dloukolejky moc nehraje...
Na druhou stranu nechapu, co tam může stát 4 miliardy...
Na druhou stranu nechapu, co tam může stát 4 miliardy...
01.05.2005 (23:13)
Bobr: co já vim, dvojkolejka má končit v Pňovanech, na druhé straně u Lipové.
01.05.2005 (22:06)
Doufám, že zdvojkolejní celou trať Plzeň - Cheb, i když bych raději viděl výstavbu na trati Plzeň - Domažlice.
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










