..: SŽDC vyhlásila VOS na modernizaci a na optimalizaci :..
Koleje koridorovéInfrastruktura - Správa železniční dopravní cesty vyhlásila v posledních dubnových dnech zajímavá výběrová řízení.
1. Zhotovitel stavební akce "Modernizace traťového úseku Červenka - Zábřeh na Moravě".
Stavba má být zahájena 1.8.2005 a ukončena 30.11.2008. Tento úsek trati je dvoukolejný, stavebně měří 24,401 kilometrů.
Součástí je i modernizace stanic Červenka, Moravičany, Mohelnice a Lukavice na Moravě, přes 60 kilometrů svršku, spodku a trakčního vedení, zvýšení bezpečnosti cestujících i provozu díky novému zabezpečovacímu zařízení.
Stavba si vyžádá náklady ve výši 3 777 062 000 Kč. Financování je rozděleno mezi SFDI a kohezní fond EU. Dvě výluky (Mohelnice - Moravičany + žst. Mohelnice) jsou v přehledu výluk na českých koridorech - zde.

2. Zhotovitel stavební akce "Optimalizace trati Plzeň - Stříbro"
Stavba má být zahájena 1.9.2005 a dokončení je plánováno na 30.11.2008. Úsek Plzeň hl.n. - Kozolupy je dvoukolejný, Kozolupy - Stříbro je jednokolejný a jednokolejným zřejmě zůstane.
Optimalizace zahrnuje rekonstrukci železničního svršku a spodku, trakčního vedení, mostů a propustků, sděl. a zab. zař.,...
Tato stavba vyjde SFDI a kohezní fond EU na 4 011 390 000 Kč.


Karel Chýla Poslat mail autorovi | 1.5.2005 (21:18)
Related newsopen/close

More on Stavby a projekty

More from ČR Olomoucký ČR Plzeňský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Railmen
03.05.2005 (8:35)  
To jsem zvědavý jestli se tu 1.stavbu IV. koridoru podaří zahájit alespoň ten příští rok. Protože takhle se nedočkáme pořádné trati ani v roce 2020...

Ale to je otázka pro naše politiky, kteří si nejspíš neuvědomují důsledky svého jednání! Základem všeho je:
1) investice do infrastruktury
2) do vzdělání
3) do zdravotnictví
4) a pak teprve do všeho ostatního...
krakonoš
02.05.2005 (22:25)  
Minulý týden jsem jel z Chebu. Ta trať je nádherná, zejména v úseku Pavlovice - Stříbro. Dvoukolejka by se určitě hodila, ale při použití dnešních stavebních technologií by estetický výsledek byl asi skličující. Prozatím se opravuje most přes Úhlavku na chebském zhlaví ve Stříbře.
Editor or ŽelPage Administrator Karel Chýla  mail  
02.05.2005 (16:05)  
ad -sl- díky za upřesnění...

Ad Railman: soutěž na IV.koridor má být vypsána v létě... stavba bude zahájena na podzim (přípravné práce a příští rok v březnu naplno... pokud to zase neztroskotá...
Editor or ŽelPage Administrator Railmen
02.05.2005 (13:11)  
Znáte někdo parametry budoucího zrekonstruovaného úseku Plzeň - Pňovany? Dle mého názoru by se tam při troše snahy dalo dosáhnout s klasikou tak okolo 110km/h v celé délce. Ví o tom někdo něco?
Editor or ŽelPage Administrator -sl-
02.05.2005 (12:37)  
Karle, skutečně jde o zdvoukolejnění po Pňovany.. Pňovany - Lipová nadále jednokolejně..
Editor or ŽelPage Administrator Railmen
02.05.2005 (8:21)  
Když vydím tu cenu, tak dle mě to vypadá, že se bude prodlužovat dvoukolejka, ale jen o ten malý kousek do Pňovan.

Také by mě zajímalo, kdy konečně vypíší novou VOS na úsek IV. koridoru Praha-Hostivař - Stránčice!...
Editor or ŽelPage Administrator Sergej
02.05.2005 (1:35)  
Já hlavně nechápu, proč tu trať celou nezdvojkolejní. Tomu chtějí říkat koridor?
Editor or ŽelPage Administrator Karel Chýla  mail  
01.05.2005 (23:27)  
V tom formuláři se píše 30 kilometrů rekonstruovaných kolejí, což na prodloužení dloukolejky moc nehraje...
Na druhou stranu nechapu, co tam může stát 4 miliardy...
Editor or ŽelPage Administrator Wałbrzych
01.05.2005 (23:13)  
Bobr: co já vim, dvojkolejka má končit v Pňovanech, na druhé straně u Lipové.
Editor or ŽelPage Administrator Bobr
01.05.2005 (22:06)  
Doufám, že zdvojkolejní celou trať Plzeň - Cheb, i když bych raději viděl výstavbu na trati Plzeň - Domažlice.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko