..: Průběh nízkonákladových rekonstrukcí :..
340Praha - U nízkonákladové rekonstrukce vozů se mění původní koženkové sedačky ve vozech na látkové potahy sedadel. V současné době má látkové potahy 205 vozů 2. třídy (řady Bee, Bee243, Bpee, Bp, Bmz). Nyní se prioritně zajišťují opravy a nové čalounění sedadel u vozů 1. třídy. Cílem je zlepšit kulturu cestování pro ty, kdo platí v jízdném vyšší standard za cestování. U vozů 2. třídy se výměna koženkových sedaček za látkové provádí jen ve výjimečných případech - značný rozsah poškození sedaček atp. Ve vozech 2. třídy se začne nové čalounění instalovat až po rekonstrukci vozů 1. třídy. Počty takto opravených vozů budou závislé na finanční situaci. Cena náhrady koženkového potahu potahem látkovým je zhruba 200 tis. Kč.

CSPSV | 7.5.2005 (12:03)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
lada
08.05.2005 (9:18)  
Jenom se to potahne hadrem a operka uprostred zustane? Topeni, okna, podvozek, hajzliky nic?
marek
08.05.2005 (1:46)  
ZSSK zacala urpavovat svoje prebytocne vozne Bc odobratim lehatok a dosadenim sedadiel ako vo vozoch Bmee. Kupe pre sprievodcu vozu Bc je prerobena pre bicykle.
vvx
07.05.2005 (22:45)  
slušná látka stojí cca 400 kč/1m, šíře bývá kolem 1,5m, otázka je jak drahou firmu si na to najmu, nebo jestli si alespoň část prací udělám sám, např. využitím nadbytečných pracovníků...
Jakub
07.05.2005 (19:04)  
Článek je z posledního Železničáře - opsán prakticky doslova.

Jen by mě zajímalo, co je na té látce tak drahého, že "přelátkování" stojí 200 tis.Kč. A myslí se tím náklady na jeden vůz, nebo jak?
Karel Březina
07.05.2005 (18:49)  
To by nebylo od věci u všech článků z kterých to není zřejmé.
abcd
07.05.2005 (17:35)  
Nebylo by od věci napsat, odkud tento článek pochází...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko