Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Břeclavsko - Aktualizace 22:00 a 12.5., 14.5. - opraveny chyby - omlouvám se - Dne 11.5.2005 v 14.25 došlo za jízdy Lv 74386 mezi stanicemi Břeclav a Lanžhot k zadření podvozku MVTV3 004 (ČD 893), což znemožnilo odtažení vozidla z tratě jiným vozidlem. Trať je sice dvoukolejná, ale jedna kolej (2.TK) byla plánovaně vyloučena z důvodu oprav železničního svršku a výměny pražců.Doprava měla být obnovena v 18.00, později v 18.30, ale první vlaky úsek projely kolem půl osmé...
Například vlak EC 130 Polonia měl projet Lanžhotem v 15.34 a skutečnost je 19.34! V Břeclavi a v Kútech stálo několik dálkových vlaků, které tak nabraly hodinu, dvě nebo i čtyři hodiny.
Dálkové vlaky, které čekaly:
Břeclav: EC 171 (+207), R 233 (+119)
Lanžhot: Ex 278 (+108)
Slovensko: EC 130 (+240), EC 134 (+193)
Na ilustračním snímku je přehled zpoždění po větrné smršti 19.11.2004, kdy popadaly stromy na trať mezi Břeclaví a Kúty.
Karel Chýla
| 11.5.2005 (18:56)
| 11.5.2005 (18:56)Související zprávy

11.05.2005 (22:56)
Pokud vim, tak tam stejne moc vlaku nejezdi. Vlastne ani nechapu, proc je to elektrifikovane. Tech par osobaku, ktere ted zrusili, stejne vozili 810ky. Asi by se to proste nevyplatilo.
11.05.2005 (22:02)
na ten el.proud sem uplne zapomnel. Ale presto by to bylo rychlejsi nez 4h.
Asi to ztroskotalo na jazykove bariere pri domluve mezi ceskou s slovenskou stranou... ;-)
Asi to ztroskotalo na jazykove bariere pri domluve mezi ceskou s slovenskou stranou... ;-)
11.05.2005 (21:13)
Nejen dvě uvratě, ale i nějaký motorový postrk (Holíč - Hodonín je bez napětí)...
11.05.2005 (21:03)
to s tim Holicem me taky napadlo. Byly by tam sice 2 uvrate (v Hodonine a v Breclave), ale bylo by to rozhodne rychlejsi nez 4 hodiny...
11.05.2005 (20:11)
No presne jsem se zrovna chtel zeptat, esli treba nekoho nenapadlo jet pres Holic a Hodonin.Asi ne.
11.05.2005 (20:08)
A proč nejedou přes Holíč?
11.05.2005 (20:04)
Aha, už jsem tu 171čku našel. Je to tak, jak jsi napsal.
Každopádně chudáci lidi v EC 130 - čtyři hodiny někde trčet. Můj rekord je 210 minut (3,5 hodiny) - tuším to byla 1541čka, jak onehdá nějaké EC strhlo trolej u Chocně. Taky lahůdka :)
Každopádně chudáci lidi v EC 130 - čtyři hodiny někde trčet. Můj rekord je 210 minut (3,5 hodiny) - tuším to byla 1541čka, jak onehdá nějaké EC strhlo trolej u Chocně. Taky lahůdka :)
11.05.2005 (20:02)
:) Ehm, zase ve stejný moment...
Je vidět, že aktivně refrešujeme stránku se zpožděníma :)))
Mimochodem - kde jsi vzal to EC171?
Je vidět, že aktivně refrešujeme stránku se zpožděníma :)))
Mimochodem - kde jsi vzal to EC171?
11.05.2005 (20:01)
R 233 Svatopluk - odjezd z Břeclavi 19:55 - 119 minut zpoždění.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










