..: ČD chtějí zrekonstruovat 60 nádraží :..
nadraziPraha - České dráhy plánují rekonstrukci až 60 nádražních hal a přilehlých prostor, včetně pozemků, které leží ladem po celé České republice. Celkové náklady se odhadují na miliardy korun a v současné době se shánějí investoři. Zatím se mluví o přestavbě a rekonstrukci žst. Plzeň, Teplice v Čechách, Ústí nad Labem, Havlíčkův Brod, Praha Holešovice a Karlovy Vary d. n. (1. etapa).
Ještě není rozhodnuto, zda jeden projekt bude zahrnovat jednu stanici, či bude zahrnovat více stanic. Cílem drah je, aby se železniční nádraží stala součástí měst, kde se nacházejí. První výběrová řízení proběhnou ještě v letošním roce.

CSPSV | 20.5.2005 (21:44)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Stavby a projekty

Ďalšie z regiónu Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Hmyz myš hlemýžď
23.05.2005 (19:21)  
Jé, díky!! Hned zítra jdu na ministerstvo a navhnu jim, aby všehny prostředky z FDI směrovali do stavby maglvu. Šimonovský je inteligentní člověk a určitě to pochopí.
vvx
23.05.2005 (19:19)  
... no comment, přeju ti maglev!
Hmyz myš hlemýžď
23.05.2005 (19:16)  
Aha. A co maglev? Má velké zrychlení a může tak zastavovat v každé větší díře. Budujme maglev!
vvx
23.05.2005 (19:13)  
vrt neřeší potřeby většiny lidí, kteří někam chtějí jet (vrtáku). Pojedeš 300 zastavíš v Práglu, Brně a co pak...? Miliardy v tahu. Mnohem rozumnější je dát do slušného stavu, to, co používá většina.
Hmyz myš hlemýžď
23.05.2005 (19:07)  
A VRT budou kdy? Kdyby radši všechny investice do koridorů dali do VRT. Už dneska bychom se proháněli třístovkou.
vvx
23.05.2005 (17:08)  
ad putiky: bohužel správce tohoto majetku zřejmě nehodlá s tímto stavem nic dělat, jinak by za ty dlouhá léta už něco udělal. Tak myslím, že je na čase správce vyměnit ...
23.05.2005 (16:32)  
Ke Kolínu na rekonstrukci stanice je už hotový (snad definitivní) projekt.Současná "ruská" releovka do muzea a vše nové.Věž v prostoru skladiště na nast. 1.A druhá pomocná technologická budova poblíž "drožďárny".Všechny informace včetně nulté koleje mám ze školení výpravčích zdroj "šéf" místní zabezpečovačky.
A restauracím na nádraží bohužel na většině jsou putyky III – IV cenové a k nim se bohužel stahují jisté pochybné existence.
registrovaný užívateľ comar 
23.05.2005 (16:00)  
Ta situace s podivnými živly na nádraží je místy opravdu strašná. Ale např. v Břeclavi se poslední dobou situace zlepšila o 200%. Najali si tam soukromou bezpečnostní firmu a člověk už se nemusí bát, že mu za chůze ukradnou boty, které má zrovna na sobě. Navíc nové ČD centrum je docela hezké, stejně tak i zbytek interiéru prošel menší rekonstrukcí. Za malé peníze je to docela dobré zlepšení.
Teď už jen zbývá opravit tu "kolejovou" část uzlu + nástupiště.
registrovaný užívateľ vvx
23.05.2005 (15:15)  
... řešením se obávám nejsou ani turnikety, myslím, že by na nádražích měl být prostor pro obchody a služby (i to je způsob, jak zvýšit počet lidí kteří jezdí vlakem) m.j. tak využít prostory ve kterých jsou nacpány stáda úředníků a z získaných prostředků na nájemném by se pak dala solidně zajišťovat údržba, zlepšování komfortu pro cestující a třeba i šerif co by hlídal, aby tam nelezla různá individua. Pak může být i pivo za 20,- a když bude čisto a oběd za dobrou cenu, budou tam chodit i zaměstnanci firem z okolí, některé hospody už pochopily o co tady jde ...
23.05.2005 (13:42)  
Railmen bohuže ukazuje lehce prvoplánovité myšlení. Řešením není ani zvýšení cen, ani policejní represe. Spíš vstup na nádraží přes turnikety, jen s lístkem...
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko