Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Praha / Prčice - v sobotu 21.5. odpoledne mezi Heřmaničkami a Ješeticemi spadla trolej, kdy došlo ke zkratu, který vyřadil z činnosti zabezpečovací zařízení na trati. Kvůli tomu nemohl odvézt zvláštní vlak účastníky pochodu Praha - Prčice a tak v Prčicích zůstalo čekat několik tisíc lidí na odvoz domů.Dle informací od účastníků, došlo při zkratu k požáru trafostanice napájející zabezpečovací zařízení, kdy zasahovalo několik hasičských jednotek. Na trati byla zavedena NAD. Vlaky tažené dieselovými lokomotivami zažaly jezdit po 19 hodině.
Zdroj : NOVINKY.CZ a účastníci akce
JRtrain
| 22.5.2005 (12:05)
| 22.5.2005 (12:05)Súvisiace správy

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
23.05.2005 (0:29)
Aktuální info:
doslo ke strzeni nekolika set metru troleje - udajne skutecne tim zvlastnim vlakem, spadla trolej spadla na nejaky domek a ten vyhorel, totez jeden vuz soupravy, stanice Jesetice je bez proudu, jezdi se v mezistanicnim useku Hermanicky - Strezimir, PZZ v zst. Jesetice je tez mimo provoz, tento stav potrva cca. tyden, za predpokladu, ze nebude treba menit kabel v zemi...
doslo ke strzeni nekolika set metru troleje - udajne skutecne tim zvlastnim vlakem, spadla trolej spadla na nejaky domek a ten vyhorel, totez jeden vuz soupravy, stanice Jesetice je bez proudu, jezdi se v mezistanicnim useku Hermanicky - Strezimir, PZZ v zst. Jesetice je tez mimo provoz, tento stav potrva cca. tyden, za predpokladu, ze nebude treba menit kabel v zemi...
22.05.2005 (20:56)
Ač to s článkem příliš nesouvisí, tak i já se připojím k diskusi na téma aktualit a novinek, které jsou zveřejňovány na ŽelPage. Na tyto stránky přispívám pod zkratkou -ps- od února letošního roku.
Od února do dnešního dne jsem vložil okolo 150 novinek. Musím říct, že vedení ŽelPage je velmi vstřícné a napíšu-li o radu, tak mám odpověď obratem. Na rovinu přiznávám, že já čerpám z 95% z oficiálních tiskových zpráv, které vydávají železniční správy (ČD, ZSSK, DB, ÖBB, PKP, MÁV, SBB, FS, SNCF atd.), dále pak z odborného tisku (Technický týdeník, Dopravní noviny, Info Bulletin, Lokreport, Železničář) a nakonec tiskové agentury (ČTK) a internetové servery (novinky, idnes).
Rozhodně nepatřím k těm, kdo by tiskové zprávy předělával. Někdy se stane chyba při přepisování, občas i při překladu z cizího jazyka. Je ale mou snahou vkládat zprávy co nejpřesnější a také v odpovídajícím čase (v řádu hodin od zveřejnění).
To vše dělám zdarma a ve volném čase, protože vlaky a železnice jsou mým koníčkem. Myslím si, že vedení ŽP nebude bránit nikomu, kdo bude chtít vkládat další příspěvky. Je to jen ku prospěchu věci!
Od února do dnešního dne jsem vložil okolo 150 novinek. Musím říct, že vedení ŽelPage je velmi vstřícné a napíšu-li o radu, tak mám odpověď obratem. Na rovinu přiznávám, že já čerpám z 95% z oficiálních tiskových zpráv, které vydávají železniční správy (ČD, ZSSK, DB, ÖBB, PKP, MÁV, SBB, FS, SNCF atd.), dále pak z odborného tisku (Technický týdeník, Dopravní noviny, Info Bulletin, Lokreport, Železničář) a nakonec tiskové agentury (ČTK) a internetové servery (novinky, idnes).
Rozhodně nepatřím k těm, kdo by tiskové zprávy předělával. Někdy se stane chyba při přepisování, občas i při překladu z cizího jazyka. Je ale mou snahou vkládat zprávy co nejpřesnější a také v odpovídajícím čase (v řádu hodin od zveřejnění).
To vše dělám zdarma a ve volném čase, protože vlaky a železnice jsou mým koníčkem. Myslím si, že vedení ŽP nebude bránit nikomu, kdo bude chtít vkládat další příspěvky. Je to jen ku prospěchu věci!
22.05.2005 (20:48)
... nechci se zastávat poborskeeeho, ani nikoho jiného, ale v článku je napsáno "který vyřadil z činnosti zabezpečovací zařízení na trati a tak nemohly být nasazeny ani dieselové lokomotivy", což považuji za blábol hodný TV Nova.
To si tady někdo opravdu myslí, že když nejde ZZ nemohou jezdit ani diesely?
Předpokládám, že nic nejezdilo kvůli stržené troleji (která obvykle zkrat způsobí - co by také jiného dělala, když se utrhne - buď padne na zem, nebo se celá řetězovka uvolní a trolej nebo nosné lano vletí do sloupu nebo jiné uzemněné části).
p.s.: nevím odkud informace pochází, ale v článku novinky.cz ani na dičr jsem nic o nesjízdnosti kvůli ZZ nenašel.
To si tady někdo opravdu myslí, že když nejde ZZ nemohou jezdit ani diesely?
Předpokládám, že nic nejezdilo kvůli stržené troleji (která obvykle zkrat způsobí - co by také jiného dělala, když se utrhne - buď padne na zem, nebo se celá řetězovka uvolní a trolej nebo nosné lano vletí do sloupu nebo jiné uzemněné části).
p.s.: nevím odkud informace pochází, ale v článku novinky.cz ani na dičr jsem nic o nesjízdnosti kvůli ZZ nenašel.
22.05.2005 (20:34)
Nerad bych byl osočován: provozuji železniční info- a fotostránky poborskiii.kvalitne.cz, gvd.kvalitne.cz s JŘ, na svých stránkách jsem půl roku suploval fotogalerii Nového spojení, kterou na novespojeni.cz nebyli schopni vytvořit, píšu aktuality do téma Trať 220/221 na diskuzním fóru K-Report, a ještě pár dalších drobností... Vše ZDARMA. Někdy mám pocit, že dělám, víc než stíhám - trpím sice značnou neefektivitou a místy neprofesionalitou, přesto jsem přesvědčen, že si můžu dovolit kritizovat činnost ostatních a většinou jsem i přesvědčen, že jim to může v jejich práci pomoci.
22.05.2005 (17:26)
off-topic: Ma zelpage nejake sve vlastni novinare? Nebo jen cerpa ze zprav, co kdo dobrovolne zasle nebo co se objevi v tisku?
Jinak docela chapu, ze zpravy opisujou, preci si nevezmou nejakou zpravu a jenom kvuli rejpalum ji nejak fakticky neupravi, aby tam bylo treba o nejakeho toho mrtveho vic.
Nevim, me styl psani techto kratkych zprav naprosto vyhovuje, aspon nemusim denne chodit po ruznych novinarskych webech a hledat informace o zeleznici.
A ze jsou nektery zpravy opsane do slova? No a co? Doba placeneho obsahu ruznych informacnich webu (taky nikdo nechtel verit, ze budou SMSky z netu placene - a jednoho krasnyho dne byly zpoplatneny) se kvapem blizi a pak teprve muzeme ocekavat kvalitu a originalitu. Do te doby muzeme byt radi, ze se vubec najde nekdo, kdo nam tyto zpravy naserviruje primo pod nos a ZDARMA! Poborski a jemu podobny by si to mohli uvedomit a prestat rejpat. A nebo jeste lepsi by bylo, kdyby zacali na zelpage posilat nejake sve zpravy ;)
Jinak docela chapu, ze zpravy opisujou, preci si nevezmou nejakou zpravu a jenom kvuli rejpalum ji nejak fakticky neupravi, aby tam bylo treba o nejakeho toho mrtveho vic.
Nevim, me styl psani techto kratkych zprav naprosto vyhovuje, aspon nemusim denne chodit po ruznych novinarskych webech a hledat informace o zeleznici.
A ze jsou nektery zpravy opsane do slova? No a co? Doba placeneho obsahu ruznych informacnich webu (taky nikdo nechtel verit, ze budou SMSky z netu placene - a jednoho krasnyho dne byly zpoplatneny) se kvapem blizi a pak teprve muzeme ocekavat kvalitu a originalitu. Do te doby muzeme byt radi, ze se vubec najde nekdo, kdo nam tyto zpravy naserviruje primo pod nos a ZDARMA! Poborski a jemu podobny by si to mohli uvedomit a prestat rejpat. A nebo jeste lepsi by bylo, kdyby zacali na zelpage posilat nejake sve zpravy ;)
22.05.2005 (15:36)
Želpage jsem rozhodně nechtěl označit za cvokárnu, zřejmě jsem se špatně vyjádřil. Myslel jsem novináře obecně - idnes.cz, Novinky.cz, České noviny, ČTK, atd. Všichni jen opisují. A co plodí Drážní inspekce opakovaně za nesmysly, to je až neuvěřitelné. Pak když to ještě na Želpage opíšou (tradičně), tak to už mne trochu vytočilo...
Byl jsem na místě v Heřmaničkách jako cestující (a pochodník), ptal jsem se kde koho, abych zjistil, co se skutečně stalo. Ale necítím se jako soukromá osoba oprávněn k vydání nějaké tiskové zprávy, protože se mi nepodařilo všechny okolnosti zjistit. Na rozdíl od DI ČR, která tradičně vydává nepřesné zprávy.
Byl jsem na místě v Heřmaničkách jako cestující (a pochodník), ptal jsem se kde koho, abych zjistil, co se skutečně stalo. Ale necítím se jako soukromá osoba oprávněn k vydání nějaké tiskové zprávy, protože se mi nepodařilo všechny okolnosti zjistit. Na rozdíl od DI ČR, která tradičně vydává nepřesné zprávy.
22.05.2005 (14:38)
Jo je to jak ve cvokarne. Kdyby jsem o tom neco vedel tak to na zelpage poslu k zverejneni. Rozhodne bych si to nenechaval pro sebe jako poborski a pak se tu zbytecne nerozciloval.
22.05.2005 (14:29)
Ještě doplním, že jsem se nestačil zeptat strojvedoucího Sp38504, který měl údajně trolej strhnout, jak přesně se toho jeho vlak účastnil. Ale trolej nestrhl, to mi bylo několikrát potvrzeno.
22.05.2005 (13:10)
To je jak ve cvokárně, všichni jen opisují nesmylsné bludy a lži. Žádný vlak trolej nestrhl, trolej spadla sama (na trati 220/221 za poslední rok padá tak jednou měsíčně - většinou praskne izolátor). Zkratem vznikl požár a odnesla to přilehlá trafostanice zásobující zab.zař. a PZZ. Zasahovalo několik hasičských sborů. V současné době je zab.zař. stanice Ješetice vypnuto a jezdí se na jeden dlouhý mezistaniční úsek Heřmaničky - Střezimíř.
Poškozený úsek byl zprůjezdněn v cca 18.15, v 18.45 projela úsekem první motorová lokomotiva, v 19.00 projel tažen touto lokomotivou první vlak. Posléze (cca 20.30) dorazil druhý opravářský vůz, aby mohla být provedena oprava.
Poškozený úsek byl zprůjezdněn v cca 18.15, v 18.45 projela úsekem první motorová lokomotiva, v 19.00 projel tažen touto lokomotivou první vlak. Posléze (cca 20.30) dorazil druhý opravářský vůz, aby mohla být provedena oprava.
22.05.2005 (12:37)
vlaky museli je Vase chyba nebo uz jste ji opsali ? :-)
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko










