Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Zürich - Od 29.4.2005 do 16.10.2005 nabízí společnost CityNightLine sezónní spojení vlakem Sirius z Curychu přes Basilej, Freiburg a Karlsruhe do měst Leer, Emden a Norddeich Mole na východofríském pobřeží. Vlak vyjíždí ze Švýcarska v pátek a v sobotu večer, zpět se z Německa vrací v sobotu a v neděli večer. Ve vlaku jsou řazeny také dvoupodlažní klimatizované lůžkové vozy s kategoriemi Economy Double a Economy Single. Ve vlaku lze cestovat za glóbalní cenu nebo mohou cestující využít výhodné jízdenky SparNight Ticket s cenou od 29€. K těmto jízdenkám lze zakoupit i jízdenku za 18€ ve 2. třídě z/do Basileje, Curychu či Badenu z kterékoliv místa ve Švýcarsku.Vlastníci slevové karty Euro26, kteří si jízdenky zarezervují přes internet, získávají slevu ve výši 10% ve všech vlacích CityNightLine.
CSPSV | 29.5.2005 (23:18)
Související zprávy

31.05.2005 (11:07)
Nejlepší bylo, že ten rakouskej průvodčí mluvil Polsky i na západoevropany.
V únoru jsem jel lehátkovým vozem z Warszawy do Vilniusu a zajímavé bylo, že to byl polský lehátkový vůz, v Litvě žádný litevský průvodčí nikoho nekontroloval, takže jsme jeli v úseku Kaunas - Vilnius vlastně načerno a průvodčí v tom lehátkovém voze PKP topil uhlím :)!
V únoru jsem jel lehátkovým vozem z Warszawy do Vilniusu a zajímavé bylo, že to byl polský lehátkový vůz, v Litvě žádný litevský průvodčí nikoho nekontroloval, takže jsme jeli v úseku Kaunas - Vilnius vlastně načerno a průvodčí v tom lehátkovém voze PKP topil uhlím :)!
30.05.2005 (13:29)
ad Laborec425: tak to je úsměvný!!!
doplnění -ps-: jednou se nám stalo, že jsme klidně až do Polska mohli cestovat za 100,00 CZK v lůžkovém/lehátkvém voze. Vlaky jsou naprosto prázné a průvodci uměle snižují ceny (samozřejmě, že bychom nedostali žádné potvrzení ;-)
WLABmee byl velice příjemný (dokonce se sprchou).
doplnění -ps-: jednou se nám stalo, že jsme klidně až do Polska mohli cestovat za 100,00 CZK v lůžkovém/lehátkvém voze. Vlaky jsou naprosto prázné a průvodci uměle snižují ceny (samozřejmě, že bychom nedostali žádné potvrzení ;-)
WLABmee byl velice příjemný (dokonce se sprchou).
30.05.2005 (12:56)
S -pvo- jsme jeli zmodernizovaným lůžkovým vozem (modrý) do Frankfurtu n/M. Personál byl v pohodě, jízda také. Horší to bylo při cestě na Slovensko a do Polska, kde jsme jeli lehátky i lůžky - kvalita nic moc (vždy české vozy), personál byl, řekl bych dost zajímavý...
30.05.2005 (11:12)
Jel jsem přímým lehátkovým vozem z Zürichu do Prahy. Zajímavostí bylo, že vůz byl ÖBB a průvodčí v něm byl hodně nervózní a nepříjemný a mluvil na lidi Polsky :)!
29.05.2005 (23:57)
Měl jsem možnost jet několikrát s CNL i DB-Nachtzug a srovnávat. Nevím, jestli to byla smůla, ale personál v CNL byl vždy docela nepříjemný.
Taky se mi stala jedna zajímavá věc v rakouském lehátkovém voze na cestě do Německa. Ptal jsem se průvodčího, jestli jsou ve voze zásuvky (a držel jsem přitom v ruce nabíječku). Ten byl velice ochotný, vzal nabíječku a začal hledat poslepu zásuvku, která je pod spodní postelí (byla to lehátková 6ka) na straně vedle dveří, kde ale vůbec není vidět. Jenže na zásuvce byl ulomený kousek plastu a ten chudák si šáhnul na 220V. To ho ale neodradilo a po krátkém šoku začal hledat zásuvku pod protější postelí! A našel, tentokrát dokonce bez zásahu proudem. :-) Tomu se říká pracovní nasazení.
Taky se mi stala jedna zajímavá věc v rakouském lehátkovém voze na cestě do Německa. Ptal jsem se průvodčího, jestli jsou ve voze zásuvky (a držel jsem přitom v ruce nabíječku). Ten byl velice ochotný, vzal nabíječku a začal hledat poslepu zásuvku, která je pod spodní postelí (byla to lehátková 6ka) na straně vedle dveří, kde ale vůbec není vidět. Jenže na zásuvce byl ulomený kousek plastu a ten chudák si šáhnul na 220V. To ho ale neodradilo a po krátkém šoku začal hledat zásuvku pod protější postelí! A našel, tentokrát dokonce bez zásahu proudem. :-) Tomu se říká pracovní nasazení.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko











