Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Dne 30.5.2005 pojede jednotka ř. 471 na prezentaci do Žiliny. Odjezd z Prahy hl.n. je plánován (nařízen) v 10:30 jako 1. nsl. 140. 31.5.2005 pojede jako zvláštní vlak ze Žiliny do Ružomberka a zpět (bez cestujících), po návratu v cca 12:00 do odjezdu v cca 16:00 bude vystavena v Žilině pro cestující. Mělo by se jednat o akci výrobce se snahou prodat tyto jednotky i ZSSK, které uvažuje o modernizaci vozidel v osobní přepravě. Prezentace ř. 471 v zahraničí není první, v loňském roce se prezentace uskutečnila i v Polsku, bohužel zatím bez efektu. Jiří Průša
| 29.5.2005 (16:33)
| 29.5.2005 (16:33)Zusammenhängende Nachrichten

30.05.2005 (15:47)
Já myslel, že evropský standard je 550 mm.
30.05.2005 (13:45)
Slovensko je asi jediná šance, jak udat ešus v zahraničí, už z toho prostého důvodu, že PKP (stejně jako např. DB) dělá vysoká nástupiště na 760 mm.
30.05.2005 (8:40)
Pojede to přes Ostravu nebo přes Lideč?
29.05.2005 (22:34)
Nick: Děkujeme za korektury. Jak jsem se díval, tak JPNK vkládal dnes první newsku. Ono to není poprvé jednoduché, takže to musíme pochopit. Na čárky jsem koukal a myslím, že tam žádná nechybí. Určitý pokles ve větě je u Mělo by se jednat..., ale kdyby se nahradilo Mělo by se jednat na Jedná se o akci výrobce..., tak by to bylo bez problémů (sice by zmizel konjunktiv, ale ten nehraje v této větě podstatnou roli). Jinde čárky nechybí ani nepřebývají.
29.05.2005 (22:23)
A jak je to s tím následem 140?
29.05.2005 (22:20)
Spatna korektura je moje prace, omlouvam se! Nyni by jiz melo byt vse napraveno. Snad jen tam mam podezreni na carky, ktere by se tam daly jeste doplnit.
29.05.2005 (20:57)
mě to docvaklo hned, a řekl bych, že normálnímu člověku taky :-) ale že by s tím admini něco dělali...
29.05.2005 (20:36)
DJ, chary: Asi jsem s charym psal komentář současně, to jen pro vysvětlení, aby si někdo nepřipadal jak v blázinci. Přeci jen se trošku doplňujeme.
29.05.2005 (20:21)
Ještě jsi zapomněl, že za n se taky píše tečka - Praha hl. n., za ř taky - ř. 471. A za čárkou se taky píše mezera - ZSSK, Polsku. Ostatně ta poslední věta by zasloužila buď rozdělit na dvě, nebo alespoň na souvětí - ... není první, v loňském... a jak tak koukám, tak i ta ...ze Žiliny do Ružomberka...
Jen by mě zajímalo, jak se z Prahy v lichém směru udělá násled na sudý vlak, který má navíc příjezd do Prahy kolem páté odpoledne?
Jen by mě zajímalo, jak se z Prahy v lichém směru udělá násled na sudý vlak, který má navíc příjezd do Prahy kolem páté odpoledne?
29.05.2005 (20:15)
DJ: Naprosto souhlasím. Doufal jsem, že když to je první komentář, bude to v něm ihned uvedeno. Za ř a n by to chtělo ještě tečku, za čárkou ve větě se dělá také mezera a ve větě ... v zahraniční není první, (interpunkce chybí) v loňském roce se prezentace uskutečnila (na konci je o). A pokud by to bylo možné, tak uvést zkratku pod zprávou, kdo je jejím autorem. Kvalita zprávy tím strašně ztrácí, ale přesto je to zajímavé sdělení. Díky moc (ale chápu, že jsou tropická horka, takže sedět u počítače se nikomu nechce, pokud nemusí)!
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










