Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Ústí nad Labem - Od 2. změny JŘ, která vstoupí v platnost 12.6.2005, budou zrušeny vlakové spoje v Ústeckém a Královéhradeckém kraji. Důvodem je neuhrazení ztráty z provozu osobní regionální dopravy. České dráhy požadovaly po Ústeckém kraji 450 mil. Kč, kraj zaplatí pouze 335 mil. Kč a zbytek investuje do opravy silnic. Z tohoto důvodu bude na 26 tratích zrušeno 50 spojů a dalších 90 jich bude jezdit omezeně (zejména nebudou jezdit o víkendu a brzy ráno a pozdě večer).Posledním krajem, který smlouvu s dráhami dosud neuzavřel, je Královéhradecký kraj. Dráhy dostanou od hradeckého hejtmanství o 15% méně finančních prostředků než požadovaly. Z tohoto důvodu bude v kraji zrušeno 18 vlakových spojů.
Viz tabulky aktuálních jízdních řádů na webu ČD.
CSPSV | 31.5.2005 (12:59)
Zusammenhängende Nachrichten

31.05.2005 (16:40)
Samozřejmě, že si ženský notovalY ;) Jinak volím socdem, abych se taky prolustroval, doufám že to neva bkp ;)
31.05.2005 (16:38)
Když ono to nějak s tou konkurencí na železnici ještě stopro nefunguje. Každopádně by se tím nevyřešil tenhle rok. Uvidíme příští, já sám doufám, že budou nějaká VŘ, to ale záleží především na alternativních operátorech. Jinak pro běžného cestujícího bez PJD podle mě nemůže být rozdíl v přechodu z kolejí na silnici nijak znatelný. (teď jsem zaslechl ve vlaku dvě ženský, jak si notovali, že se nechcou rozvádět, aby jim nesebrali PJD, mají to ti železničáři ale pojištěný) ;)
31.05.2005 (16:37)
K. P.: A kolik jiných přpravců splňující elementární podmínky (např. vlastnictví vhodných vozidel) tady je?
Navíc kraj nemá sebemenší důvod dívat se na to u lokálek jako na střet silnice a železnice, ale jako na střet vhodných provozovatelů.
Navíc kraj nemá sebemenší důvod dívat se na to u lokálek jako na střet silnice a železnice, ale jako na střet vhodných provozovatelů.
31.05.2005 (16:33)
Když se kraji ČD nelíbí tak to mohl dát jinému železničnímu dopravci a ne cpát ty peníze do konkurenční dopravy.
31.05.2005 (16:30)
Byla to jedna velká kravina nechat kraje financovat vlaky teďka abych chodil pěšky.
31.05.2005 (16:30)
Web: Souhlasím.
dotaz: Díky ;-)))
dotaz: Díky ;-)))
31.05.2005 (16:28)
To je smršť blábolů, pořád tu někdo musí opakovat, že autobusy nejezdí o víkendu, zatímco vlaky ano, že autobusy nečekají, zatímco vlaky ano, ... Autobusy jezdí a čekají jak si to přeje objednatel, tedy kraj. Představa, že začnu jezdit s prázdným autobusem mezi dvěma obcema a chtít za to po kraji dotace, na které přeci mám nárok, jak to dělají ČD.. :) Já mám vlaky rád, ale pokud bych ve funkci rozhodoval, zda dát 150 milionů na prázdné 810ky dodavatele, který se ke mě chová jak prase, nebo do silnic, tak je to jasná volba.
31.05.2005 (16:26)
to mi tě je líto
31.05.2005 (16:23)
Já nevolím ODS z nouze, ale protože chci.
31.05.2005 (16:21)
nebylo by lepší nevolit nikoho než z nouze ODS? takhle skutečně hrozí že ODS vyhraje
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










