..: Porucha vlaku R623 BEČVA :..
Poškozený_vůz Utrhnuté_spřáhloPraha hl.n. - Dnes, několik minut po čtvrté hodině odpolední, došlo v železniční stanici Praha hl. n. k poruše na soupravě vlaku R 623, která odjížděla ze třetího nástupiště. Nevydrželo spřáhlo spojující lokomotivu 162 040-0 a první vůz soupravy A 51 54 19-41 069-8. K přetržení došlo již za mostem nad Seifertovou ulicí, v klesání na Hrabovku, a proto byly zablokovány všechny výjezdy z 1. a 2. nástupiště směrem na východ. Tato nehoda omezila i vlak SC 503 MANAŽER, který však odjel pouze s několikaminutovým zpožděním. Poškozený vůz byl odpojen a zbytek soupravy přetažen zpátky ke třetímu nástupišti. Vlak odjel bez vozu první třídy s asi hodinovým zpožděním. Poloha soupravy po poruše.

George_L Poslat mail autorovi | 1.7.2005 (23:36)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky

Další z regionu ČR Praha


04.07.2005 (19:10)  
Bývaly doby kdy na hlavním stáli založní vozy.Dnes záložní vozy jsou jen v domovských stanicích a v Praze na Smíchově.
editor nebo admin ŽP Chary  mail  
04.07.2005 (0:39)  
klasický bordel
03.07.2005 (22:00)  
Že Pha hln nezařadila náhradní jedničku chápu. Na HLN nejsou k dispozici záložní vozy a než by se nějaký "nějak" dotáhl z ONJ, tak by to trvalo minimálně hodinu, nácestné stanice ji taky nemají a zase by se to zdržovalo … jenže v Přerově, kde se mění úvraťově mění lokomotiva není jediný rozumný důvod, proč by se tam neměl náhradní vůz dobrat. Pobyt by se tím neprodloužil ani o minutu. Když už nestihl dispečerský aparát zařídit přistavení náhradního vozu v Přerově na 623, tam měl dostatek času na to, aby se ten vagon dopravil během soboty dne a nebo nakonec nedobral v Přerově v sobotu s těmi dvojkami. I za cenu toho, že by nebyl řazen tam, kde má být. To cestující omluví, ale neomluví to, že tam ten vůz není vůbec a ČD se neobtežují zákazníky informovat o tom, že v soupravě R 622 není "z důvodu naší lajdáckosti a pohrdání zákazníkem" zařazen vůz I. třídy …
03.07.2005 (17:47)  
Do 623 jedničku nedoplnily nikde a 622 jela i 02.07. bez jedničky.Poškozený vůz s největší pravděpodoností byl včera večer odtažen do Plzně.
02.07.2005 (21:46)  
Ze Zábřehu na Moravě jela 623 po 2. traťové koleji a byla předjeta po 1. koleji jedoucím 505; z Oc do Pe jela před 521;
Jel jsem v sobotu 622 z Pe do Pha; zpětně si teď uvědomuji, že při příjezdu do Pe byl za mašinou WR, pak D a BD a jaksi tam jednička nebyla … Ale že bych slyšel v hkášení staničního rozhlasu něco o tom, že ve vlaku není jednička tak to jsem jaksi nezaregistroval. Přitom v Pe mají záložní vozy I. třídy … skutečně skvělá péče o zákazníka … neschpnost dostat tam nový vůz, přičemž tam jede několik osobních vlaků, kterými se tam dá vůz dopravit …
registrovaný uživatel Hejk
02.07.2005 (20:02)  
O noční službě opravdu nějak zlobila elektrika.Po 2 hod.zhaslo pardubické nádraží asi na dvě minuty a toto se opakovalo ještě asi sedmkrát až cca do 4.30 hod.
editor nebo admin ŽP Nick  mail  
02.07.2005 (17:50)  
Navic jsem vcera v radiu na pul ucha zaslechl, ze byl i nejaky problem s vypadlou alektrikou snad v Prelouci.
editor nebo admin ŽP Hejk
02.07.2005 (15:14)  
Do Pardubic přijel jako první R 701 na první SK a hned vedle na třetí SK Bečva,tak chvilku postáli vedle sebe.Zrovna po velké průtrži mračen nefungoval pragotron,tak páteční silná frekvence měla o zábavu postaráno.
editor nebo admin ŽP Pavel Slezák
02.07.2005 (2:47)  
K nehodě došlo až kolem 16:20, byl jsem ve vlaku a odjížděli jsme se zpožděním 9 minut + cca 1 minuta než se dojede k mostu přes Seifertovu ulici. V 16:35 nás pak zatáhli zpět do stanice na původní (třetí) nástupiště, kde jsme stáli až do druhého odjezdu v 17:09. Mezitím desítky cestujících využily rychlíku R 701 na trase Praha-Přerov s pravidelným odjezdem 17:00, který odjížděl chvíli před námi v 17:04.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko