Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Praha - Již od listopadu 2006 se na našich kolejích setkáme s dvanácti novými lůžkovými vozy Českých drah. Ty pro ČD vyrobí firma Siemens a jejich nákup vyjde na 26,5 mil. eur tedy asi 800 mil. Kč. Finančním partnerem této transakce bude společnost ING Lease. Každý vůz bude mít kapacitu 36 lůžek a maximální rychlost až 200km/h. ČD je chtělí nasadit především na destinace v jižní a západní Evropě (Itálie, Německo, ...). Hlavním záměrem je začlenit tyto vozy do sítě EuroNight a zvýšit tak svůj podíl na mezinárodní osobní dopravě. Podle slov generálního ředitele ČD Josefa Bazaly by se tak v budoucnu mohly objevit i na přímých spojích mezi Prahou a Bruselem.Martin Hanzal | 3.7.2005 (23:52)
Related news

05.07.2005 (14:52)
Jen pár věcí na pravou míru-v ceně je i kupa ND a hlavně ta cena kontraktu je součtem splátek, jenže diskontní sazba tady asi nikomu nic moc neříká...:)
Desiro=WLABmz...ano, plus mínus autobus...
Desiro=WLABmz...ano, plus mínus autobus...
05.07.2005 (13:48)
ad kodan
nocní spoje jezdí jen přes hamburk,resp.Neumünster. Trasováno přes pevninu. (EN 482). Trajekt jen denní EC (Puttgarde/Roedby),Rostock/Gedser se již nepoužívá (zde dřívější Neptun).
nocní spoje jezdí jen přes hamburk,resp.Neumünster. Trasováno přes pevninu. (EN 482). Trajekt jen denní EC (Puttgarde/Roedby),Rostock/Gedser se již nepoužívá (zde dřívější Neptun).
04.07.2005 (22:21)
Nejsem si jist, ze CD extremne stoji o relaci do Moskvy (ono je to 3+3 vagonu pri razeni jednoho vozu v souprave), pokud se tyka Polska, Bohemia patrne konci, Silesii vozi Polaci a zustava jen ta Vltava. Ale na Moskvu bych si opravdu nevsadil.
Jinak ten Brusel by se mozna dal pripojit i na Kiepuru (v obou smerech Kopernikus x pozdejsi dojezd a drivejsi odjezd z Bruselu)
Jinak ten Brusel by se mozna dal pripojit i na Kiepuru (v obou smerech Kopernikus x pozdejsi dojezd a drivejsi odjezd z Bruselu)
04.07.2005 (22:04)
Tak jsem hledal a hledal a videl bych to takto :
Paris R 352 posun z Prahy o cca 2 hodiny drive - pres Stuttgart s prepojenim na Orient Ex, zpetne stejna relace, 353 zustava (jen u 352 problem s velmi dlouhym stanim vozu smer Mnichov)
Brusel R 352/3 Frankfurt a pote s prestupem Thalys (pripadne lze jet i pres Koln Kopernikem), jinak vyjezd uz kolem ctvrte (172) a pak NZ 242, zpet NZ 243 (odjezd 23:00 prijezd do Prahy kolem 12:00)
Zurich stavajici 272/3 a Wiener Walzer
Benatky 272/3, do Salzburku Wiener Walzer a pote EN 236/7 (tusim San Remo)
Rim velmi problematicky patrne 173 a pote 242, zpetne tragedie snad 243 (Remus ?) a pak neco co by mohlo jet pred Vindobonou, presto tezko konkurenceschopne
Basilej (?) pokracovani z Curychu dle potreby
Kodan pres noc se asi moc pres Hamburg nejezdi (OBB,CD ani DB nic), pres Malmo 170/110 a pak OZ (?) do Kodane, zpet OZ,111 a pri drobnem posunu Kopernikus
Paris R 352 posun z Prahy o cca 2 hodiny drive - pres Stuttgart s prepojenim na Orient Ex, zpetne stejna relace, 353 zustava (jen u 352 problem s velmi dlouhym stanim vozu smer Mnichov)
Brusel R 352/3 Frankfurt a pote s prestupem Thalys (pripadne lze jet i pres Koln Kopernikem), jinak vyjezd uz kolem ctvrte (172) a pak NZ 242, zpet NZ 243 (odjezd 23:00 prijezd do Prahy kolem 12:00)
Zurich stavajici 272/3 a Wiener Walzer
Benatky 272/3, do Salzburku Wiener Walzer a pote EN 236/7 (tusim San Remo)
Rim velmi problematicky patrne 173 a pote 242, zpetne tragedie snad 243 (Remus ?) a pak neco co by mohlo jet pred Vindobonou, presto tezko konkurenceschopne
Basilej (?) pokracovani z Curychu dle potreby
Kodan pres noc se asi moc pres Hamburg nejezdi (OBB,CD ani DB nic), pres Malmo 170/110 a pak OZ (?) do Kodane, zpet OZ,111 a pri drobnem posunu Kopernikus
04.07.2005 (21:56)
ja tipuju ze na 352/3 zustanou WLABmee a WLABmz pojedou do novych vykonu, potazmo do Moskvy! na R208/9, protoze, podle me duverneho zdroje, polaci hrozi ze nase WLAB781 nebudou poustet pres svoje uzemi a navic by se srovnala uroven vozu RZD a CD. ale uvidime jak to nakonec dopadne, treba budou jezdit do Humenneho :))
04.07.2005 (20:49)
Tzv. kevové km se vyrovnávají v rámci celé Evropy, ČD nemusí najezdit kevové km na Slovensku, ale třeba v Rakousku nebo Německu … Paříž je například dostupná přes Linec Orient Expresem (Wien – Paris; Paříž 10.28
04.07.2005 (20:09)
ad andrew
do kodane lužkama „suchou nohou“ se jezdí normalne pres hamburk,flensburg
do kodane lužkama „suchou nohou“ se jezdí normalne pres hamburk,flensburg
04.07.2005 (19:12)
No oni se na tom Zlicine nepredrou, protoze predpokladam, ze stejne jako u WRmz nemalou cast praci bude delat specializovana firma v zahranici, u WRmz to byl pokud vim nekdo z Vidne, tady tezko rict. Jinak pokud vim, tak WRmz bylo za 50 (nebo 30?) a pokud si uvedomim, ze je tam zase kuchyn (kuchynka), tak to jsou nemale naklady. Je asi zbytecne nad tim lamentovat, levneji to neporidime (leda za bychom si objednali WLABmee pro 200), coz by mohlo vyjit levneji, na druhou stranu jde o ponekud vyssi kvalitu.
04.07.2005 (19:02)
To vite, nejak se na tom Zlicine zivit musi. Ale kdyz zacnu vychazet z hospody a Ampz tu, tak mi to cena nevychazi az zas tak velka, preci jen interier o necem jinem...
04.07.2005 (16:36)
Ad AndrewM 4.7.2005 - 9:15:
Za 70 milionů je celé jedno DESIRO ;-)
Za 70 milionů je celé jedno DESIRO ;-)
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










