..: Connex plánuje zavedení nových spojů z Berlína do Hamburku a Kolína nad Rýnem :..
Skupina Connex má v plánu na počátku příštího roku provozovat vlaky z Berlína do Hamburku a Kolína nad Rýnem a své vlaky chce nechat stavět také v nádraží Berlin Zoologischer Garten. Doposud DB odpírá udělit Connexu nutná přepravní práva. DB chce přes masivní protesty tuto stanici úplně vyjmout z dálkové přepravy. Toto jednání ovšem odporuje slovům G. Schrödera o uvolňvání přepravní diskriminace na německých železnicích (viz. článek z 12.7. „Gerhard Schöder proti oddělení sítě a provozu DB”). Dceřiná společnost Connexu Nord-OstseeBahn převezme v prosinci provoz na regionální trati Hamburg – Sylt. Ta chce také příští rok zavést spoj z Hamburku do Berlína. Vzhledem k rozhodnutí DB připadají v úvahu stanice Berlin-Friedrichstrasse či Berlin-Ostbahnhof a v krajním případě i Berlin-Lichtenberg, přes kterou dnes již 2 linky přojíždějí.

CSPSV | 15.7.2005 (11:07)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Stavby a projekty

Ďalšie z regiónu Německo


  1 2      Zpráv na stránku:   
Karl von bahnhof
18.07.2005 (22:06)  
to DJ: "třešničky na dortu" jsou rčení, které nemá nic společného s žádnou politickou propagandou, jistě mi dá mnohý za pravdu, že takto toto spojení užíváme v souvislosti s popisem toho nejlepšího, co v rámci jakéhokoli celku existuje a tímto si krátíme složitější opis věci. Co je dále naprosto nepodstatné, ale přesto uvádím, jsem středový volič, komanče sem nemusel, nemusím a muset nikdy nebudu, to jen pro ilustraci, že zkratka DJ znamená DISC JOCKEY, a tak tuším, že bude osůbka tímto nickem krytá znalá spíše angličtiny, je mi 25 let, ale dějiny znám, rčení užívali češi už před Leninem a dělají to dodnes a nemyslí při tom na něj. To, že mají buzici od grebeníčka v erbu třešně a přitom tam můžou mít hlavně cokoliv rudého /vždycky je doufám kamuflážníky odhalíme/, je jejich problém, žádná tradice a tudíž je spojení s obecně používaným rčením i mnou použitým naprosto irelevantní. Howgh....
Railway Kárl
18.07.2005 (21:41)  
Poznatky z terénu v poslední době, aneb TAKOVÉ ZAMYŠLENÍ PRO MANAGERY DOPRAVNÍCH A PŘEPRAVNÍCH SPOLEČNOSTÍ:

Je úplně jedno, jestli ČD budou vybaveny novými lůžkovými vozy nebo
jestli bude jezdit Pendolíno Praha-Ostrava třeba za akční cenu 499 (? možná třeba i ještě o něco levněji?) anebo
jestli bude vozit cestující mezi Pardubicemi a Libercem Connex-Desiro … protože:

Když se zeptáte mladého páru, se kterým chcete vyrazit na víkend na chatu na otázku " Jak tam pojednou? " … a řeknete:" my jedeme vlakem a posledních cca 20 km autobusem "
(Pokud náhodou nemají vlastní autíčko) tak vám odpoví: " Pojedeme žlutými linkami a vyjíždíme v 7:00 i když by jsme mohli vyjet až v 8:00. Ale v 8h dávají film, který jsme už viděli! "

Ale protože už jsem nejednou málem dostal kvůli takovým únikům informací přes držku, tak nemohu prozradit ani odkud a kam cestovali ani co to byl za film. Doporučuji se podívat na adresy:

http://www.cinestar.cz
http://www.kinobox.cz/

!!! NE NENÍ TO POKUS O HUMOR - TO JE REALITA !!!
PS: Ale to už by pak mohlo být úplně jedno, jak často a v kolik hodin vlaky jezdí :--))

A přece je to všechno o přístupu k zákazníkovi a je třeba mu nabízet to - co chce a ne mu něco nutit - co nechce!?


S pozdravem Železniční Karel

" Všichni pořád na dráhy jen nadávají, na místo toho, aby byli rádi, že VLAKY (zatím) JEZDÍ :- ) "
Railway Kárl
18.07.2005 (21:23)  
Možná, že Connex u nás na "regionální 030" s desirem uspěje, ale Berlín-Hamburk – ee!!! Ale třeba se rozhodne koupit TGV Duplex a bude vozit lidi "ve velkém" :-))))

To DJ:
Svůj názor nezměním – !Koneks = Svinje! A proč se mi nelíbí soukromí dopravci? – protože neznamená to, že když něco funguje ve Švýcarsku, že to bude fungovat i jinde. Navíc v tom bude nakonec celkem pěkný bordel a speciálně v ČR (vyčůraný národ) to tady bude jako v kocourkově.
Bude to stejný bordel jako je u nás "konkurenční" prostředí u zdravotních pojišťoven – a jak to zdravotnictví vypadá ???!!! Je na tom lépe??? Asi stejně špatně na tom budou železnice – spíše ještě hůře !! :-((
Pak asi přežijí jen " vyčůraní lobisté ", co budou vozit lidi nebo zboží na hlavních trasách a nebudou muset z nějakého minimálního zisku "dotovat" ztrátové regionální tratě, které samy osobě nejsou výdělečné, ale jsou jakýmisi přítoky pro hlavní tratě, kterým díky těmto tratím narůstá zisk. A čím je hustší železniční síť, tím více lidí vlakem cestuje a tím více zboží se přepraví …
Samozřejmě, že nejideálnější je kombinovaná doprava, ale jak někdo slyší, že se má něco někam překládat a nebo, že by měl někdo přestupovat z vlaku na BUS, tak raději jede celou trasu busem :-(


S pozdravem Železniční Karel

" Všichni pořád na dráhy jen nadávají, na místo toho, aby byli rádi, že VLAKY (zatím) JEZDÍ :- ) "
DJ
18.07.2005 (14:11)  
Proč jste tak zaujatí proti soukromým dopravcům? Jako by vám tím snad vznikla nějaká újma či co? Ať si tam Connex jezdí s čím chce a za ceny jaké chce. A pojem "vyzobávání třešniček" a jim podobné jsou opravdu jak ze slovníku postbolševických demagogů.
Karl von bahnhof
18.07.2005 (12:20)  
Miroslave Zikmunde, je jasné, že ti mudrlanti tam pošlou desira :-) že Jirko, nebo jim Schroder koupí ICE a bude, jsou všeho schopní, ale že by se pustili do zrušených a tratí a postupně pospojováním konečných useku je zrentabilizovali, to néééé, to néééé, jen tam, kde čmuchaj rychlý kšeft, tam půjdou. celkovéá dopravní obslužnost a garance sitovosti drah je neberou, proto třeba jim nastavit latku výš a zeptat se je znova, zdali si to za jiných podmínek nerozmyslí.
Karl von bahnhof
18.07.2005 (12:16)  
je vidět, že ten progres Connexu se nezastaví nikdy a i DB nejsou blbé,že namítají vydlubování třešniček na přepravním trhu, má poklona Railway Karlovi za jeho prozřetelnost
Jirka
17.07.2005 (13:24)  
Desirem? :-))))
17.07.2005 (12:24)  
Bylo by zajímavé vědět, čím tam chce CONNEX jezdit. DB tam jezdí s ICE Berlin ZOO – Hamburg HBF za 1.33 hod a jízdenka stojí 55 EURO, z toho slevy BahnCard 50/25%; EC tam jede 1.55 hod za 45 EURO. A z toho plyne otázka za kolik a jak dlouho.
Berlin ZOO – Köln HBF jede ICE 4.19 hod za 89 EURO, IC 4.53 za 75 EURO …
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko