Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Kutná Hora - Dne 23.7. zavítala jednotka řady 451 DKV Praha do stanice Kutná Hora hlavní nádraží, aby bylo možné vyzkoušet, zda mezera mezi nástupištěm a vstupním prostorem jednotky není příliš velká, což by se případně napravilo. Jednotka bude mít prostor mezi návěstidlem a stykem proudových soustav jen cca. 100 metrů.Zkouška byla úspěšná a nástupiště nebude nutné upravovat.
V konečném návrhu jízdního řádu 2005/2006 ČD se počítá s tím, že pět párů vlaků Praha - Lysá - Kolín pojede denně až do Kutné Hory a zpět.
Do budoucna se s podobným testem uvažuje i v případě jednotek řady 471. To je ale zatím vzdálená budoucnost.
Na snímku je jednotka 451.085+086 při zkouškách v Kutné Hoře, foto: Josef G.
Karel Chýla
| 2.8.2005 (20:18)
| 2.8.2005 (20:18)Související zprávy

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
03.08.2005 (14:24)
Kolika vozová 451 tam bude jezdit?
03.08.2005 (13:28)
Jde o to kdo by to zaplatil SZDC nic neni do toho, jestli dopravci potrebuji usetrit nejake stroje.
03.08.2005 (13:21)
Souhlasím s panem Zikmundem,je to určitě v budoucnu možné.Je snaha předat 363 na jiná místa,na důležitější traťové úseky.
03.08.2005 (7:05)
Tak na prestupy v Koutne hore bych ani nepomyslel, protoze pro takove manipulacce je to prd. sveta. Pri odstaveni dvou osobaku plus nejakej ten rychlik a uz neni misto u hran
03.08.2005 (6:27)
...ale to bude čáslavským líto:o(((...kdyř už by se něco dělalo s posunem styku, tak bych se přimlouval ho posunout do čáslavi
02.08.2005 (22:53)
Jsem se ještě jednou podíval na plánek a musím to trošku upravit...
11.k. - 287,350 - 287,745 - SS trakce (1.nást.)
1.k., 2.k. - 287,620 - 287,779 - SS trakce (2.nást.)
11.k. - 287,350 - 287,745 - SS trakce (1.nást.)
1.k., 2.k. - 287,620 - 287,779 - SS trakce (2.nást.)
02.08.2005 (22:36)
To bylo první, co mne zajímalo, zda je možné, aby byly vlaky od Brna vedeny v trakci 2. Tím by se ušetřila ESA, která bodou potřeba jinde.
Protáhnout všechny vlaky nemůžou, protože se tam prostě nevejdou (jezděj dvojité). Těch 100 metrů je docela na těsno... Stačí, že fíra trošku hůře přibrzdí a přejede pod 25 kV... Aby mohly jezdit všechny vlaky od Lysé až do KH, muselo by být upraveno TV v KH, aby se tam dvojička vešla...
Protáhnout všechny vlaky nemůžou, protože se tam prostě nevejdou (jezděj dvojité). Těch 100 metrů je docela na těsno... Stačí, že fíra trošku hůře přibrzdí a přejede pod 25 kV... Aby mohly jezdit všechny vlaky od Lysé až do KH, muselo by být upraveno TV v KH, aby se tam dvojička vešla...
02.08.2005 (22:30)
Konečně !!!!! Zatrolejovaná je taky kolej číslo 11 (druhá od staniční budovy) – nástupiště IB.
Smysluplné by bylo protažení všech vlaků od Lysé nad Labem do KH HLN a ukončení všech osobních vlaků od HB v Kutné Hoře. Ty by byly vedeny "jen" červenými a nemusely by se nasazovat na osobní vlaky do Kolína "modré" …
Smysluplné by bylo protažení všech vlaků od Lysé nad Labem do KH HLN a ukončení všech osobních vlaků od HB v Kutné Hoře. Ty by byly vedeny "jen" červenými a nemusely by se nasazovat na osobní vlaky do Kolína "modré" …
02.08.2005 (21:17)
No me hlavne zajima, jaky ohlas bude mit zabotlam na dalsim miste republiky. Jsem zvedav na nazory lidi, co tim budou muset jet... a jeste vic se tesim, ze to nekdy vychytam tak, ze to fira nestihne v koutne hore ubrzdit a bude pod 25...
02.08.2005 (20:55)
Primo spojení měst Nymburk a Poděbrady s Kutnou Horou se mi zdá jako docela dobrý tah a myslím si,že v praxi by mohl doznat i úspěchu.Bydlím na trati 231 již osmnáct let a znám místní poměry dobře a frekvence hlavně mezi střednímy školami je vysoká.Ještě jsem zvědavý jaký úspěch zaznamená nový rychlík do Poznaně,tam si už jistý nejsem...
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko










