Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Berlin - Během prezentace výsledků hospodaření DB za první pololetí roku 2005 (10.8.2008), vyjádřil H. Mehdorn plán DB, zvýšil ceny za přepravu. Údajným důvodem je zvýšení ceny ropy na světových trzích, na což musí i dráha reagovat. K poslednímu plošnému zvýšení cen došlo v roce 2004 (pro příklad: Bad Schandau - Berlin a zpět pro 2 osoby se slevami SP50 a Mitfahrerrabatt v roce 2003 za 46,80€, nyní 54,00€). Předpokládá se, že ceny budou růst i v následujících letech. CSPSV | 11.8.2005 (11:35)
Zusammenhängende Nachrichten

13.08.2005 (13:08)
Rekonstrukce a modernizace ICE se taky z něčeho musí zaplatit … Ländertickety a SWT jsou nabídkou DB Regio a jednotlivých spolkových zemí, které si vlaky objednávají … proto neplatí v dálkových vlacích DB
DB pravděpodobně také kolektivně vyjedánají a zaměstnaci si přilepší na platu … zaplatit to musí cestující …
DB pravděpodobně také kolektivně vyjedánají a zaměstnaci si přilepší na platu … zaplatit to musí cestující …
11.08.2005 (19:58)
No ona i ta eletricka energie neni zrovna nejlevnejsi :-) A tech disel vykonu je vic nez dost. Podobne jako u nas, regionalni trate draty nemaji, hlavni jo. Ale tezko muzete plosne stanovene ceny deformovat lokalnimi zmenami.
11.08.2005 (19:42)
taky jsem to nepochopil, ICE-TD se DB zbavila právě kvůli vysokým nákladům na provoz...Na druhou stranu ale jezdí stále hodně dieselových vlkaů na regionálních tratích, takže by se to dalo řešit zvýšením cen Länderticketů a SchönesWochenendeTicketů, kde tyto jednotky jezdí nejčastněji...
11.08.2005 (19:03)
Zvýšení cen ropy? Prosím vás vždyť naprostá většina výkonů mají v elektrice!?
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











