Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Berlin - Minulý pátek se sešel Mehdorn (DB) a Oswald (předseda výboru dopravy německého Bundestagu) v Berlíně, kde jednali o dopravních projektech v Bavorsku. Hlavním bodem rozhovoru byla výstavba vysokorychlostních tratí Nürnberg – Ingolstadt (Vmax 300kmh), Ingolstadt – München (Vmax 200kmh), která má být dokončena ke změně JŘ 2006/2007. Oswald se zajímal především o Augsburg, který byl stavbou této nové tratě odsunut „na druhou kolej“. Mehdorn ujistil, že bude Augsburgu zajištěno odpovídající spojení v regionální i dálkové dopravě. Přesnou představu bude interpretovat společně s uvedením nového JŘ 2005/2006.CSPSV | 15.8.2005 (15:01)
Zusammenhängende Nachrichten

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
15.08.2005 (15:12)
VMax úseků Nürnberg – Ingolstadt a Ingolstadt – München jsou přehozeny. Z Norimberku do Ingolstadtu se staví novostavba (kolem dálnice), zatímco Ingolstadt – München je jen rekonstrukce (i tak tam podkud vím budou úseky s VMax 200).
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










