..: Výsledky testu spokojenosti se službami ČD :..

ŽelPage - V anketě se objevilo celkem 84 příspěvků, z nichž 75 bylo použito do vyhodnocení. Ostatní komentáře nemohly být zařazeny, protože nesplňovaly stanovená kritéria (číselné hodnocení, apod.), či sloužily pouze k doplnění. České dráhy získaly celkovou známku 2,5 (stupnice 1-6, kde je 1 nejlepší a 6 nejhorší). Hodnocení jednotlivých položek testu dopadlo takto:

Jak jste spokojeni s dochvilností vlaků ČD? Známka: 2,4

Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD u přepážek? Známka: 2,7

Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD ve vlacích? Známka: 2,2

Jak jste spokojeni s prezentací a službami ČD na internetu? Známka: 2,5

Nejčastější odpovědi na 5. otázku „Jaké prvky by měly ČD uskutečnit, aby se cestování vlakem stalo atraktivnějším?“ byly:

  • 56% - modernizace a rozšíření vozového parku
  • 16% - čistota
  • 13% - rychlost
  • 12% - více reklamy
  • 11% - rekonstrukce nádraží
  • 9% - zrušení jednotky 810

CSPSV | 15.8.2005 (21:11)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
16.08.2005 (11:33)  
Sám jsem se ankety nestihl zúčastnit, ale asi bych měl s odpověďmi problém. Na většinu okruhů bych totiž měl odpovědi 1 i 6. Zaměstnanci drah jsou více než kde jinde neřízené střely, které z vlastní iniciativy buď lidem pomáhají a jsou pro ČD prospěšní, anebo matou, jsou neinformovaní, občas i protivní a člověka znalého poměrů na železnici (tedy mě) jenom oráví. Já osobně jako největší problém ČD, s nímž lze hned něco udělat (e.g. nemyslím nové vagóny, 810 na smetiště etc.), je tristní informovanost zaměstnanců ČD, a to včetně těch v ČD centrech. Kdykoliv přijdu řešit nějaký problém do ČD centra, vede se debata konfrontačně a já pracovníkům odhaluji jejich chyby, a až poté se společnými silami dostaneme k řešení mého problému. Výjimky mohou existovat, ale jsou to jen výjimky. Širokému spektru svých známých zařizuji komplikovanější cesty vlakem (třeba do zahraničí či s rezervacemi), protože drah neznalý člověk má jen malou šanci dostat cenově výhodný jízdní doklad podle požadavků. Příkladů tohoto jednání už mám úctyhodné množství. Na dotaz po nejlevnější kombinaci jízdenek z Brna do Lipska mi poradili kombinaci německého Mitfahrer českým jízdným za mezinárodní tarif (zpáteční 1096,-). Já věděl, že je to blbost, ale kdo se v drážním chaosu neorientuje, tak jen zdvořile poděkuje a zamíří na autobusové nádraží Zvonařka.
registrovaný uživatel Railway Kárl
16.08.2005 (8:48)  
Všichni co odpovídali na tuto otázku:
Nejčastější odpovědi na 5. otázku „Jaké prvky by měly ČD uskutečnit, aby se cestování vlakem stalo atraktivnějším?“ byly:

- Zapomněli, že všechny nejčastější odpovědi jsou vcelku hodně nákladné na peníze - ty ovšem ČD nemají a stát investuje jinam, než do železnic, takže není ochoten je poskytnout.

Prvním a nejjednodušším řešením, aby se cestování vlakem stalo atraktivnějším je ZRUŠENÍ KARTY "Z"

TO BY NESTÁLO ANI KORUNU A ODPADLA BY TAK JAKÁSI BUZERACE CESTUJÍCÍCH...

TOTO BY PŘITÁHLO DO VLAKU VÍCE CESTUJÍCÍCH za nulové náklady ...


S pozdravem Železniční Karel

" Všichni pořád na dráhy jen nadávají, na místo toho, aby byli rádi, že VLAKY JEZDÍ :- ) "
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko