Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Beroun - V úterý 16.8. v 9:53 srazil rychlík R264 směřující z Prahy do Mnichova v Berouně muže. Zjevně opilý muž se zvedl z lavičky na peroně a spadl přímo pod kola rychlíku, který právě projížděl kolem. Přivolaný lékaž mohl pouze konstatovat smrt. Po odstranění následků pokačoval rychlík do své cílové stanice se zpožděním +77 min. Od začátku roku 2005 se jedná o 140. osobu sraženou vlakem, přičemž již 95 lidí přišlo o život.Martin Hanzal | 17.8.2005 (1:36)
Zusammenhängende Nachrichten

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
31.08.2005 (22:32)
Opilý byl, kolegyně s ním asi čtvrt hodiny předtím mluvila, takže jo. Dělal v BE na ranžíru a asi 14 dní předtím mu utekly vozy a potom se ztratil, je jasný proč-vytroubíno. Takže se po něm šlo a načapali ho noc předtím, fakt to dostal dohodou.
18.08.2005 (20:26)
Ten člověk byl železničář vyhozený dohodou za způsobení MU a následném zmizení. Jestli se před skokem napil, nevím.
18.08.2005 (13:27)
jsem z berouna-tento muž nebyl opilý ale bývalý železničář,který byl nezaměstnaný a bohužel situaci vyřešil tak jak ji vyřešil.
18.08.2005 (13:02)
Doprdele sory KGB to patří chlastovi
18.08.2005 (13:01)
To KGB: to jsi přehnal s těma vožralýma
18.08.2005 (11:19)
Jenze draha ma sva pravidla a trestem za jejich poruseni je v drtive vetsine pripadu trest smrti, at se to nekomu libi nebo ne.
A zamestnanci tyto pravidla dodrzuji, narozdil od tech ozralych blbecku. At se klidne ozere jako prase, ale nemusi machrovat a skakat pod vlak.
A kdyz se kouknes na stastistiky, tak nehody na zeleznici v drtive vetsine zpusobuji neukazneni ridici a chodci. Kteri zeleznici puziji maximalne parkrat do roka. A komplikuji zivot lidem, kteri zeleznici pouzivaji jako svuj jediny dopravni prostredek.
A zamestnanci tyto pravidla dodrzuji, narozdil od tech ozralych blbecku. At se klidne ozere jako prase, ale nemusi machrovat a skakat pod vlak.
A kdyz se kouknes na stastistiky, tak nehody na zeleznici v drtive vetsine zpusobuji neukazneni ridici a chodci. Kteri zeleznici puziji maximalne parkrat do roka. A komplikuji zivot lidem, kteri zeleznici pouzivaji jako svuj jediny dopravni prostredek.
18.08.2005 (10:20)
Teda některý příspěvky mne fakt fascinují. Já se považuji za železničního fandu, ale abych opilce nepovažoval za člověka... To Vám fakt nedochází, že dráha, aby měla smysl, je kvůli lidem, tedy že lidé jsou víc než vlaky? a to i opilí - ať se ozve ten, kdo se nikdy, ani jednou v životě neopil!
Pak se divíte, že lidé na dráhu se*ou, když kolem ní běhají samí do sebe zahledění sobci, kteří neviděj přes nárazníky na lokomotivě.
To není nic proti vlakům, já je miluji (i když se jimi neživím). Ale všechno má své meze.
Pak se divíte, že lidé na dráhu se*ou, když kolem ní běhají samí do sebe zahledění sobci, kteří neviděj přes nárazníky na lokomotivě.
To není nic proti vlakům, já je miluji (i když se jimi neživím). Ale všechno má své meze.
17.08.2005 (19:58)
Kdyby vod dráhy vyhazovaly za chlast tak už tam dávno nikdo nedělá. Všichni nádražáci jsou furt vožralí.
17.08.2005 (15:28)
Tuten člověk byl údajně posunovač vyhozený za chlast.
17.08.2005 (13:28)
Ad Rail-2005. Taky mě štvou zpoždění kvůli sebevrahům, ale Vaše řešení je poněkud extrémní. Umím si představit, že by se člověk dostal pod vlak mimo přejezd i nedobrovolně s cizí pomocí. Vraždu je třeba vyšetřit. Stejně si dokážu představit, že fíra, který vidí, jak se mu osoba roztříkne o lokomotivu, nemusí být psychycky schopen pokračovat v bezpečné jízdě. Já bych asi taky dál nejel...
Spíš by to chtělo, aby policie pracovala rychle a ČD aby podobně rychle zareagovali. Podle mě by stačilo nechat na místě nehody jen lokomotivu, na které stejně bude většina toho chudáka, na vlak nasadit náhradní a frčet dál.
Spíš by to chtělo, aby policie pracovala rychle a ČD aby podobně rychle zareagovali. Podle mě by stačilo nechat na místě nehody jen lokomotivu, na které stejně bude většina toho chudáka, na vlak nasadit náhradní a frčet dál.
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










