..: Paříž získá novou rychlodráhu na letiště (Charles de Gaulle) :..

UIC - Před 4 lety se dohodly společnosti Aéroports de Paris (ADP), Réseau Ferré de France (RFF) a Francouzské státní dráhy (SNCF) na vytvoření a financování studie stavby rychlodráhy na pařížské letiště Charles de Gaulle. 7. března letošního roku byla výstavba odsouhlasena. „CDG Expres“ bude odvážet cestující přímo z letiště bez zastávky, do centra města. Cesta bude trvat 20 minut. Interval bude 15 minut (od 5:00 do 24:00, denně). Výstavba projektu bude stát 630 milionů € a počítá se i s částečným využitím současné infrastruktury. Vlaky by měly končit na nádraží Gare de l´Est, plánuje se i vytvoření spojky na nádraží Gare du Nord.


CSPSV | 18.8.2005 (13:59)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Stavby a projekty

Weitere aus Francie


Registrierter Benutzer Rail-2005  mail  
19.08.2005 (14:23)  
Náklady na pracovní sílu ve Francii jsou cca 4 krát vyšší než u nás. Minimální garantovaný přijem je totiž cca 980 EUR/měsíc. To není ani ten podivně počítaný průměrný plat v ČR na který dosáhne jen 30% polulace... Průměrně kvalifikovaný středoškolák s praxí bere kolem 2000 EUR/měsíc. Takže na mzdy makáčů na stavbě můžete použít číslo 1000 EUR.
Editor oder ŽP Admin NIcKON  mail  
19.08.2005 (14:17)  
Troufám si odhadovat, že ceny vstupů budou ve Francii pořád ještě o pěkný kus výš, než tady. Minimálně náklady na pracovní síly plus nejrůznější reparace, které se u nás zatím vůbec nevyplácejí.
Editor oder ŽP Admin DJ
19.08.2005 (12:56)  
Praha je taky součást vyspělé Evropy. Tak proto!
19.08.2005 (7:48)  
Ještě by chtělo dodat, která trasa byla vybrána - na mapce jsou tři. Nejkratší s nejdelším tunelem je dlouhá 25km, to by odpovídalo cestovní rychlosti 75km/h, tzn. traťová tak 90-100. Ty delší trasy by se už musely jezdit 120 - což kromě jednoho ostrého oblouku možné.
Vezmu-li stavební náklady - jsou na kilometr jen o 20% větší než naše milé napojení Ruzyně z Masaryčky. Oni mají dlouhý tunel (možná), my zase spoustu drahých stanic. Dá se ale odvodit, že stavby v Praze jsou už stejně drahé jako ve vyspělé Evropě.

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko