Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Praha - Z důvodu prezentace elektrické jednotky řady 680 ČD typu Pendolino v žst. Olomouc nebude v pondělí 5.9. na páru rychlíků R772/R777 řazena jednotka 680.003. Oba páry vlaků budou vedeny v klasickém řazení, tedy 162 + 4*B + BDs (BDbmsee?) + A150. Od úterý 6.9. bude na páru rychlíků R772/777 opět řazeno Pendolino.Martin Hanzal | 1.9.2005 (22:21)
Related news

02.09.2005 (12:57)
Taky si myslim ze nad tim nikdo nepremyslel co by se mohlo stát... Poslal jsem na stránkách ČD dotaz: 1. Jak dlouho u tlakotesneho vlaku typu Pendolino pri vypadku klimatizace trva, nez pri plne obsazenosti vlaku dojde cestujicim kyslik?! 2. Nebylo by v pripade takoveho vypadku v ramci bezpecnosti a zdravi cestujicich nahradit vlak klasickou soupravou, nez riskovat......:!?
Tak jsem zvedav co ty hlavy vymyslej :)
Tak jsem zvedav co ty hlavy vymyslej :)
02.09.2005 (12:14)
To jste udělal velkou chybu, Pavle, já, i když jsem zaměstnancem ČD, bych tu záchr. brzdu použil, už jen pro tu prdel. Nevolnost bych třeba i simuloval.
02.09.2005 (11:40)
Pavel: "Nechápu jak může někoho napadnout nechat tlakotěsný vlak v provozu s cestujícími za situace kdy došlo k výpadku klimatizace."
Nemyslím, že to někoho napadlo, on nad tím spíše ani nikdo nepřemýšlel. Nezapomeňte, že firemním krédem je: Buďte rádi, že vás alespoň nejak svezem (a nedržkujte).
Nemyslím, že to někoho napadlo, on nad tím spíše ani nikdo nepřemýšlel. Nezapomeňte, že firemním krédem je: Buďte rádi, že vás alespoň nejak svezem (a nedržkujte).
02.09.2005 (11:10)
Jak je to možné nevím, ale stihl jsem projít 3 vozy 2.třídy a ve všech to bylo stejné, průvodčí se sice omlouvali ale to nikomu nepomuze. V kuřáku navíc nebylo vidět na krok, protože to neodsávalo. Nezatáhl protože říkám že jsem ještě v kralupech vystoupil a jel pantakem. Kamaradovi co jsem ho doprovázel bylo po příjezdu na masaryčku značně nevolno...
02.09.2005 (10:35)
Ad Lada: No s tím bych moc nepočítal. Vloni taky zdražili KMBanku a tuším ještě něco až poté, co šlo všechno do tisku. Pak jen v rubrice "změny za tisku" napsali (cituji): "na stranách ... [18 položek] škrtněte reklamní upoutávky na obchodní nabídky." Byly (a dosud jsou) tam totiž vytištěny staré ceny.
02.09.2005 (10:24)
Neuvěřitelné, jak může nefungovat klimatizace v celém vlaku, když má každý vůz svoji?
A průvodčí to nepřežili?
A proč jste teda nezatáh´ za záchr. brzdu?
A průvodčí to nepřežili?
A proč jste teda nezatáh´ za záchr. brzdu?
02.09.2005 (9:37)
to КГБ: jenze ta klimatizace nefungovala v celým vlaku. Meli stesti ze jsem stacil vystoupit, jinak bych asi zatahl za zachrannou brzdu a vystoupil. To neni Bee, tam podle me uz nejde jen o vedro, ale o zdraví (život)...
02.09.2005 (9:08)
Pavel:
Měl jste jít do sousedního vozu.
Měl jste jít do sousedního vozu.
02.09.2005 (8:21)
Nejlepší by bylo, kdyby ta klasická souprava jezdila už porád, protože v pondělí jsem chtěl jet tím slavným pendolínem z kralup do prahy, a uvnitř nejen že bylo daleko větší horko než venku, ale co je největší problém, že se tam nedalo dýchat! Nechápu jak může někoho napadnout nechat tlakotěsný vlak v provozu s cestujícími za situace kdy došlo k výpadku klimatizace. Na poslední chvíli jsem vystoupil a jel radeji pantakem, nez abych se tam udusil. Mozna by se na to hodilo obecne ohrozeni...
02.09.2005 (8:08)
Netusite nekdo (ale vazne :-)), kdy bude cena za jizdenky v pendolinu znama? Predpokladam, ze jizdni rad pujde do tisku nekdy v listopadu, takze tak asi?
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











