Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Šumperk - Pars nova na 47. mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně ve dnech 3. - 7.10.2005 představí prototyp regionální motorové částečně nízkopodlažní jednotky řady 814-914 pro České dráhy. ČD vypsaly na podzim roku 2004 veřejnou soutěž na dodávku prototypu motorové soupravy pro regionální přepravu. V této soutěži zvítězila nabídka firmy Pars nova, koncem ledna 2005 byla uzavřena smlouva o dílo a započato s vlastní realizací.Souprava označená jako 814.001-4 a 914.001-3 je tvořena motorovým a řídícím vozem, které jsou na přivrácených čelech spojeny průchodem. Vznikla rekonstrukcí a modernizací motorového vozu řady 810 a přípojného vozu řady 010.
Prototyp jednotky absolvuje v měsíci říjnu 2005 některé zkoušky a měl by být ještě do konce října nasazen do zkušebního provozu. České dráhy hodlají v nejbližších letech zmodernizovat dalších cca 100 - 130 jednotek, které by pomohly vyřešit problémy se zastaralým vozidlovým parkem na regionálních tratích.
Celá tisková zpráva Pars nova Šumperk
JRtrain
| 24.9.2005 (9:31)
| 24.9.2005 (9:31)Související zprávy

24.09.2005 (21:53)
No vzhledem k tomu, ze jezdit nemuze, tak opravdu nejezdi :-) Ale to se stane, kdyz na prejezdu nechcete dat prednost zprava :-)))
24.09.2005 (20:36)
pařan "jako 812":
No 812 ani 912 už na rakovník nejezdí. Ona už nějak vůbec nejezdí! :-(
No 812 ani 912 už na rakovník nejezdí. Ona už nějak vůbec nejezdí! :-(
24.09.2005 (19:46)
já si myslim, že bude jezdit asi na trati Praha-Rakovník jako 812
24.09.2005 (19:04)
to jsem zvědavej na pododlý, jestli to budu mín házet.
24.09.2005 (18:32)
Kapacita:86sezení, 115stání.
Dave: Těžko říct, když se zadaří, mohlo by typové schvalování a celý zkušební provoz trvat rok. Ale jezdit by mělo podle té zprávy jezdit ve zkušebáku už před koncem roku...
Dave: Těžko říct, když se zadaří, mohlo by typové schvalování a celý zkušební provoz trvat rok. Ale jezdit by mělo podle té zprávy jezdit ve zkušebáku už před koncem roku...
24.09.2005 (18:28)
Kde si myslíte ,že začne jezdit?
24.09.2005 (18:08)
Honza: mrkni se na tu tiskovou zprávu nebo na diskusním fóru želpage je link na PARSáckou prezentaci z Raildays.
24.09.2005 (17:41)
to Hawkey u nas se rila: "lepsi nez dratem do oka" ale neodpustim si otazecku: kolikpak lidi se tam tam muze vejit??? a kdyz bude jezdit na nejaky vytizeny trati tak to potahne za sebou vagonky 010 ???
24.09.2005 (13:40)
Mno ja nevim, podle toho co Pars o jednotce 814/914 zverejnil na Raildays v Ostrave, tak ja bych se tolik netesil... jasne, lepsi neco nez lopatou do zad, ale i tak zadny zazrak ..
24.09.2005 (12:26)
Ja se tesim o to vic, a myslim ze nejsu sam - rada 810/010 se dotyka snad kazdeho cestujiciho. Hlavne aby dobre dopadly zkousky!
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko










