..: Aktuálně z českých koridorů: Stavby jsou v plném proudu :..

451.008 Uhříněves - HostivařIV.koridor - V sobotu v sedm ráno bude zahájena první nepřetržitá výluka IV.koridoru. Výluka 2.TK (Uhříněves - Hostivař) bude trvat cca 36 dní.
Během sobotního dopoledne bude vypnuto a sneseno trakční vedení, poté bude zahájeno snášení železničního svršku. Další popis.


III.koridor Již 18.10. bude zahájen provoz 1.TK mezi stanicemi Třebovice v Čechách - Rudoltice v Čechách. stará zastávka Tatenice Bude tak dokončena další část III.koridoru. Hotov bude úsek Třebovice v Čechách - Rudoltice v Čechách - Krasíkov - odb. Tatenice. Do konce roku přibude ještě úsek odb. Tatenice - Hoštejn.

Od včerejška se jezdí po nových mostech mezi odb.Tatenice a Hoštejnem. Následujících 20 dní bude trvat obnova zábřežského zhlaví žst. Hoštejn - nejprve sudá skupina, poté lichá.

Další pokrok nastane 1.11., kdy bude definitivně dokončena 1.TK Krasíkov - Hoštejn, 15.11., kdy bude dokončena i 2.TK a bude definitivně zrušena odb.Tatenice. Další úsek (Hoštejn - odb. Lupěné) bude dokončený v příštím roce.

"Popojede-li" dále za Zábřeh na Moravě, je tu další zahájení modernizačních prací. Konkrétně mezi stanicemi Mohelnice - Moravičany bude 27.9. - 21.11. vyloučena 2. traťová kolej. 1.traťová a další úseky si budou muset počkat až do příštího roku.

Za Olomoucí je v plném proudu modernizace 2.TK Grygov - Brodek u Přerova a sudé skupiny v Grygově. 1.TK a lichá skupina je již hotova a 2.12. bude dokončena i druhá část - hotový úsek tak bude Olomouc hl.n. (mimo) - Grygov - Brodek u Přerova (mimo).

II.koridor - Zde probíhají jediné dvě stavby - lichá kol. skupina v Lanžhotě a 1.TK Lanžhot - Kúty - do 29.11.2005. Ještě by to chtělo modernizovat uzly Přerov a Břeclav.

I.koridor - Jen jediná stavební akce probíhá na 1.koridoru - rekonstrukce výhybny Ústí nad Labem jih.

Sledujte aktuální stav výluk na koridorech a seznam aktuálních napěťových výluk.

Na horním snímku je jednotka 451 mezi stanicemi Praha-Uhříněves - Praha-Hostivař. Již nyní tento úsek vypadá úplně jinak a co teprve koncem roku... Snímek 7.8.2004 Tomáš Bareš

Pod ním je opravdu již historický snímek. Stará zastávka Tatenice. Nynější je na mostě mezi tunely. Snímek pořídil dne 22.8.2004 -sl-


Karel Chýla Poslat mail autorovi | 25.9.2005 (21:11)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Stavby a projekty

Ďalšie z regiónu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
Troll
25.09.2005 (23:25)  
Může mi někdo vysvětlit, proč se v případě trasy Hostivař - Uhříněves nepoužívá jednotný typ stožárů? Jak jsem si všiml, tak se vedle klasických válcových používají i příhradové jednostěnné (nebo jak to nazvat). Něco jiného jsou samozřejmě příhradové sloupy s čtvercovou základnou pro vypínací závaží, ale i těch se mi zdá je použito mnohem víc, než u starého vedení, což také nechápu.
25.09.2005 (23:21)  
Otevřít opravdu nejde. Ale poznámku mám jinou-výluka první skupiny na UL Jih, ta podle mne začal už dřív. Jezdím tam dost často a minimálně na Lovosickém zhlaví se začalo dřív...
registrovaný užívateľ Hejk
25.09.2005 (21:53)  
Pod ním je opravdu již historický snímek. Stará zastávka Tatenice. Nynější je na mostě mezi tunely. Snímek pořídil dne 22.8.2004 -sl-


Asi opravdu historický snímek-Jde Vám otevřít,mě nikoliv?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko