Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Šumperk - Již při realizaci modernizace motorového vozu 854 vznikla myšlenka vyrobit také řídící vůz, který by zrychlil a zjednodušil manipulaci celé soupravy tj. rozpojování a objíždění vozů v konečné stanici. V dubnu loňského roku přišla z ČD výzva k podání nabídky na prototyp řídícího vozu ř. 954, a to modernizací z vozidla řady 053, variantně Postw. A v září téhož roku byla podepsána smlouva na realizaci prototypu.Úprava vozu spočívá v modernizaci původního poštovního vozu na řídící vůz s velkoprostorovým oddílem druhé třídy s prostorem pro přepravu invalidních vozíků, se zavazadlovým prostorem určeným pro přepravu jízdních kol, objemných zavazadel a stanovištěm strojvůdce. Na konstrukčních pracích a výpočtech se podílí VKV Praha s.r.o. pracoviště Studénka. K dnešnímu dni je stav projektu takový, že vůz je zcela demontován a částečně otryskán.
V součastné době se dokončují první výkresy hrubé stavby a po jejich obdržení se začne na tomto projektu opět intenzivně pracovat.
Zdroj : Pars nova Šumperk
JRtrain
| 4.10.2005 (0:04)
| 4.10.2005 (0:04)Zusammenhängende Nachrichten

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
04.10.2005 (17:50)
Kolik 954rek vubec planuji?
04.10.2005 (17:05)
Nevím proč by 954 měl mít jiný čelo když to bude řídící vůz pro 854. A navíc čelo 854 se mě osobně velmi líbí takže pro mě není důvod měnit. Ale to je věc názoru, každýmu se líbí něco jinýho.
P.S.: Souhlas s Komárem, ta 814 je fakt pěkně zmrsklá...:-)))
P.S.: Souhlas s Komárem, ta 814 je fakt pěkně zmrsklá...:-)))
04.10.2005 (13:12)
Sergej: To radši nikde nahlas neříkejte, ať udělají nový design nebo ještě dostane 954 stejné úchylné čelo jako 814! :-)
04.10.2005 (13:07)
to marek, Zapa: Kdybyste si přečetli celý článek z toho zpravodaje (http://www.parsnova.cz/index.php?article=291), tak byste se dočetli, že to teď rok dali k ledu kvůli 814
04.10.2005 (8:56)
Sergej: Jenže takhle je zaručeno(?), že to ladit bude, ale kdyby se udělalo něco nového, tak by výsledek nemusel být zrovna nejlepší.
Petr: To by potom ale musela vzniknout nedělitelná jednotka a vzhledem k dosti častým neschopnostem by to pak mohlo činit problémy.
marek: Nevím, ale mě se také zdá, že se o tom už dost dlouho mluví a na rozdíl od 814+914 se nic neděje.
Petr: To by potom ale musela vzniknout nedělitelná jednotka a vzhledem k dosti častým neschopnostem by to pak mohlo činit problémy.
marek: Nevím, ale mě se také zdá, že se o tom už dost dlouho mluví a na rozdíl od 814+914 se nic neděje.
04.10.2005 (8:15)
Nemal byt vozen 954 povodne vysaveny na tohtorocnom MSV Brno spolu s dokoncenou radou 813?
04.10.2005 (7:19)
Spíš, jestli by nebylo lepší k nim rekonstruovat pár motorových vozů 854 jen s jedním čelem.
04.10.2005 (2:04)
Sergej:souhlas. Jen myslím, že ten výkres je z doby, kdy se podepisovala smlouva a výsledek se bude ještě lišit...
04.10.2005 (0:56)
Jak je vidět z té kresby v jejich buletinu, tak by měl mít stejný čumák jako 854. Myslím, že když ho musí stejně úplně nově vyrobit, mohli se už pokusit udělat nějaký nový design, ale přitom tak, aby to ladilo s 854.
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










