Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Karlovy Vary - Karlovarský soud potrestal podmínkami dva výpravčí. 10. května 2002 zavinili srážku nákladního vlaku a amerického vojenského transportu nedaleko Stráže nad Ohří.Tehdy vojenský transport mezi Vojkovicemi n/O a Stráží n/O kvůli překročené ložné míře jel po nesprávné koleji a ze Stráže byl proti němu vpuštěn nákladní vlak s nákladem ocele. Srážku nepřežil strojvedoucí českého nákladního vlaku, 14 vojáků bylo zraněno. Strojvedoucí vojenského vlaku stihl vyskočit z lokomotivy.
Zdroj : iDnes.cz
Související zprávy na iDnes :
22.3.2004 Železničáři vysvětlují soudu střet s vlakem USA
4.12.2002 Za srážku vlaků padly první tresty
JRtrain
| 5.10.2005 (14:22)
| 5.10.2005 (14:22)Zusammenhängende Nachrichten

06.10.2005 (22:17)
Ten článek je samozřejmě slátanina, mělo tam být "odjezdu"; já si už nepamatuji "konstrukci" toho obvinění signalistky, ale v podstatě to bylo padlé na hlavu … neboť to co měla udělat bylo v praxi nerealizovatelné …
06.10.2005 (14:34)
dálkové ovládání již z části funguje, tuším, že právě mezi Vojkovicemi a Stráží je to již funkční, alespon se zde již jezdí na nová návěstidla
05.10.2005 (21:15)
Ja si myslim, ze si davno prozily svoje a trest uz stratil smysl. Jeste ze se dratovani blizi k finalu a bude dalkovina.
05.10.2005 (20:53)
Tomu odbornému komantáru novinárskemu som vôbec nerozume. Ale najmenej tomu, akú negatívnu úlohu v tom mala signalistka !
05.10.2005 (19:47)
VZ na obou lokomotivách byl v činnosti; s VZ nemá nehodová událost nic společného; skutečnou tragédií bylo, že – když se to pohnojilo – se výpravčí nepodařilo "na první pokus" aktivovat generální stop, který byl naopak (bohužel) "zabezpečen" proti náhodnému použití nesmyslně složitou manipulací … podařilo se až opakovaně, bohužel POZDĚ …
Skutečnost, že se justice "babrala" s tohle kauzou cca 3 a půl roku svědčí o mnohém … a strkat někoho natvrdo za mříže po této době je proti duchu účelu trestu; proti duchu účelu trestu je i zákaz činnosti - prakticky po celou vyšetřování totiž jako výpravčí mohli sloužit … obhájce paní výpravčí JUDr. Baborák se hodlá odvolat, takže komedie neskončila (já se mu ani nedivím …); já zdůvodnění soudu chápu, neboť pro právnicky vzdělaného soudce je systém předpisů pro organizování drážní dopravy, používaná odborná terminologie (často slangová) atd. nepochopitelná, takže soudit tyhle kauzy je pro soudce velice náročné – viz soudní stíhání strojvedoucího LD Česká Třebová, který byl účasten nehodové události mezi žst. Praha–Hostivař – Prava–Vršovice = postavení vlakové cesty nákladnímu vlaku do Vršovic místo do Malešic; nákladní vlak zastavil a na jeho konec narazil Os 9114; cca 4 roky byl strojvedoucí tahán po soudech, protože "měl zastavit" před nesprávně postavenou výhybkou v žst. Praha Hostivař, jejíž výměnové návěstidlo nesvítilo a stanice byla zcela potmě … ;
chyba je i na "systému", který čerstvou absoleventku kurzu – sic premiantku – zařadí po "autorizaci" k samostatnému výkonu služby na dvojkolejku, která je navíc levostranná …
Skutečnost, že se justice "babrala" s tohle kauzou cca 3 a půl roku svědčí o mnohém … a strkat někoho natvrdo za mříže po této době je proti duchu účelu trestu; proti duchu účelu trestu je i zákaz činnosti - prakticky po celou vyšetřování totiž jako výpravčí mohli sloužit … obhájce paní výpravčí JUDr. Baborák se hodlá odvolat, takže komedie neskončila (já se mu ani nedivím …); já zdůvodnění soudu chápu, neboť pro právnicky vzdělaného soudce je systém předpisů pro organizování drážní dopravy, používaná odborná terminologie (často slangová) atd. nepochopitelná, takže soudit tyhle kauzy je pro soudce velice náročné – viz soudní stíhání strojvedoucího LD Česká Třebová, který byl účasten nehodové události mezi žst. Praha–Hostivař – Prava–Vršovice = postavení vlakové cesty nákladnímu vlaku do Vršovic místo do Malešic; nákladní vlak zastavil a na jeho konec narazil Os 9114; cca 4 roky byl strojvedoucí tahán po soudech, protože "měl zastavit" před nesprávně postavenou výhybkou v žst. Praha Hostivař, jejíž výměnové návěstidlo nesvítilo a stanice byla zcela potmě … ;
chyba je i na "systému", který čerstvou absoleventku kurzu – sic premiantku – zařadí po "autorizaci" k samostatnému výkonu služby na dvojkolejku, která je navíc levostranná …
05.10.2005 (19:07)
... jsem se překlepl s vvz, toš ja, jezdilo sa po papuli, ani nevím jestli se tam dnes jezdí jinak, ale vím, že frekventované úseky, kde se jezdí stále po papuli jsou. Za to, že na dvoukolejce významu, jako je u Vojkovic není AB, bych zavřel do kriminálu ty, kteří to trpí. Ježdění podle gvd propaguji na lokálkách, ale bez výpravčích. Na každé mašině musí bý ale rádio nebo telefon, aby se všichni domluvili.
05.10.2005 (17:14)
Nejlepší je zdůvodnění soudu"nepatrné porušení předpisů"
05.10.2005 (16:05)
vvz: tam sa asi jazdilo "po papuli" ...
05.10.2005 (14:41)
...a jaké bylo zabezpečení zde, páni VZ-tkáři?!
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










