Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Brno - Na 47. mezinárodním strojírenském veletrhu (MSV), který se uskutečnil v Brně od 3. do 7.10.2005, získala společnost ČMKS holding v kategorii „Zařízení pro transport a logistiku“ Zlatou medaili MSV. Zlatá medaile byla HOLDINGU ČMKS udělena za novou dvounápravovou lokomotivu řady 709 – 621.1. Oceněná motorová lokomotiva byla na letošním veletrhu jediným exponátem z představených hnacích kolejových vozidel, který má statut nového výrobku. Jedná o zcela nové hnací železniční vozidlo s předpokládaným uplatněním na všech evropských trzích. Presentovaná lokomotiva řady 709 (s evidenční označení 621.101 podle požadavku zákazníka), je v pořadí první lokomotivou z 10-ti kusové výrobní série s určením pro státní železnice Srbska a Černé Hory.Foto : Ondra Janiš
Zdroj : ČMKS
JRtrain
| 10.10.2005 (13:37)
| 10.10.2005 (13:37)Související zprávy

16.10.2005 (12:20)
Naprosty souhlas. I prace na vlecce a posun prinasi zatizeni na mezi adheze. V tom a v nakladech na udrzbu je 709.601 o krok dale. A ma MTU 390kW. Napsal jsem svuj nazor a reknu vam (vsem),ze bych velice rad vedel, ktere reseni za dobu zivota lokomotivy je levnejsi.
15.10.2005 (14:19)
Milý Brumlo, pro posunování na vlečce, kde se jezdí řekněme 30 kilometrovou rychlostí nebo pracovní vaky se čtyřicítkou není potřeba lokomotiva odpovídající začátku třetího tisíciletí, ale lokomotiva levná, provozně spolehlivá, nenáročná na údřžbu, tedy to, co je schopen dělat v rámci provozních přestávek strojvedoucí za případné pomoci elektrikáře s nějakým jednoduchým měřákem, kteří dovedou odstranit drobné závady. Motor Caterpillar je provozně úspornější než LIAZ, čili splňuje to, co se od lokomotivy požaduje … být provozně levná …
14.10.2005 (11:01)
A propo brejlovec. Asi vas zklamu. Ale design byl obslehnuty z nejakeho prototypu z Nemecka.
14.10.2005 (10:59)
Posunovacum hranaty design urcite nevadi. Hodne vylepsi/zkazi nater. Vecne tema sotousu, nebudu rozvadet. Co mi vadi je el. prenos a EDB na urovni 2. pol. 80.let., moralne zastaraly. Koncepce je vhodna pro prestavby starsich masin s puv. TM. Nova masina by mela nabidnout vice. Vzdyt diesel pohani 3 generatory, dale shuntovaci stykace, prepinani odbocek odporniku. Lokomotivou 3. tisicileti byla 709.601. Nejmodernejsi lokomotiva vyrobena v CKD a taky posledni... 3f prenos, min. pocet silovych kontaktu kvuli udrzbe, individualni regulace TM (100% vyuziti adheze) a dalsi novinky.
11.10.2005 (21:14)
Je možná hranatá,ale výhled slušný a prostor pro posunovače na stupátku luxusní
11.10.2005 (10:57)
Ale i jednoduchá a levná věc může mít hezký design, ten by to o tolik neprodražil. A tak mě napadá, proč se vlastně výrobci zemědělských strojů a nákladních aut tak snaží a design je u jejich výrobků dosti vidět?
11.10.2005 (7:43)
jestli se vám to nelíbí, založte si společnost VVX&MIKE a vyrábějte šínenbusy a zaoblené posunovací lokomotivy :-D
ČMKS by zcela jistě vypotila nějaký ten šínenbus, pokud ji to nějaký dopravce zadá. dovolím si připomenout, že to nebylo zadáno nikomu - když pominu zadání modernizace 810+010 u Pars Nova.
Co designu se týče, je to posunovací lokomotiva. čím jednoduší, tím levnější - tím přijatelnější pro zákazníka.
ČMKS by zcela jistě vypotila nějaký ten šínenbus, pokud ji to nějaký dopravce zadá. dovolím si připomenout, že to nebylo zadáno nikomu - když pominu zadání modernizace 810+010 u Pars Nova.
Co designu se týče, je to posunovací lokomotiva. čím jednoduší, tím levnější - tím přijatelnější pro zákazníka.
11.10.2005 (6:11)
no to je hrozne hezky, ze zplichtili novou lokomotivu a dostali za ni rad prace, ale taky by to mohli uz prestat sekat v tom hranatem designu 70.-80. let. ve stavebnictvi panelaky taky uz nefrci.
kde jsou, do riti, zaci slavnych ceskych designeru? vsichni v exilu? kdyz v teto zemi vznikla genialni dila jako tatraplan, EM 475, brejlovec, RTO, T3, tak nechapu, proc se vyrabi hnusy jako je tohle, SOR nebo 471.
jednooky mezi slepymi je tady pak kotas s M1 - ta je pomerne mdla, ale ma aspon jednotny a srozumitelny styl.
kde jsou, do riti, zaci slavnych ceskych designeru? vsichni v exilu? kdyz v teto zemi vznikla genialni dila jako tatraplan, EM 475, brejlovec, RTO, T3, tak nechapu, proc se vyrabi hnusy jako je tohle, SOR nebo 471.
jednooky mezi slepymi je tady pak kotas s M1 - ta je pomerne mdla, ale ma aspon jednotny a srozumitelny styl.
10.10.2005 (20:22)
... mohli by také vypotit nějaký šínenbus, jako náhradu za 810 a ekonomickou variantu pro méně rentabilní tratě a ostatní dopravce. Hlavně, aby to mělo lepší podvozek a dobrou cenu. Na Desiro, ač je velmi dobré, mít řada lokálek nebude a leckde by bylo kapacitně i výkonově zbytečné. Řídící vůz k němu by se také hodil - na vlaky ve špičce, jinak by motor jezdil sólo.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










