Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Aktualizováno - 13:35Česká Třebová - Dnes ráno srazil SC Manažer v Rudolticích v Čechách 78letou důchodkyni. Vstoupila před něj, když vystoupila z osobního vlaku (loko 163 + 4 osobní vozy) na opačnou stranu, než je nástupiště. Byla na místě mrtvá. Provoz na trati nebyl přerušen, pouze ve stanici se jezdilo po jedné koleji. Cestující z SC Manažer si přestoupili do vlaku IC Jan Perner.
Olomouc - dnes v 10:18 hodin se mezi stanicemi Blatec a Olomouc střetl rychlík R931 jedoucí z Brna do Olomouce s osobním autem. K nehodě došlo na železničním přejezdu u zastávky Olomouc-Nové Sady zabezpečeném výstražnou světelnou signalizací (bez závor), která byla v činnosti. Řidič Fordu při střetu nebyl zraněn. Předpokládaná škoda na vlaku je stanovena na 10 tisíc korun, na autě v řádech desítek tisíc korun. Provoz na trati Nezamyslice - Prostějov - Olomouc je přerušen, místo vlaků byla zavedena náhradní autobusová doprava.
Zdroj a fotografie : Drážní inspekce
JRtrain
| 27.10.2005 (11:18)
| 27.10.2005 (11:18)Související zprávy

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
27.10.2005 (22:23)
Stařenka doplatila na debilní způsob výstavby ostrovních nástupišť na koridoru. Patrně léta jezdila do Rudoltic, kde se u vlaku jedoucího po I. koleji směr Krasíkov vystupovalo vždycky vlevo. Místo toho, aby se v rámci modernizace postavilo ostrovní nástupiště mezi 1. a 2. kolejí, tak se postavilo ostrovní nástupiště mezi 1. a 3. kolejí, k tomu "zvýšené" hrany u 2. a 4. koleje plus zvýšené hrany u 6. a 8. koleje. Postavit v Rudolticích šest nástupištních hran je něco absurdního, tolik jich je na průjezdných kolejích v Brně. Nesmírně by mne zajímalo, kolik osobních vlaků jede denně v Rudolticích po třetí koleji, resp. kolik jich tam je denně předjížděno vlakem po 1. koleji. Podle "plachty" (nákresný GVD) ani jeden = nástupištní hrana u 3, koleje je zcela zbytečná a stařenka mohla žít.
27.10.2005 (19:51)
Ten R 931 táhla 363.042, zdá se mi, že má pouze trochu ohnuté smetadlo a odřený lak.
27.10.2005 (17:18)
JJ obe nehody jsou "vysvetlitelne a pochopitelne", tedy z urciteho hlediska. Jenze lidska blbost je nekonecna, jezis zrovna na zeleznici si davam na vse dvakrat bacha a nespolehan na naucene, protoze preci jenom nemam sebemensi sanci vyhrat na desitkami tun oceli:)
27.10.2005 (14:12)
Zapa: běžné je to zejména na tomhle přejezdu - je u něj zastávka, takže řidiči počítají s tím, že vlak zastavuje a ještě to stihnou. Jenže rychlík nezastavuje ...
Stanin: stařenka se spletla zřejmě proto, že v Rudolticích je poměrně nový ostrovní perón, předtím se vystupovalo na opačnou stranu, směrem k budově.
jr: drobný významový rozdíl - z jiného motorového vlaku vs. z jiného, motorového vlaku ;-)
Stanin: stařenka se spletla zřejmě proto, že v Rudolticích je poměrně nový ostrovní perón, předtím se vystupovalo na opačnou stranu, směrem k budově.
jr: drobný významový rozdíl - z jiného motorového vlaku vs. z jiného, motorového vlaku ;-)
27.10.2005 (13:55)
Zdá se mi to, nebo jsou řidiči (nejen)z okolí Olomouce poslední dobou tak natvrdlí? Vždyť to je na této trati už pomalu běžné.
27.10.2005 (13:42)
Chudák stařenka. Jak jsi to mohla splést? :o( Aspoň že ten v tom autě přežil.
27.10.2005 (12:37)
.. vystoupila z jiného motorového vlaku ... on Manažer je motorák? Navíc tam nejezdí jiné motory, než 810 a z těch se na špatnou stranu snad vystoupit nedá - takže to, z čeho vystoupila, asi taky nebyl motorák.
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










